Hema taarten, lekker?
woensdag 18 januari 2012 om 17:10
Ik heb binnenkort een feestje waar een stuk of 25 man komt, ook al is het 's avonds ik vind het toch lekker om taart aan te bieden voor degene die willen. Daarom had ik in gedachte twee taarten te gaan halen. Taarten bij de bakker etc zijn vaak duur en kom je voor twee taarten zeker rond de 25 euro. Omdat het feest in zijn geheel ook al prijzig is zei een vriendin van me waarom bestel je ze gewoon niet bij de Hema. Net op de site gekeken en zien er best goed uit die taarten. De appeltaart ken ik, en is maar 5(!) euro en die vind ik al erg lekker.
Weet iemand hoe de rest van de taarten zijn en welke wel en geen aanrader zijn?
Kan ze zelfs nog online bestellen zie ik en dan in de winkel ophalen, ideaal eigenlijk!
Ben benieuwd naar jullie ervaring ermee.
Weet iemand hoe de rest van de taarten zijn en welke wel en geen aanrader zijn?
Kan ze zelfs nog online bestellen zie ik en dan in de winkel ophalen, ideaal eigenlijk!
Ben benieuwd naar jullie ervaring ermee.
woensdag 18 januari 2012 om 17:44
woensdag 18 januari 2012 om 17:45
Goh, nooit geweten dat hema taarten niet lekker / goed zouden zijn. Sterker nog: het is niet eens in me opgekomen daar aan te denken. Waar mogelijk probeer ik altijd kwalitatief goede spullen in huis te hebben, helemaal als we visite krijgen maar hema taarten geef ik zonder gene. Eigenlijk standaard bij verjaardagen / traktaties op werk etc. Maar goed, ik zal eens opletten als ik ergens anders taart van de bakker eet (misschien ben ik wel niet beter gewend haha). Overigens hebben wij ook altijd vanille slagroom
woensdag 18 januari 2012 om 17:52
Ik vind alleen de chocoladetaart en de aardbeienkwarktaart niet zo, die vind ik allebei nogal kunstmatig smaken.
De rest van het gebak vind ik wel echt heerlijk, en idd, die hartige hapjes zijn ook altijd een succes, en heel makkelijk!
En ook prima wijnen trouwens, en lekkere borrelhapjes... Hmmmm.. krijg accuut zin!
De rest van het gebak vind ik wel echt heerlijk, en idd, die hartige hapjes zijn ook altijd een succes, en heel makkelijk!
En ook prima wijnen trouwens, en lekkere borrelhapjes... Hmmmm.. krijg accuut zin!