Entertainment alle pijlers

een huis vol

14-12-2011 11:13 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand naar 'een huis vol'? Over die 2 gezinnen met 12 kinderen?
quote:hgjb schreef op 09 januari 2012 @ 20:17:

Ja, weet zeker dat hij eigenlijk zit te popelen.

Misschien als we een vraag stellen?

-
quote:hgjb schreef op 09 januari 2012 @ 20:30:

Pfpfpfpf, hij hoeft wat mij betreft nooit weer te komen hier.Een van de Baumgartens dan. Anders bloedt het hier hartstikke dood
-
quote:hgjb schreef op 09 januari 2012 @ 20:43:

Jij bent of Ingridt, of familie van?Is dat een grapje
-
quote:hgjb schreef op 09 januari 2012 @ 21:08:

Nee.Hahaha, hoe kom je erbij?
Wat ik wel jammer vond is dat het om 2 stadsfamilies ging. Ik denk dat het met een gezin op het platteland (en die zijn er genoeg) heel anders gaat met 12 kids. Ze hebben vaak meer ruimte in en om huis, maar er moeten wel 14 fietsen komen en vele kilometers gereden naar clubjes, scholen, vriendjes etc.

Jammer vond ik ook dat er niet meer dagelijkse dingen aan de orde kwamen, hoe leren de kids? hoe bergen ze de boodschappen op en de tassen/gymspullen/zwemspullen etc

Hebben ze fietsen en gebruiken ze die? Hoe spelen de kids en mogen ze logeren, hebben ze kinderfeestjes enz enz

Gewoon de dagelijkse dingen, denk alleen al aan 12 x per jaar trakteren op school/stageplek en de bijbehorend feestjes. Doen ze dat? Bij een vriendin van mij met 11 kinderen wel, plus nog op alle scholen traktaties na een bevalling, petje af hoor! Zij hebben de huiskamer voornamelijk gevuld met een superlange tafel met veel stoelen en de bankjes aan de kant. De tafel is hun hoofdontmoetingsplek en de plek om te spelen/wasopvouwen, Strijkgoed neerleggen, knutselen en eten, koffiedrinken. Ze houden gewoon feestjes voor de kinderen en logeren kan ook. Deze dingen heb ik niet teruggezien bij de families. Moeder B is gelukkig als ze zwanger is en mist het kindje in de buik, dus dat is duidelijk dat de 13e er komt, het is haar levensvulling. Bij moeder D is dat niet zo, daar zou je eerder een sneetje bij Pa D verwachten....
quote:grasklokje schreef op 09 januari 2012 @ 21:15:

Moeder B is gelukkig als ze zwanger is en mist het kindje in de buik, dus dat is duidelijk dat de 13e er komt, het is haar levensvulling.Als iemand stelt helemaal gek te zijn op kinderen vind ik dat leuk om te horen. Als iemand stelt verslaafd te zijn aan het zwanger zijn, vind ik dat wat griezelig. Het kind moet er toch uit en dan begint het gezever van vooraf aan. Dat is gebleken
Het zou mijn hobby ook niet zijn...brrr..ziek. zwak en misselijk!

Misschien stopt het als er kleinkinderen komen? Bij sommigen niet en zijn de kleinkinderen ouder dan de jongste kinderen, dat lijkt me vreselijk!
-
quote:grasklokje schreef op 09 januari 2012 @ 22:15:

Het zou mijn hobby ook niet zijn...brrr..ziek. zwak en misselijk!

Misschien stopt het als er kleinkinderen komen? Bij sommigen niet en zijn de kleinkinderen ouder dan de jongste kinderen, dat lijkt me vreselijk!Ik ben momenteel zwanger en het is inderdaad geen pretje. Vooral het feit dat ik zo moe ben, breekt me op. Nou leek het of zij er geen moeite mee heeft heel de tijd te zitten. Dat zal best schelen.
quote:hgjb schreef op 09 januari 2012 @ 22:22:

[...]

Schoot mij ineens te binnen. Nou, ik kan je garanderen dat ik de familie Deijs niet ken. Alleen van teuveu
-
quote:hgjb schreef op 09 januari 2012 @ 22:38:

Ik vroeg mij het ook af wat er leuk aan is om 13 keer zwanger te zijn, moet er echt niet aan denken. En 13 bevallingen. Misschien heeft ze dan het gevoel dat haar leven zin heeft? Enge gedachte maar toch....
Nou ja als papa B echt nog elders een gezin heeft met 3 kids, moet je daar als vrouw natuurlijk flink overheen gaan wil je je man bij je houden. Daarnaast schijnt Eugene zijn derde been nogal eens te vergeten her en der. Dus dan snap ik deels die 13 kinderen nog wel. Ze gaf het zelf toch al aan tijdens 1 vd uitzendingen dat 'men' denkt dat ze zoveel kinderen heeft om haar man aan haar te binden maar dat dat heulemaal echt niet zo is enzo....shure....;-)
quote:hgjb schreef op 09 januari 2012 @ 20:30:

Pfpfpfpf, hij hoeft wat mij betreft nooit weer te komen hier.dan kom ik jou nog even speciaal gedag zeggen, je was leuk in je comment,maar dat was ik ook, ik wens je het allerbeste en tot horens.
@mariamena

Nah, de meeste mannen jaag je wel weg als je constant zwanger wil zijn...tenzij pa B er eentje is die zijn mannelijkheid afmeet aan het aantal kinderen dat hij rond heeft lopen...

@pa Deijs

Zeg je nou van jezelf dat je comments leuk waren???
ja pa D. is erg tevreden
En dan vooral met zich zelf!
quote:grasklokje schreef op 09 januari 2012 @ 21:15:

Wat ik wel jammer vond is dat het om 2 stadsfamilies ging. Ik denk dat het met een gezin op het platteland (en die zijn er genoeg) heel anders gaat met 12 kids. Ze hebben vaak meer ruimte in en om huis, maar er moeten wel 14 fietsen komen en vele kilometers gereden naar clubjes, scholen, vriendjes etc.

Jammer vond ik ook dat er niet meer dagelijkse dingen aan de orde kwamen, hoe leren de kids? hoe bergen ze de boodschappen op en de tassen/gymspullen/zwemspullen etc

Hebben ze fietsen en gebruiken ze die? Hoe spelen de kids en mogen ze logeren, hebben ze kinderfeestjes enz enz

Gewoon de dagelijkse dingen, denk alleen al aan 12 x per jaar trakteren op school/stageplek en de bijbehorend feestjes. Doen ze dat? Bij een vriendin van mij met 11 kinderen wel, plus nog op alle scholen traktaties na een bevalling, petje af hoor! Zij hebben de huiskamer voornamelijk gevuld met een superlange tafel met veel stoelen en de bankjes aan de kant. De tafel is hun hoofdontmoetingsplek en de plek om te spelen/wasopvouwen, Strijkgoed neerleggen, knutselen en eten, koffiedrinken. Ze houden gewoon feestjes voor de kinderen en logeren kan ook. Deze dingen heb ik niet teruggezien bij de families. Moeder B is gelukkig als ze zwanger is en mist het kindje in de buik, dus dat is duidelijk dat de 13e er komt, het is haar levensvulling. Bij moeder D is dat niet zo, daar zou je eerder een sneetje bij Pa D verwachten....Dan zou je eigenlijk deze blog eens moeten bekijken

http://eenvoudigleven.blogspot.com/

Gezin met 10 kinderen, zwaar gelovig, heel erg leuk hoe ze er over schrijft, precies de dingen die jij opnoemt.

Ze maakt alles zelf, van broodbakken, tot sommige groenten kweken in eigen tuin. Traktaties voor school, 12 km (dacht ik) fietsen naar school, en ook weer 12 terug, logeerpartijtjes, kleding doorschuiven, kinderen die in de vakanties en weekenden 1 uur moeten helpen al naar gelang hun leeftijd, 10 minuten gesprekjes op school, 5 in een week, dat soort dingen. Erg leuk!!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Vader B is een harde neukt elke vrouw die er is en dan nog tijd om 13 kids bij dikkertje te verwekken.

Ik moet mij toch even uiten, als ik hier alle reactie's lees, dan schiet mij maar 1 beeld te binnen,

Zie foto,

Hyena's.

Oftewel roofdieren , vallen aan in groepen, meestal op zoek naar een zwakke prooi, in feite zijn het zeer laffe dieren, kunnen uitsluitend opereren in groepsverband. Hmmmmmm.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Coban, ik denk dat jij niet helemaal lekker bent. Je zit echt verkeerd hier, je kunt beter gaan posten op de fora die gericht zijn op psygische onderwerpen. Ik keek even wat jij voor iemand was en las jouw berichten in de topic die je hier aanmaakte, wat een enorm zielig figuur ben jij.
Geluk zit soms in een klein hoekje ...
Ik zie 3 weken een huis vol met de zelfde fam nog wel zitten!

Ik heb wel respect voor alles wat ma D doet. Ik zie al als een berg op tegen de zorg voor 1 kind, laat staan 12.

Ma B vind ik vreemd. Misschien omdat ik mijn zwangerschap niet als een grote blije wolk ervaar. Ze heeft haar kinderen overigens wel netjes opgevoed. Pa B komt gewoon leuk over. Boeit me niet wat en wie hij verder doet.

@rijstkorrel, hoe is het met je zwangerschap? Je was tijdje weg uit aug topic na die 'rel'. Fijn dat je weer schrijft, was benieuwd naar je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven