Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Hahaha, ik dacht werkelijk dat je je oudste op een soort van lokfluitjes liet tracteren, hahaha
Grappig zijn die fluitjes Ringel!

Vandaag weer een drukke dag gehad en ik moet zo nog brood smeren voor morgen en de rok van Floor strijken omdat ze morgen mag trakteren.

Op FB heb ik een foto van de verjaardag van Floor gezet en 2 foto's van vorige week bij Mmmoi.
Hier ook zo'n drukke dag...heb vandaag weer gewerkt en het gewone leven ging gelijk weer beginnen. Jasmijn had het weer naar haar zin gehad op school en Thijmen bij de oppas, alles prima. Vanavond weer naar de tieners geweest en ook hier broodjes klaar gemaakt voor morgen enzo. En nu nog even relaxen en weer naar bed...de tijd vliegt op deze manier!

@Ringel: Leuk die eendenfluitjes, weet je al wat je er aan gaat frobelen?

@Pebbles: Zag net de foto's op FB, zien er gezellig uit hoor! Floor zag er ook mooi uit op haar verjaardag. Is het nog gelukt met fondant op de cakejes?

@Annie: Ik heb zelf ook geen veters, Jasmijn en Thijmen ook niet, alleen mijn man. Ze was dus op een schoen van mijn man aan het oefenen...haha. Ik heb haar er vandaag niet meer over gehoord dus ik denk dat ze het nu alweer verleerd is hoor. Maar het is leuk om te zien hoe leergierig ze is en hoe snel ze iets oppakt.

Nou, ik ga maar eens douchen enzo...typ niet echt helder meer
@mmmoi: wat vliegt de dag weer voorbij he? De cupcakes zijn heel erg leuk geworden (heb meteen een foto op FB gezet). Floor wilde heel graag zelf helpen dus ik kon ze niet vanavond maken. Mijn vader heeft dus de hele middag met Floor in de keuken gestaan. Ze zijn wel echt heel erg leuk geworden!

De kleren van haar verjaardag vond ik ook zo leuk. Het vestje en de legging zijn gewoon van de Hema maar ik kon er geen rok bij vinden. Gelukkig had Eva deze rok in de kast liggen en die kon Floor ook nog makkelijk aan. Ik had verwacht dat een tulle rok haar niet zou staan maar ze wilde het zelf zo graag.

@annie: wat maken jullie trouwens een prachtige foto's van jullie gezin. Ik zit elke keer te kijken naar de mooie collage's die jullie maken. Wij maken eigenlijk veel te weinig foto's bedenk ik me nu.

Hier ook geen veters in de schoenen. Alleen manlief heeft ze nog. We hebben het ook nog niet eerder geprobeerd maar vorig jaar hebben ze rond deze tijd in groep 2 de strikdiploma's gehaald dus ze zal het binnenkort wel leren.
Haai,

Zijn jullie ook lid van groupon? Krijg daar zulke leuke aanbiedingen van! Van korting op foto's tot pannekoeken eten tot noem maar op!

Ow, deurbel.
@krook: ik krijg van groupon en andere soortgelijke site's elke dag de aanbiedingen op de mail. Ik heb nog maar 1 keer iets gekocht. Een 4 gangen diner voor 2 personen voor de helft van de prijs. Was een geweldig restaurant, echt een aanrader.

Je moet maar net iets tegenkomen dat je nodig hebt.
Wij doen ook aan Groupon, ook een keer iets met eten gedaan. Inderdaad leuk. Ze hebben hier overigens ook een regionaal iets.

Gisteren weer naar het dansen geweest (was een choreo en regieavond). Ben nu moe joh!!!!! Pfff. Maar was wel weer gezellig, daarna nog even kort op de nieuwjaarsborrel gebleven maar al met al was het pas rond 1 uur dat ik sliep. Moest ook nog ff kolven na afloop en iemand voeden, hihi.
heb je aandelen? ;-p

Nee niet van groupon, wel van van/voordeel.nl euh.....en nog een aantal andere dingen. Maar die komen op ons spam emailadres binnen. Dus veel aanbiedingen zijn al verlopen tegen de tijd dat ik weer eens in die mailbox kijk.

Verder even m'n gal spuien over onze kat vanochtend, zit dat beest gewoon in de luiertas (vol met schone kleren!!!) te zeiken! Ik heb het beest d'r uit gesodemieterd en naar buiten gedaan....gatver de gatver.....de kleren meteen in de week (wasmachine was al aan) en zometeen dus maar in de wasmachine, alsof ik nog niet genoeg te doen heb op m'n vrije dagen!

En verder heeft iedereen het voor elkaar gekregen om juist op dat moment daar te zijn waar ze het meest in de weg stonden (mn Lief die er dan even niet bij nadenkt dat als ik water voor de meiden klaar zet, het de bedoeling is dat ik ze ga wassen en niet om het water koud te laten worden, blijft hij gewoon met zijn dikke reet VOOR de commode staan grrrrrrrr) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom, erg gezellige ochtend hier.....
ik krijg het zo koud van dat meisje aan de rechterkant...brrrrr

En ik zit even met iets....ik weet dat een bevriend stel afgelopen maandag voor de eerste keer ouders zijn geworden (ha en ik had de datum voorspeld!) maar op beider fb pagina's staat nog niets aan felicitaties oid....vindt het zo stom om dan als eerste een felicitatie neer te zetten.......

Omdat ik niet weet of ze daar prijs op te stellen dat op die manier hun baby nieuws wereldkundig wordt gemaakt. Dus maar wachten? (maar ik vind het zo leuk voor ze......en ben gewoon hartstikke blij dat alles goed is gegaan al is de moeder bijna 2 weken over tijd gegaan) lastig hoor......
ik zou wachten. Bij de geboorte van Jesper heeft mijn schoonzusje mij vol blijdschap gefeliciteerd via hyves terwijl ik zelf, behalve de familie, nog niemand had ingelicht. Beetje jammer. Zeg nu zelf ook altijd tegen iedereen die uitgerekend is dat ze de facebook / hyves op prive moeten zetten, zodat niemand kan reageren.
Niet veel bijzonders te melden hier...vanmiddag was mijn vader hier, die paste even op omdat ik een bijeenkomst had van mijn werk. Hij bleef ook eten want mijn moeder is er een weekje niet. Was gezellig. En vanmorgen beetje boodschapjes gedaan enzo...niet veel bijzonders.

Leuke traktatie Krook! Die ik zag op FB. Wanneer heeft Roan getrakteerd?

Ringel, ik zou ook wachten met feliciteren. Als ze het zelf wereldkundig maken dan kun je los, toch? Wat is het eigenlijk geworden, een jongen of een meisje?

Groupon heb ik niet, wel vente-exclusive, is ook wel leuk, maar dat is echt shoppen/mode/aanbiedingen.

Get Jasmijn roept weer...die heeft daar de laatste tijd een handje van, als ze al een poosje in bed ligt...
Ik heb netjes gewacht en heb net een felicitatie gepost....en tis een meisje met de naam van het liefje van Superman.

Oeh....kan binnenkort het theeserviesje van barbapapa gaan geven! En lekker baby snuffelen.....(en hoef zelf nooit meer zwanger te zijn de volgende komt in april)
echo o oo oooo ooooooooo
ohohohoh....
Nou er is hier niks te beleven zeg...ik had vanavond een cursus van mijn werk, was niet veel aan. Mijn schoonmoeder zat op te passen, wat Jasmijn niet wist (ik was bang dat ze anders niet ging slapen). Natuurlijk werd ze wakker en heeft ze een hoop overdreven stennis zitten maken totdat oma haar streng toe sprak en toen was het in een klap over...zucht...

Jasmijn had vanmiddag een vriendinnetje hier en verder weinig bijzonders. Morgen een relaxed dagje. Ochtendje Jasmijn naar school en verder nog geen plannen.

Een nadeel van die cursus: ik heb Wie is de Mol? gemist. Moet ik dus even checken of die al online is...
hahahaha....er is hier echt niks te beleven.

Ik ga Mayte zo hopelijk leren fietsen. en ze wil een aftel kalender voor haar verjaardag maken (echt die is zo zenuwachtig voor volgende week week vrijdag)

Ze heeft helaas een afzegging voor haar feestje gehad. Dat meisje was juist zo blij dat ze was uitgenodigd (zou haar eerste feestje zijn van de kleuterschool) maar ze wordt komende dinsdag aan haar amandelen geopereerd en mag zich een week lang niet inspannen...zo sneu. De moeder vertelde ook dat ze een dik half uur had zitten huilen en dat ze niet geopereerd wilde worden. Toen ik het mayte vertelde vanochtend wilde ze meteen iemand anders uitnodigen, maar we hebben gezegd dat je dat niet kan maken (2e keus enzo)
tis idd rustig. hier thuis ook; vandaag zwemles en dat was het. volgende week wel lekker druk; nacontrole bij vk, timme naar cb, afspraak om mirena te plaatsen en wat afspraken met vriendinnen.

had via een kennis tip gekregen om te solliciteren bij haar werkgever. leuk gesprek gehad, mooie brief per mail verzonden en nu niets meer gehoord. zelfs geen leesbevestiging.....nah ja, we zullen wel zien. heb nog tig andrere dingen lopen.

ringel, wat sneu voor dat meisje. wel goed aangepakt van jullie.
Lekker dagje gehad vandaag. Jasmijn natuurlijk naar school en Thijmen en ik een boodschapje doen. Ik heb taart besteld voor zondag, want dan vier ik mijn verjaardag (ben dinsdag jarig). Toen geluncht, Thijmen naar bed en Jasmijn lekker spelen. Toen Thijm wakker werd zijn we direct naar de binnenspeeltuin in de buurt vertrokken. Daar kwam later mijn vriendin ook met de kids. Dus die hebben zich prima vermaakt en wij aan de koffie. Daar ook nog patatjes gegeten en pas toen het sloot om 19 uur naar huis met een ijsje Lekker verwend dus. Thuis hebben de kinderen nog even een kleurplaat zitten kleuren met wat drinken en toen zijn ze naar bed gegaan. Man en ik gaan nu de Voice kijken. Lekker dagje zo!

Morgen een bakje doen bij mijn ouders, mijn moeder is een weekje weg geweest. Verder geen plannen.

O, heb ik al verteld dat mijn haar eraf is? Heb nu een boblijn. Moet wel wennen nog. Er zitten ook highlights in. Nu ik dit typ denk ik dat ik het al verteld had. Nou ja, dan maar twee keer.
He meiden, heb wel meegelezen al die tijd maar had even geen kletszin.

Mmmoi, wat grappig, een boblijn. Ik heb deze week precies hetzelfde laten knippen. Ook bij mij is er een flink stuk (zeker 12 cm) afgegaan. Ik vind het altijd wel een opfrisbeurt en ik krijg er veel leuke reacties op. Ik heb dit kapsel in het verleden ook wel gehad dus voor mij is het wel een bekend "gezicht" in de spiegel ;). Hanna is deze week ook geknipt, haar is nu op oorlengte (iets eronder) en ze heeft weer een pony, vind ik toch leuker staan bij haar.

Wij vieren zondag de verjaardag van Hanna dus ik ga ik morgen weer even aan de poets. Ze krijgt een Barbie van ons en een andere mooie pop (geen Babyborn maar een echt mooie, uit een winkel in houten speelgoed) en zilveren oorbelletjes in de vorm van dolfijntjes (ze zal toch binnenkort waarschijnlijk wel gaatjes willen en ik vind dat ze dat nu qua leeftijd ook wel zou mogen). Van mijn ouders krijgt ze de doos Lego die ik laatst als plaatje plakte.

Vanavond heb ik de gordijnen voor de woonkamer eindelijk opgehaald, die waren wel erg lang in bestelling. Morgen hangt Mirjamman ze op. Ben benieuwd wat dit voor de akoestiek gaat betekenen (de woonkamer klinkt nog steeds vrij hol).

Babba, jij bent weer terug in het koude kikkerlandje..zeker wel wennen? En denk je dat je echt gedoe krijgt om die drie gemiste schooldagen van Aimee? Zou rot zijn.
Heerlijke dag hier gehad! Ella naar school en met Gijs naar muziek op schoot, was vandaag de eerste les. Heb het met Ella ook gedaan en ook met Gijs, maar er zijn zo weinig dingetjes voor jongens..... Dus nu nog een keer. Andere liedjes en spelletjes want hij is wel ouder natuurlijk.

Toen koffie wezen drinken bij favo koffiezaak. Gijs was heel lief. Toen langs de bakker voor een broodje, naar huis tafel dekken en toen Ella gehaald. Sjezen, broodje eten en weer terug. Gijs wilde niet slapen, heb t niet eens geprobeerd. Hij mocht op de loopfiets mee om Ella op te halen. Ella was op de grote fiets, ze kan nog wat lastig starten, maar het fietst voor haar wel beter. Er kwam een vriendinnetje spelen. Lekkere chocomel gemaakt, snoepje erbij en spelen, gijs werd heul moe en vervelend..... Maar goed, ze gingen wel goed slapen

Morgen dagje shoppen, schoenen, gymspullen, zwembril, fiets.... Mijn zadel is afgebroken!

Lunchen bij de hema en dan s middags knock out denk ik.

Nu the voice kijken!
Babba, hoe is het om terug te zijn in NL????

Dit is de pop.
Mooie pop hoor. Mats en Sverre spelen met mijn oude babypop van dus zo'n 25 jaar oud. Vaak als ik Timme zit te voeden pakt 1 van hen de pop en komt naast me zitten met de trui omhoog, hahaha

Oh, ik ben zo blij met de bakfiets! Vandaag ook weer heerlijk naar de stad gefietst, Timme in de drager en dan volladen maar. Heerlijk!
Mooie pop Mirjam. Jasmijn zou hem ook heel mooi vinden, alleen die doet er vervolgens niks mee. Ze heeft allerlei poppenspullen en een gloednieuwe wagen van Babyborn en die staan alleen maar mooi te zijn ;-(

Niks bijzonders gedaan vandaag. Op de koffie bij mijn ouders en vanavond hebben vrienden hier gegeten. Man zit voor de tv en ik ga me zo maar eens aansluiten!

Ik ben al de hele avond vakanties aan het zoeken op internet maar ik weet echt niet wat ik wil van de zomer...misschien nog last minute ofzo en anders maar thuisblijven?!!? Hihi.
@mmoi, ben benieuwd naar je coupe! Pictures please?

@annie. Bakfiets is het dus wel waard. Mooi zo! Wat voor functie had je op gesolliciteerd? Is jullie nieuwe gezin al helemaal gesetteld?

@pebbs, wat is de planning bij jullie qua verhuizing?

Welke kinderen zitten nu allemaal op zwemles? Roan heeft vrijdag zijn eerste les gehad. Was heel leuk. Hij heeft totaal geen waterangst. Badjuf gaf aan dat het bij hem vermoedelijk niet de gemiddelde anderhalf jaar zou duren voor hij zijn diploma zou hebben. Roan heeft me heel positief verrast vrijdag. De les duurde een uur, is vrij lang geloof ik, want ik heb verder geinformeerd en vaak ishet een half uur, maximaal 3 kwartier. Hij was echt supergeconcentreerd. Halverwege verslapte zijn aandacht, maar het lukte de zwemjuf ook zo om hem weer gefocussed te krijgen. Hij heeft het super gedaan!

Gisteravond zelf lekker uit eten geweest met een aantal vrienden. 1 vriendin werd 40 en we zijn indiaas gaan eten. Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven