Walg van mezelf weer een vreetbui.
dinsdag 17 januari 2012 om 21:23
Het ging zo goed en ik heb het weer verpest.
Het begon in de middag te knagen. Ik ben naar de AH gegaan en heb alles gehaald waar ik zin in had en dat in minder dan twee uur opgevreten. Nu voel ik me vies misselijk en walgelijk.
Ik heb gegeten/gedronken
1,5 liter cocacola
kant en klare lasagne
een doos Negerzoenen.
Haribo mix snoep zak
zak paprikachips
bak B&J cookie dough.
Reep chocolade toblerone
Alles is op. Hoe vies ben ik?
Het begon in de middag te knagen. Ik ben naar de AH gegaan en heb alles gehaald waar ik zin in had en dat in minder dan twee uur opgevreten. Nu voel ik me vies misselijk en walgelijk.
Ik heb gegeten/gedronken
1,5 liter cocacola
kant en klare lasagne
een doos Negerzoenen.
Haribo mix snoep zak
zak paprikachips
bak B&J cookie dough.
Reep chocolade toblerone
Alles is op. Hoe vies ben ik?
Cookies
dinsdag 17 januari 2012 om 21:35
Ach lieffie toch... Je bent niet vies... Dat moet je niet over jezelf zeggen...
Je bent al heel lang goed bezig... En vandaag ging het even mis.. Nou, oké, niet leuk, niet fijn, heel vervelend... Maar het is nu even wat het is.
Je weet waarschijnlijk wel wat je ertoe dreef over je grens te gaan.. Morgen kun je weer gewoon goed bezig zijn..
Net als ik, ik probeer nu een vreetbui af te wenden.. Weet niet of dit gaat lukken... Dus ik weet wel waar je doorheen gaat...
Voor jou en ook voor mezelf...
Je bent al heel lang goed bezig... En vandaag ging het even mis.. Nou, oké, niet leuk, niet fijn, heel vervelend... Maar het is nu even wat het is.
Je weet waarschijnlijk wel wat je ertoe dreef over je grens te gaan.. Morgen kun je weer gewoon goed bezig zijn..
Net als ik, ik probeer nu een vreetbui af te wenden.. Weet niet of dit gaat lukken... Dus ik weet wel waar je doorheen gaat...
Voor jou en ook voor mezelf...
dinsdag 17 januari 2012 om 21:36
dinsdag 17 januari 2012 om 21:40
van vreetbuien afkomen is niet makkelijk, je moet erachter komen waar dit door komt en hier aan werken. Sommige mensen grijpen naar drank, jij naar koolhydraten.het is niet goed, maar je bent echt niet de enige. Je bent zeker niet vies, zo moet je niet over jezelf denken.
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
dinsdag 17 januari 2012 om 21:41
dinsdag 17 januari 2012 om 21:45
Heb je 1 hele zak chips er ook bij op gegeten?
Weet je wel hoeveel calorieën daar in zitten?
Als je ook ernstig overgewicht hebt (BMI boven de 30) adviseer ik je toch professionele hulp te zoeken om dit aan te pakken.
(diëtist & psycholoog)
Tenminste als je dit wilt aanpakken.
Want dit is natuurlijk geen normaal gezond eetgedrag.
Als je ook ernstig overgewicht hebt (BMI boven de 30) adviseer ik je toch professionele hulp te zoeken om dit aan te pakken.
(diëtist & psycholoog)
Want dit is natuurlijk geen normaal gezond eetgedrag.
dinsdag 17 januari 2012 om 21:47
Wat was de trigger dat je dit ging doen, want dit is een (vr)eetbui.
Nogmaals als je dit vaker hebt en je hebt nog geen hulp. Zoek dan hulp.
http://www.eetstoornis.be/binge_eating.htm
Nogmaals als je dit vaker hebt en je hebt nog geen hulp. Zoek dan hulp.
http://www.eetstoornis.be/binge_eating.htm
dinsdag 17 januari 2012 om 21:47
quote:xalliesuper schreef op 17 januari 2012 @ 21:45:
Uuuh... Ik denk dat ze dat wel weet hoor... Heb je de rest gezien? Daarbij valt 1 zak chips in t niet...
(diëtist & psycholoog)
Want dit is natuurlijk geen normaal gezond eetgedrag.Eens!
Uuuh... Ik denk dat ze dat wel weet hoor... Heb je de rest gezien? Daarbij valt 1 zak chips in t niet...
(diëtist & psycholoog)
Want dit is natuurlijk geen normaal gezond eetgedrag.Eens!
dinsdag 17 januari 2012 om 21:49
Je bent niet vies en niet walgelijk. Ik begrijp wel dat je je zo voelt. Zo voelde ik me ook altijd na zo'n vreetbui. Probeer in te zien dat morgen een nieuwe dag is! En dat dit niet hoeft te betekenen dat je vanaf nu weer in het vreetbuien-patroon terug zult vallen.
Misschien is het een goed idee om hulp te zoeken.
Ik heb het niet gedaan en ben uiteindelijk wel van de vreetbuien af gekomen. Ik weet niet goed hoe en ik kan er nog steeds wat van! Maar het is niet meer zo dwangmatig als een paar jaar geleden.. Succes en sterkte
Misschien is het een goed idee om hulp te zoeken.
Ik heb het niet gedaan en ben uiteindelijk wel van de vreetbuien af gekomen. Ik weet niet goed hoe en ik kan er nog steeds wat van! Maar het is niet meer zo dwangmatig als een paar jaar geleden.. Succes en sterkte
dinsdag 17 januari 2012 om 21:50