Foute sex

07-12-2011 23:57 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Wie van jullie heeft weleens hele foute sex gehad, daarmee bedoel ik sex met bijvoorbeeld een leraar, vader van vriendin, werkgever, rijinstructeur?
.
anoniem_90435 wijzigde dit bericht op 14-12-2011 00:29
Reden: echt te erg
% gewijzigd
..
anoniem_130813 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 23:06
Reden: slecht verhaal
% gewijzigd
quote:JaneDoe1 schreef op 12 december 2011 @ 00:48:

Met een exvriendje.

Toen ik op kraamvisite kwam bij hem en zijn vrouw.

Even snel in de garage.

Not my finest moment... Oh, dat meen je niet ! Wat... fout !
Met een getrouwde man met kids en een stuk ouder dan ik zelf. Beide partijen hadden zin
Jaren terug met mijn rij instructeur, die ook nog eens bezet was. Het klikte geweldig en buiten de lessen om raakte we ook bevriend. Hij vond mij ontzettend leuk en ik hem stiekem ook wel, maar daar deden we niks mee omdat hij een vriendin had. Toen ik mijn rijbewijs had gehaald zijn we ergens wat gaan drinken en diezelfde avond zijn we in een hotelletje beland. Heel fout en ik had enorm veel spijt de dag erna. We hebben wel contact gehouden, want we vonden het zonde om die vriendschap hier om te beeindigen. Toen een paar jaar geleden zijn relatie over ging werd het toch meer dan vrienden dat en kregen we een relatie. En intussen zijn we alweer een tijdje happy samen .
Een keer een logeetje gevingerd terwijl mijn vriendin lag te slapen. Ik kroop aan de ene kant in bed, logeetje aan de andere kant, en met mijn arm om mijn vriendin heen kon ik er net bij. En nadat ze was klaargekomen (wat heel snel ging) weer snel naar het logeerbed. En mijn vriendin werd er niet wakker van. Ze was ook nog eens 20 jaar jonger.

De volgende ochtend toch maar opgebiecht, mijn vriendin kon er gelukkig wel om lachen.
Ik ook met mn stage begeleider.

En met een klant van mn werk....

Heel fout....
Met een getrouwde man met kinderen...

Met een directe collega waarmee ik nog steeds nauw samenwerk. Zakelijk Hij heeft inmiddels alweer een tijdje een vriendin.

De assistent manager toen ik stage liep in een hotel.

En vroeger een paar keer per jaar neukdates met een scharrel. Allebei vrijgezel, maar gewoon foute sex
met de zoon van mijn vorige baas, op het bureau van mijn vorige baas. Was heerlijk fout!
is overigens niet de reden dat ik nu een nieuwe baas heb..:-)
Het voelde niet fout... Maar een vriendin van mijn moeder, dat zal vast onder 'fout' vallen!
Een keer met ene jongen tijdens een feestje. niks raars natuurlijk maar zijn vriendin was er ook.... en ook nog eens in dezelfde ruimte....
Ik denk dat er niet zoveel foute seks bestaat, als beide partijen, volwassen mensen, het maar uit volledige vrijwilligheid doen.

Wat ik wel fout vind, is met slappe excuses gaan gooien om "vreemdgangersgedrag' goed te praten.
Met destijds mn rijinsteucteur. Nu al 3 jaar samen!!!
Ehm, met de ex-vriend van mijn toenmalig babysitster. En we zijn nog altijd samen.
Met iemand die nu een new kid is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven