orgasme bij de hema

10-01-2012 17:22 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag ging ik met mijn vriend even de stad in. Na een paar uurtjes gewinkeld te hebben gingen we naar de hema om te lunchen. Toen we het broodje op hadden hadden we het over seks en opeens kreeg mijn vriend een stijve. Hij begon er helemaal aan te zitten en ik wou op dat moment echt weg lopen maar het was al te laat, hij kreeg een orgasme en zijn hele broek werd nat. Het ergste was nog dat hij bij het hoogtepunt echt heel hard door de winkel begon te schreeuwen, heigen. Ik ben meteen weg gelopen na al het gedoe en heb buiten 10 minuten staan wachten. Wat hij zo lang nog binnen heeft gedaan weet ik niet maar sinds toen praat ik niet meer tegen hem. Heeft iemand ooit zoiets beschamend mee gemaakt? Dit was de hell want het was super druk in de hema op dat moment...
Met dit verhaal heb je dat been-verhaal ook wel onderuit gehaald, dat geloof ik nu ook niet meer.

Of er is echt een steekje los bij je man.
Nou mensen! Als je dus mannen in de Hema hoort schreeuwen is het niet vanwege de Goddelijke Worst maar vanwege hun Spurtende Wurst.
quote:Bergje65 schreef op 10 januari 2012 @ 17:44:

Dat jij nog tijd hebt om zoveel te werken... met al dat been-gezit, gesex en geheig met korte ei.Misschien is heigen korter/miner luidruchtig dan hijgen?
Hij heeft een korte jas. Wat heeft dat er mee te maken dan? Ik heb hem wel gezien alleen niet mee gepraat. Hij zit nu op de bank voor de tv. Ga zo wel met hem praten. Maar voorlopig geen seks meer!!
quote:Bergje65 schreef op 10 januari 2012 @ 17:44:

Dat jij nog tijd hebt om zoveel te werken... met al dat been-gezit, gesex en geheig met korte ei.

> ik merk het al, dat onderschat jij dus echt enorm hè.

En dadelijk komt Pasen er weer aan, man man man, overuren, ik zeg het je.
Ben jij getrouwd met een Vies Keeshondje genaamd Smeerkees, TO?

Beenrijden, HemaHeigen...... Worstorgasme. Dat doen mijn reutjes um niet na.
Bij het lezen van dit topic krijg ik meteen allerlei seks attributen rechts in beeld. Viva tipt...

Sluikreclame?
Volgende keer perfectief een condoompje omdoen hè,

Dan maakt hij er niet zo vieze bende van.
Ik vind het toch wel sneu dat je de HEMA zo´n geile winkel vindt.

Een tocht langs de theedoeken, fietsbanden, Jip en Janneke-limonade en XXL-onderbroeken doet mij nou niet bepaald aan seks denken.
Mmmm valt tegen dit topic....

Ik dacht dat je de orgasmes nu eindelijk per kilo kon kopen...

Bummer....
quote:workaholic3 schreef op 10 januari 2012 @ 17:46:

Hij heeft een korte jas. Wat heeft dat er mee te maken dan? Ik heb hem wel gezien alleen niet mee gepraat. Hij zit nu op de bank voor de tv. Ga zo wel met hem praten. Maar voorlopig geen seks meer!!Wat dat ermee te maken heeft? Wat denk je zelf? Dat ie buiten nog meer voor paal (niet meer letterlijk dan) dan met een langere jas.
quote:workaholic3 schreef op 10 januari 2012 @ 17:46:

Hij heeft een korte jas. Wat heeft dat er mee te maken dan? Ik heb hem wel gezien alleen niet mee gepraat. Hij zit nu op de bank voor de tv. Ga zo wel met hem praten. Maar voorlopig geen seks meer!!Ja, dat is natuurlijk dom van jou. Zometeen kun je niet eens meer bij de Wibra naar binnen zonder dat hij begint te heigen.
quote:galadriel schreef op 10 januari 2012 @ 17:49:

Volgende keer perfectief een condoompje omdoen hè,

Dan maakt hij er niet zo vieze bende van.perfectief???
Btw, je ging vanMIDDAG de stad in en NA paar uur winkelen lunchen? Vreemde dagindeling ook.
Preventief. iPhone.
Ik heb genoeg tijd! Pasen komt er idd bijna aan, genoeg tijd om dan leuke dingen te doen met vriendinnen en om uit te gaan! Jullie al plannen? ;)
Yeah right, net als in de film.....

Maar dan andersom.... niet de dame geilt en kreunt, maar nou meneer...
quote:thee schreef op 10 januari 2012 @ 17:50:

[...]

perfectief???Schrijf jij dan altijd prevent ofzo?
quote:thee schreef op 10 januari 2012 @ 17:50:

[...]

perfectief???

Oooo stomme woordafmaker.

Preventief werd natuurlijk bedoeld
quote:workaholic3 schreef op 10 januari 2012 @ 17:52:

Ik heb genoeg tijd! Pasen komt er idd bijna aan, genoeg tijd om dan leuke dingen te doen met vriendinnen en om uit te gaan! Jullie al plannen? ;)Ja! Iig bij het eierzoeken maken dat ik weg kom!
quote:workaholic3 schreef op 10 januari 2012 @ 17:52:

Ik heb genoeg tijd! Pasen komt er idd bijna aan, genoeg tijd om dan leuke dingen te doen met vriendinnen en om uit te gaan! Jullie al plannen? ;)Winkelen bij Hema!
quote:charlottecharles schreef op 10 januari 2012 @ 17:52:

Preventief. iPhone.Bijna goed, iPad.
heigen??? WTF!
quote:workaholic3 schreef op 10 januari 2012 @ 17:40:

Dit is geen grap! Was dat maar zo. Verder gaat het goed met mijn man, hij is alleen heel erg geil de laatste maandenJe man was thuis en je winkelde met een vriend van je ?
quote:enter schreef op 10 januari 2012 @ 17:54:

heigen??? WTF!Heigen is kennelijk het nieuwe soort gijl in 2012.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven