app's voor iPhone
vrijdag 20 januari 2012 om 20:41
Kijk gewoon in de Appstore bij gratis apps, je kunt daar ook op rubrieken zoeken. Kies gewoon iets wat je leuk lijkt (altijd handig om even de recensies te lezen) en als je het zat bent gooi je ze er weer vanaf.
Ik heb er de nodige fotobewerkingsdingen op zitten, vinnikleuk
En ook Sleepcycle gebruik ik heel veel, dan kun je zien hoe diep je hebt geslapen op een nacht, hoe lang en je kunt het als wekker gebruiken.
Ik heb er de nodige fotobewerkingsdingen op zitten, vinnikleuk
En ook Sleepcycle gebruik ik heel veel, dan kun je zien hoe diep je hebt geslapen op een nacht, hoe lang en je kunt het als wekker gebruiken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 20 januari 2012 om 21:50
zaterdag 21 januari 2012 om 11:09
Je legt je iPhone met het glas naar beneden ergens op je matras. Dan registreert hij gedurende de nacht je bewegingen, en dus of je diep slaapt of niet.
Zo zie ik dat ik vannacht om 6 uur blijkbaar even wakker ben geweest (normale tijd om wakker te worden) en toen weer diep in slaap ben gevallen. de rest van de nacht was ook redelijk diep.
Vinnikleuk
Zo zie ik dat ik vannacht om 6 uur blijkbaar even wakker ben geweest (normale tijd om wakker te worden) en toen weer diep in slaap ben gevallen. de rest van de nacht was ook redelijk diep.
Vinnikleuk
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje