D.E cups in nespresso apparaat?
dinsdag 24 januari 2012 om 19:25
Ik ben sinds gister in het bezit van een nespresso apparaat van Krups.
Nu vind ik nogal een gedoe met die nespresso cups bestellen( heb bijv geen creditcard, ben nooit thuis en geen goed contact met buren bij bezorgen) en om nou op mijn vrije zaterdag uren in de rij te gaan staan bij de Bijenkorf vind ik ook geen optie.
Nu zag ik bij die reclame van Douwe Egberts,dat die cups in elke nespresso machine passen?
Want die kan je bij de supermarkt gewoon kopen,wat dus ideaal zou zijn?
Hier op het forum kom ik alleen tegen dat er een patent in januari af liep van Nespresso.
Kan iemand mij op weg helpen?
Nu vind ik nogal een gedoe met die nespresso cups bestellen( heb bijv geen creditcard, ben nooit thuis en geen goed contact met buren bij bezorgen) en om nou op mijn vrije zaterdag uren in de rij te gaan staan bij de Bijenkorf vind ik ook geen optie.
Nu zag ik bij die reclame van Douwe Egberts,dat die cups in elke nespresso machine passen?
Want die kan je bij de supermarkt gewoon kopen,wat dus ideaal zou zijn?
Hier op het forum kom ik alleen tegen dat er een patent in januari af liep van Nespresso.
Kan iemand mij op weg helpen?
dinsdag 24 januari 2012 om 20:23
dinsdag 24 januari 2012 om 20:26
Volgens mij kan je bij de eerste bestelling een grote assorti-doos bestellen met alle smaken. Wij hebben dat ook gedaan en dat is inmiddels al 2 jaar geleden en die doos is nog niet op. Zou dat doen en dan eventueel afspreken met de buren dat ze het daar afleveren of idd bij familie ofzo. Dan heb je iig de cups die erin moeten en heb je voor lange tijd genoeg
dinsdag 24 januari 2012 om 20:38
quote:xxniek schreef op 24 januari 2012 @ 20:23:
Mijn tip is dat je in een keer gewoon heeeeel veeeeel cups bij de bijenkorf haalt of besteld (doordeweeks hoef je amper te wachten). De nespresso is ECHT lekkerder dan de LÓr van DE
Drinkse!Zeg ik. Ik zie het probleem niet zo. Of je nu één keer veel cups koopt of je bent elke week zoveel kwijt aan koffie, da's ook één pot nat.
Mijn tip is dat je in een keer gewoon heeeeel veeeeel cups bij de bijenkorf haalt of besteld (doordeweeks hoef je amper te wachten). De nespresso is ECHT lekkerder dan de LÓr van DE
Drinkse!Zeg ik. Ik zie het probleem niet zo. Of je nu één keer veel cups koopt of je bent elke week zoveel kwijt aan koffie, da's ook één pot nat.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 24 januari 2012 om 20:42
dinsdag 24 januari 2012 om 20:45
dinsdag 24 januari 2012 om 20:48
Lady, je hebt vast een Kiala-punt in de buurt!
Daar kun je je cups (en H&M pakketjes, etc etc ) laten bezorgen en afhalen wanneer het jou uitkomt.
Heb ooit huismerk capsules gehad van een franse super. Waren best lekker en bovendien 27 ct per cupje, maar na een paar keer hoest en proest mijn masjien als een bgepensioneerde mijnwerker.... Voor mij dus weer de echte.
Daar kun je je cups (en H&M pakketjes, etc etc ) laten bezorgen en afhalen wanneer het jou uitkomt.
Heb ooit huismerk capsules gehad van een franse super. Waren best lekker en bovendien 27 ct per cupje, maar na een paar keer hoest en proest mijn masjien als een bgepensioneerde mijnwerker.... Voor mij dus weer de echte.
dinsdag 24 januari 2012 om 20:56
dinsdag 24 januari 2012 om 21:18
Door dit topic heb ik net weer besteld. Ik was even vreemd gegaan door een fout van nespresso met een rekening. Er zat een partij bij met een vreemde smaak heb er toen over gebeld en moest het retour zenden ging om 194 cups. Kreeg toen keurig een nieuwe bestelling + twee rekeningen, terwijl alles al lang retour was.
Pas na een heleboel gebel en toestanden hebben ze het rechtgezet, maar toen kwamen de DE cups en die heb ik al die tijd gedronken, maar ze zijn inderdaad minder lekker.
Verheug me nu al op weer een lekker bakkie overmorgen.
Pas na een heleboel gebel en toestanden hebben ze het rechtgezet, maar toen kwamen de DE cups en die heb ik al die tijd gedronken, maar ze zijn inderdaad minder lekker.
Verheug me nu al op weer een lekker bakkie overmorgen.
woensdag 25 januari 2012 om 20:43