Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

quote:yette schreef op 02 januari 2012 @ 21:39:

12,50?! Ik plak die van '11 wel op '12!

Heeft de crisis zo toegeslagen bij je?

Zó jammer als BEO's het af laten weten bij het kopen van de eigen merchandising.
September omdat ik dan jarig ben Leo? attent van je zeg.

Koorrepetitie, weten we al een datum?

12,50 euro is goed te doen, we zijn de kerst aan het recyclen en 2011 ook, echt een aanrader!

De meisjes hebben potpourri gemaakt van de kerststukjes en de kalender van vorig jaar fungeert prima als toiletpapier.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 januari 2012 @ 21:42:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben weer boven water!

Wie had bedacht dat het leuk was om mij pruimenbrandenwijn ( rare zoute smaak ) te voeren en me naakt, met twee appels ( bedenk maar waar ), aan te bieden aan de mannen van de vrijwillige brandweer onder het mom van " hebben jullie ook een verzetje met de jaarwisseling ?

Ik weet het, van die appels!

Mag ik het zeggen, mag ik het zeggen?!

Pop, koor is altijd op woensdagavond, al járen.

Ben jij alt?

We hebben bassen en sopranen zat, maar zitten verlegen om alten bij het zingen van de madrigalen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 02 januari 2012 @ 21:47:

[...]

Ik weet het, van die appels!

Mag ik het zeggen, mag ik het zeggen?!

[afbeelding]Ja, doe maar. Want daar heb ik nog wel een hartig appeltje mee te schillen, zeg maar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geen alt, mezzosopraan, maar als ik verkouden ben kom ik in de buurt van een contra-alt
Leuk hoor Leo, die foto. Dat was vóór ik naar Peru ging.

Ik had het over een nette Schotse ruit.

Zolang je geen bas bent vind ik het al winst lieverd. Sinds we het COC er bij hebben in het clubhuis en de leather bearhomo's zich massaal aansluiten bij het koor hebben we bassen te óver.
quote:eleonora schreef op 02 januari 2012 @ 21:44:

[...]

Heeft de crisis zo toegeslagen bij je?

Zó jammer als BEO's het af laten weten bij het kopen van de eigen merchandising.Sorry Leo, ik dacht dat ik gewoon geld van Pom zou krijgen toen ik vorige maand de bonnen van de inkopen voor de slootslemp-afterparty inleverde, maar ik kreeg in plaats van cash een paardentrailer vol Duitse statiegeldflessen.
Pom en geld géven....?

Yet, please, hoe lang kennen we Pom nou allemaal al?
OK, dat was naïef van me, ja.

En op zich vind ik het ook wel weer eens leuk hoor, een dagje naar Duitsland. Vraag me alleen af of ik daar met die trailer ook zo hard mag.

't Is dat één van die kerels met mijn ogen half dicht een béétje op Petur Er leek, want anders zou ik op het eerste het beste BEO feest wraak nemen.

Lé, wie was het nou?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou, zo hard mag je dus niet met een paardentrailer in Duitsland.

Ik mocht nog één telefoontje doen voor ik mijn cel in moet, maar jullie nemen allemaal niet op. Bedankt daarvoor.

Moest Herr Polizei o.a. heel lief aankijken om dit berichtje te mogen sturen.

Help!!!
No worries Yet!

Meds komt na het graancirkelen wel even langs om de borg te betalen.

Is je rijbewijs ingevorderd?

Dan kun je toch te paard naar huis?
Nou, ik heb nog evenna zitten denken over die kalender he....kunnen we niet een kalender voor 2013 maken en die dit jaar al gebruiken? Foto,s plakken op die van 2011 vindt ik echt jammer... Of ben ik nu een beetje te optimistisch met dat de wereld vergaat in 2012 enzo...
Yette, ik moet over drie weken toch naar duitsland, dus kan je wel mee terug rijden. Scheelt in de benzinekosten enzo.... Ik heb alleen geen trekhaak dus dan heb je nog een probleem met je paardentrailer...
Dubbel
ik vind de kalender soiso flauwekul. Totaal overbodig. Ik maak van die merklappen wel een screensaver. we moeten met de tijd mee!
BEO-culpa,

Ik weet niet wat ik lees, zoveel vreugde op zoveel pagina's, waarvoor diepe dankbetuigingen :-)

*gaat ze allemaal lezen, de aankomende dagen*
Meds, laat me niet lachen met je pentium 3.

Screensaver, pffffff, je moet jouw computer aanschoppen en uitpiesen.

Ventilator, ja, wat een feest he?

Een oase op het VF vind ik het persoonlijk.

Leuk dat je er bent! Praat gerust mee, als je zin hebt, het went vanzelf.
daarom Leo, is het handig als er een screensaver overheen hangt, dan is ie minder vatbaar voor kou en tocht, wat ben je toch een digibeet,
By the way: de salami die op de veranda hing te drogen is weggewaaid. Dus.... wat gaan we nu verkopen op de huishoudbeurs?? Iemand??? Of moet ik het weer zelf oplossen?
quote:eleonora schreef op 02 januari 2012 @ 17:38:

Woon jij nog steeds in Wolfheze?

Nee schat, we zijn inmiddels verkast naar Randwijk, ik vond het toch wat te druk daar worden voor Timanni. Je wilt ze tenslotte het beste geven in hun jeugd niewaar?

Organisch jacuzieën lijkt me dolletjes voor hem trouwens. Is dat in combinatie te doen met het zwemluier-macrameën voor mij? Dalman was vorig jaar erg enthousiast over de macrobiotische klankschaal-sessies. Hij heeft al tijden geen last meer van oorsmeer! Wel jammer dat ie pas tegen Oud en Nieuw me weer verstond tijdens het eten
quote:eleonora schreef op 02 januari 2012 @ 21:18:

Ok.

Misschien wat van die lijmpistolen aanschaffen bij TellSell als we de poen van de nieuwe leden binnen hebben.

Ik heb laatst geprobeerd Starshine wat up te hippen. Nieuwe bril en een trendy singletje etc.

Is dit de richting op die je bedoelt?

[afbeelding]

dat zag er toch heel goed uit al zeg ik het zelf. Kreeg in ieder geval plenty aandacht van de lokale hangjeugd toen ik bij de Lidl was.

Ik vind trouwens dat we genoeg jonge aanwas hebben hoor. Of zijn jullie de toestroom van de Puttense nozems alweer vergeten? Nu zijn ze even niet geweest omdat die stakkers proefwerkweek hadden op school en daarna gingen ze skiëen in Tirol, maar volgende week zijn ze allemaal weer present voor de workshop 'cocktails op basis van ketjap'.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 januari 2012 @ 21:42:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben weer boven water!

Wie had bedacht dat het leuk was om mij pruimenbrandenwijn ( rare zoute smaak ) te voeren en me naakt, met twee appels ( bedenk maar waar ), aan te bieden aan de mannen van de vrijwillige brandweer onder het mom van " hebben jullie ook een verzetje met de jaarwisseling ?

nou? Dat hadden die mannen toch ook verdiend, nadat ze het clubhuis voor afbranden hadden behoedt toen jij zo nodig moest vuurspuwen?

En zeg nou niet dat het niet je eigen idee was om die jongens een leuk oudejaarsgeschenk te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven