Mode & Beauty alle pijlers

Ooglidcorrectie

17-01-2012 15:50 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat hier al het één en ander over geschreven is, heb oude topics ook door zitten spitten, maar wil toch een nieuwe openen. Ik ben van plan om in februari een boven ooglidcorrectie te laten doen. Ben voor een intake gesprek geweest in Maarssen. Mijn indruk was positief. Heeft iemand ervaringen met deze kliniek? Alle tips zijn welkom! Ik zie er behoorlijk tegen op (de herstelperiode), maar mijn oogleden zijn heel zwaar en ik heb dus altijd een vermoeide blik. Verder trek ik ook mijn voorhoofd heel veel op waardoor ik hier lelijke rimpels krijg. Misschien zijn hier meer mensen die het overwegen?
Nu nog niet ben te jong, maar als ik ze gaan hangen laat ik het zeker doen!
Ik ben al 47 ... Die zware oogleden heb ik eigenlijk altijd al gehad, maar de laatste tijd gaat alles wel heel erg hangen! De arts gaat ook vet weghalen. Dat vet is de reden dat de best wel 'puffy' zijn.
Ok, nou ik zou het zeker doen, mensen knappen er zo van op!

Ik denk wel dat ik ze ook krijg, mijn moeder heeft het ( 53) en mijn vader had het ook.
Ik zou het zeker doen, maar kan je geen advies geven mbt de kliniek in Maarssen want die ken ik niet.
Ik zou het ook zeker overwegen.

Maar bedenk, less is more.

Een goeie plastisch chirurg, of cosmetisch, hoe je het wilt noemen, zal altijd minimaal corrigeren.

Opdat je gezicht haar eigen karakter behoudt.

Denk aan de wijdopengesperde ogen voor M.Helwegen, of C.Pfaff.

Het is en blijft een correctie, en niets anders.

Succes!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
geen ervaring maar ben wel van plan om het te gaan doen al een hele tijd ik ben bijna 30 en vooral aan de rechterkant begint het behoorlijk te hangen...

Die kliniek in Maarssen is ook waar ik het wil laten doen...

maar verder geen tips helaas
Mijn collega heeft het daar laten doen, nu zo`n 7 weken geleden. Ze is nog steeds beurs bij haar voorhoofd, en rondom haar ogen. Blauw is nu wel weg, maar heeft heel lang geduurd. Haar liiteken loopt vrij hoog, dus niet in de oogplooi.

Ik heb het zelf 3,5 week laten doen, alleen de littekens zijn nog wat gevoelig bij aanraken, ik heb 1 week een beetje gezwollen en een klein beetje blauwe ogen gehad, dat trok al heel snel weg. Mijn litteken lijkt mooier gelukt, zit ook erg mooi in de plooi en valt niet op. Het is echt prachtig geworden, en het wordt alleen maar beter. (na 3 maanden eindresultaat)

Ook bij mijn collega is het resultaat prachtig hoor, erg open blik. Je knapt er zo van op. Ik ben blij dat ik het heb gedaan!

Maar ik zou je wel adviseren nog even verder te kijken dan alleen Maarssen.
quote:Eindeloos schreef op 17 januari 2012 @ 17:10:

Ik zou het ook zeker overwegen.

Maar bedenk, less is more.

Een goeie plastisch chirurg, of cosmetisch, hoe je het wilt noemen, zal altijd minimaal corrigeren.

Opdat je gezicht haar eigen karakter behoudt.

Denk aan de wijdopengesperde ogen voor M.Helwegen, of C.Pfaff.

Het is en blijft een correctie, en niets anders.

Succes!!Klopt, ik heb nu ook nog een heel klein randje, zoals iedereen met normale ogen dat ook heeft. Niet helemaal glad getrokken dus. Dat veroozaakt een verbaasde blik, is niet mooi.
quote:TheEmpress schreef op 17 januari 2012 @ 17:20:

[...]

Klopt, ik heb nu ook nog een heel klein randje, zoals iedereen met normale ogen dat ook heeft. Niet helemaal glad getrokken dus. Dat veroozaakt een verbaasde blik, is niet mooi.

Zo'n koplampenkonijn.

Fijn Empress, dat jij zo'n goed resultaat hebt, en dat je tevreden bent.

Daar doe je het tenslotte voor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Mijn moeder heeft het ongeveer 2 jaar geleden gedaan bij een kliniek in vlijmen (brabant) ze heeft t in de zomervakantie gedaan omdat je er toch wel ruim 2 weken mee zit.. bij haar is t heel mooi geworden! (Bij haar leek t net of ze haar ogen dicht had, vooral als ze naar beneden keek) ze heeft na de operatie wel een paar dagen de ogen gekoeld door bevroren doperwten in een boterhamzakje op haar ogen te leggen (die tip zal je al wel gehad hebben) ook had ze littekenzalf en bij haar zie je er helemaal niks meer van..
jep, laten doen bij prive kliniek in hilversum en erg tevreden. Als ik mezelf op foto's zie vind ik mezelf knapper geworden. En dat merk ik ook aan de aandacht die ik krijg. Het is goed geslaagd. 1 week zag ik er niet uit, de 2e week weer aan het werk met camouflage. De ingreep is een fluitje van een cent. Helemaal niet eng. Niemand ziet het (ben ik blij om), maar de reacties zijn duidelijk,..vooral van het andere geslacht
quote:Eindeloos schreef op 17 januari 2012 @ 17:25:

[...]

Zo'n koplampenkonijn.

Fijn Empress, dat jij zo'n goed resultaat hebt, en dat je tevreden bent.

Daar doe je het tenslotte voor.

Haha, ja inderdaad

Het scheelt zoveel, die vermoeide ogen niet meer. Gewoon een wakkere frisse blik. En het is een relatief klein ingreepje, zo gebeurd maar met een enorm resultaat.
Ik heb mijn oogleden 5 jaar geleden in Belgie laten liften. Jawel, bij die schreeuwende plastisch chirurch die later vaak negatief in het nieuws kwam door zijn gedrag. Hij heeft echter wel vakwerk afgeleverd. Mijn wenkbrauwen zijn toen ook opgehaald met de zogenaamde heflus. Dat gaat van buiten af. Hij naait dan de huid aan de schedel vast met gouddraad. Dit lost op in een paar jaar maar de huid is dan vastgegroeid. Zeker door deze kleine ingreep erbij is het resultaat nog steeds mooi.
Ik lees ook even mee, krijg ook steeds meer last van zware ogen en vermoeide blik (en rimpels op m'n voorhoofd). :(quote:TheEmpress schreef op 17 januari 2012 @ 17:18:

Maar ik zou je wel adviseren nog even verder te kijken dan alleen Maarssen.Waar heb jij het laten doen dan en wat heb je evt. tegen Maarssen?
het ziekenhuis waar je het over heb ken ik niet ik heb het in belgie laten doen .bij was niet echt dat het ging hangen het was gewoon een lui oog ,dus hang je ooglid ook tot de helft .ik moet zeggen dat het mooi gedaan is deen litteken te zien ,ik heb wel mijn oog 6weken rust moeten geven ,ook niet bukken .succes
Zou ook wel over een paar jaar dit willen laten doen, het komt voor in de familie maar heb er nog geen last van.
quote:12twister schreef op 17 januari 2012 @ 19:03:

Ik lees ook even mee, krijg ook steeds meer last van zware ogen en vermoeide blik (en rimpels op m'n voorhoofd). :(

[...]

Waar heb jij het laten doen dan en wat heb je evt. tegen Maarssen?Dat vertel ik dus in mijn 1e post. Ik heb het bij een plastisch chirurg laten doen. De arts in Maarssen is een oogarts.
Ook mijn moeder heeft deze ingreep ondergaan en wat ik van haar hoor is dat het 1000% is meegevallen en ze het direct weer over zou doen. Absoluut een aanrader en je hoeft er helemaal niet tegenaan te zien (makkelijker gezegd dan gedaan, I know...).

Zij had al jaaaaaaren last van haar ogen, vermoeide ogen en make up was niet zichtbaar en de mascara zat altijd boven haar ogen in plaats van op haar wimpers. Constant last van tranerige ogen.

De ingreep heeft zij gehad bij Bergman Kliniek in Bilthoven. De begeleiding was daar optimaal. De operatie op zich was ook zo gepiept, ik meen dat dat een half uur per oog was, maar kan ook in totaal een half uur zijn geweest. Je krijgt een aantal injecties rond je ogen (volgens haar waren prikjes bij de tandarts erger). Het is natuurlijk wel een tijdje erg blauw geweest (volgens mij was dat een week of 2, maar kan me vergissen). Hij had zelfs bij haar de incisie iets verder doorgetrokken om de wal onder haar ogen een beetje op te krikken. Erg mooi gedaan, littekens zijn niet te bekennen.

Het resultaat mag er ook naar zijn hoor, ze ziet er echt 10 jaar jonger uit, hele heldere blik en haar make up is nu duidelijk zichtbaar.

Ik denk dat ik er ook ooit niet aan ontkom, ben nu 34 maar mocht het ooit zover komen dan laat ik het absoluut verhelpen!

Laat je ons nog weten wat je uiteindelijk hebt besloten? Succes!
Hi allemaal. Nu twijfel ik weer ... Ga toch kijken of ik nog een consult bij plastisch chirurg kan maken. Heb goede dingen gehoort over kliniek in Bosch en Duin. Jeetje, moeilijk! Ik hou jullie op de hoogte.
Ik lees mee!!

Even een onbescheiden vraag: waar moet je aan denken qua kosten voor het liften van je boven-oogleden?
quote:Lindec69 schreef op 18 januari 2012 @ 16:28:

Ik lees mee!!

Even een onbescheiden vraag: waar moet je aan denken qua kosten voor het liften van je boven-oogleden?Hier ook goede ervaringen met plastisch chirurg die in zkh werkt maar dit ernaast deed in prive kliniek. Kosten waren 975 euro all inclusive. Vraag eens bij je ziektekostenverzekering of ze je bepaalde klinieken kunnen aanbevelen, soms hebben ze ook goedkopere afspraken met klinieken voor hun verzekerden.
Ik heb het in Maarsen laten doen. Ik had eigenlijk een afspraak bij de Bergman kliniek om het te laten doen, maar ik vond de intake onpersoonlijk en las een slechte recensie over deze specifieke arts. Toen ik verder keer las ik goede recensies over Maarsen en bovendien rekende deze dokter (inderdaad oogarts) bijna de helft van de prijs.

Het resultaat bevalt me goed en de procedure zelf viel mee. Ik kreeg een kleine bloeding thuis en zie op die plek nog wel iets van het litteken zitten (1 jaar later), maar dat weegt niet op tegen mijn hangende oogleden :-). De betreffende arts doet deze operatie aan de lopende band en heeft daardoor veel ervaring.

Wel kreeg ik ook daadwerkelijk een beetje lopende band gevoel toen ik daar was, de ene operatie na de ander doet hij, maar ik was wel overtuigd van de deskundigeheid van deze man. En daar ligt dan misschien het verschil in prijs, dat beetje extra aandacht voor en na.

Ik ben iig blij dat ik het gedaan heb, maar ik moest wel echt even wennen, ik vond dat ik er totaal anders uitzag (terwijl mensen om heen juist weer niet zagen :-).
Ik heb 2 jaar geleden een ooglidcorrectie laten doen bij de Bergman Kliniek in Bilthoven. Ben blij met het resultaat. Operatie was echt een fluitje van een cent: kwart voor 9 naar de OK, aftekenen, verdoven, opereren en kwart over 9 was het klaar. Even een half uur bijkomen en ik kon naar huis. Een dag op de bank en bed gelegen met koude compressen tegen de zwelling. Ik ben niet eens blauw geweest, het was eigenlijk vrij snel geel.....Na een week gingen de hechtingen eruit en was ik weer toonbaar. Ik had een weekje vrij genomen maar na 2 dagen ben ik ook gewoon weer thuis gaan werken. Het stelt weinig voor en je knapt er ontzettend van op.

Oja mijn arts was Erik Laban. Hij zit nu bij de Velthuiskliniek in Hilversum. Ik kan hem aanraden!
quote:bolieryvonne schreef op 18 januari 2012 @ 19:44:

Ik heb 2 jaar geleden een ooglidcorrectie laten doen bij de Bergman Kliniek in Bilthoven. Ben blij met het resultaat. Operatie was echt een fluitje van een cent: kwart voor 9 naar de OK, aftekenen, verdoven, opereren en kwart over 9 was het klaar. Even een half uur bijkomen en ik kon naar huis. Een dag op de bank en bed gelegen met koude compressen tegen de zwelling. Ik ben niet eens blauw geweest, het was eigenlijk vrij snel geel.....Na een week gingen de hechtingen eruit en was ik weer toonbaar. Ik had een weekje vrij genomen maar na 2 dagen ben ik ook gewoon weer thuis gaan werken. Het stelt weinig voor en je knapt er ontzettend van op.

Oja mijn arts was Erik Laban. Hij zit nu bij de Velthuiskliniek in Hilversum. Ik kan hem aanraden!Ik heb trouwens iets van 1075 euro betaald. Kreeg ook nog een paar gezichtsproducten mee van de Bergmankliniek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven