Facebook; vind ik leuk
zondag 8 januari 2012 om 01:23
Ik vind die honger naar aandacht zo ontzettend zielig pff waarom moet iedereen zien wat je leuk vind? Dit is toch te gek voor woorden? Ojee stel je voor dat niemand weet wat ik allemaal leuk vind, wat moeten ze wel niet denken? Het zijn vast hele goede vrienden van je? Daaaag
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
zondag 8 januari 2012 om 01:36
zondag 8 januari 2012 om 02:44
Lautje, ben het met je eens. Vind ik leuk is in mijn ogen niks meer dan een trukje van facebook om mensen makkelijk te laten reageren; dus als iemand iets post krijg je met een druk op de knop alweer sociale bekrachtiging zonder dat het enige moeite kost.
Maar ja, is niet heel facebook alleen maar aandacht en delen van onbelangrijke dingen? Heb zelf na stalkende meisjes, te veel babyfoto's en nutteloze updates van vage bekenden facebook vaarwel gezegd. Dat vind ik leuk!
Maar ja, is niet heel facebook alleen maar aandacht en delen van onbelangrijke dingen? Heb zelf na stalkende meisjes, te veel babyfoto's en nutteloze updates van vage bekenden facebook vaarwel gezegd. Dat vind ik leuk!
maandag 9 januari 2012 om 21:05
Anderen kunnen dit alleen van jou zien als ze dit wilen zien. Ze moeten dan zelf op het vinkje bij jouw naam (als jij een bericht post komt er een klein vinkje/pijltje bij te staan). Hier kunnen zij dan aangeven of ze jouw likes en reacties zien. Niet iedereen heeft er namelijk behoefte aan om alles van iedereen te zien. Daarom mogen zij dat regelen. Jij kunt dat niet op dwingen. Wel kun je natuurlijk gewoon de foto delen als je hem zo leuk vindt, zo zien al jouw volgers ze wel!