We hebben deze pagina getest...

23-01-2012 17:49 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijdje krijg ik bovenaan m'n scherm de melding: we hebben deze pagina getest, blablabla. Daarna komt er een riedel over gevaarlijke inhoud die ik alleen moet accepteren als ik weet waar het vandaan komt. Ik accepteer helemaal niks, want ik weet niet wat er geblokkeerd wordt.

Weet iemand wat dit is? Ik heb het alleen bij het forum, ligt het aan de banners of zo? Ik heb er verder geen last van, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Is een beveiliging van je browser.

Dus of op accepteren klikken of andere browser nemen.
Maar wat moet ik accepteren als ik niet weet wat ik accepteer? Ik zie alles wat ik moet zien, dus wat wordt er dan geblokkeerd?
Je browser herkent de pagina niet, dat zegt niets over de veiligheid.

Zolang jij niet op accepteren klikt, blijft je browser de pagina niet herkennen.

Welke browser heb je?
Ik gebruik Firefox.

Het gekke is wel dat ik de melding niet altijd krijg. Sinds ik dit topic heb geopend, heb ik de melding dus niet meer gezien....
.
Misschien een banner die voor problemen zorgt en niet op alle pagina's van het forum staat. Kijk idd even in de toolbar van firefox.
.
Misschien is Adblock Plus wel wat voor je. Kun je downloaden bij add-ons in Firefox.
.
Nerd, het is misschien voor jou niet nodig, maar ik vind het wel een stuk relaxter surfen zonder al die bewegende reclame's en andere zooi.
.
Ik heb nog eens gezocht, en het kan zijn door een update van McAfee?

@Nerd, zet jij mij aan het werk? Haha welk werk?

Ik kan wel heel geduldig zijn, al lijkt het soms niet zo
Nerd, ik weet niks van computers, ook al gebruik ik FF. Ik vind het gewoon een prettige browser.

De melding is er nog steeds. Ik heb geprobeerd pagina-info te vinden, maar zelfs dat lukt me niet...

Ik ben in ieder geval gerustgesteld dat het niks 'engs' is.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven