Cadeau voor oma!
vrijdag 27 januari 2012 om 10:41
Hoi allemaal,
Het zal de zoveelste topic zijn, en ik heb ook al bij de andere gekeken maar helaas niks bruikbaars kunnen vinden..
Oma wordt zondag 65 jaar, we gaan met de hele familie uit eten, maar nu wil ik samen met mijn vriend toch een kleinigheidje kopen, het mag ongeveer 50 euro kosten. Een bosje bloemen staat al op de lijst.
Het probleem is dat mijn oma eigenlijk geen hobby's heeft :S ze leest niet, gaat bijna nooit het huis uit (ze moet elke dag op de kleinkinderen passen) en verder heeft ze wel een aantal verzorgingsproducten die ze gebruikt maar geven andere familieleden al!
Iemand een leuk/origineel cadeau in gedachten? Heb het internet al afgestruind maar niks kunnen vinden en daarbij is de bezorgtijd om iets te laten bedrukken etc. meestal 5 werkdagen
Bedankt alvast!
Het zal de zoveelste topic zijn, en ik heb ook al bij de andere gekeken maar helaas niks bruikbaars kunnen vinden..
Oma wordt zondag 65 jaar, we gaan met de hele familie uit eten, maar nu wil ik samen met mijn vriend toch een kleinigheidje kopen, het mag ongeveer 50 euro kosten. Een bosje bloemen staat al op de lijst.
Het probleem is dat mijn oma eigenlijk geen hobby's heeft :S ze leest niet, gaat bijna nooit het huis uit (ze moet elke dag op de kleinkinderen passen) en verder heeft ze wel een aantal verzorgingsproducten die ze gebruikt maar geven andere familieleden al!
Iemand een leuk/origineel cadeau in gedachten? Heb het internet al afgestruind maar niks kunnen vinden en daarbij is de bezorgtijd om iets te laten bedrukken etc. meestal 5 werkdagen
Bedankt alvast!
vrijdag 27 januari 2012 om 10:43
vrijdag 27 januari 2012 om 10:46
Misschien kunnen jullie een keer op de kleinkinderen passen (als de ouders van de kleinkinderen dat goed vinden) en je oma een bon geven voor een leuk dagje weg, bijvoorbeeld het museum of de film of Sanadome of de dierentuin of ergens uitgebreid lunchen met een vriendin of wat ze dan ook graag zou willen doen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 27 januari 2012 om 10:47
Geef haar een zelfgemaakte bon.
Zodat je haar een keertje gaat halen en haar meeneemt om bij jullie te eten.
Of een keertje ergens gaan lunchen ofzo met z`n tweetjes.
Kunnen de meeste oma's wel waarderen die aandacht en het er even uit zijn.
Edit: opa mag ook mee
Zodat je haar een keertje gaat halen en haar meeneemt om bij jullie te eten.
Of een keertje ergens gaan lunchen ofzo met z`n tweetjes.
Kunnen de meeste oma's wel waarderen die aandacht en het er even uit zijn.
Edit: opa mag ook mee
anoniem_145453 wijzigde dit bericht op 27-01-2012 10:48
Reden: Opa is er ook
Reden: Opa is er ook
% gewijzigd
vrijdag 27 januari 2012 om 10:48
In plaats van bloemen (die zal ze wel van meer mensen krijgen, dus huis ziet er een week uit als Fleurop-filiaal en daarna is alles verlept) een bloemstuk of lente-achtig mandje met daarin bolletjes enzo - zo'n bloemstukje ziet er elke dag weer anders en mooier uit.
Naar wat voor muziek luistert je oma?
Iets te snoepen, een doos bonbons? Fles drank?
Bon voor high tea, samen met jou?
Naar wat voor muziek luistert je oma?
Iets te snoepen, een doos bonbons? Fles drank?
Bon voor high tea, samen met jou?
Wat eten we vanavond?
vrijdag 27 januari 2012 om 10:48
vrijdag 27 januari 2012 om 10:49
Bedankt voor jullie snelle reacties! Het zijn allemaal goede ideeën, maar het punt is juist dat oma het helemaal niet leuk vind om het huis uit te gaan, behalve door het dorp te struinen maar dat doet ze ook al vaak en het is ook niet echt bijzonder als ik met haar meega, want dat doe ik al vaak. Verder zijn verzorgingsproducten en geurtjes geen optie, ze gebruikt alleen dingen die ze al jarenlang gebruikt heeft, en die krijgt ze al van andere mensen
vrijdag 27 januari 2012 om 10:49
quote:Lunax schreef op 27 januari 2012 @ 10:45:
Leest je oma graag? Een mooi boek is eigenlijk bij iedereen altijd wel welkom toch?
Staat in openingsbericht:
quote:Het probleem is dat mijn oma eigenlijk geen hobby's heeft :S ze leest niet, gaat bijna nooit het huis uit (ze moet elke dag op de kleinkinderen passen) en verder heeft ze wel een aantal verzorgingsproducten die ze gebruikt maar geven andere familieleden al!Oma is niet de enige die niet leest!
Leest je oma graag? Een mooi boek is eigenlijk bij iedereen altijd wel welkom toch?
Staat in openingsbericht:
quote:Het probleem is dat mijn oma eigenlijk geen hobby's heeft :S ze leest niet, gaat bijna nooit het huis uit (ze moet elke dag op de kleinkinderen passen) en verder heeft ze wel een aantal verzorgingsproducten die ze gebruikt maar geven andere familieleden al!Oma is niet de enige die niet leest!
Wat eten we vanavond?
vrijdag 27 januari 2012 om 10:54
quote:___mb schreef op 27 januari 2012 @ 10:52:
Ik denk dat ik maar vanalles wat doe; een paar zelfgemaakte bonnen, leuke bloemetjes en een kaartje voor een musical ofzo, inpakken in een leuk pakketje en klaar! Wat denken jullie?Kaartje voor en musical is wel wat duurder denk ik. Maar zo'n zelf samengesteld pakket zou ik hartstikke leuk vinden om te krijgen.
Ik denk dat ik maar vanalles wat doe; een paar zelfgemaakte bonnen, leuke bloemetjes en een kaartje voor een musical ofzo, inpakken in een leuk pakketje en klaar! Wat denken jullie?Kaartje voor en musical is wel wat duurder denk ik. Maar zo'n zelf samengesteld pakket zou ik hartstikke leuk vinden om te krijgen.
vrijdag 27 januari 2012 om 10:54
quote:borderwalk schreef op 27 januari 2012 @ 10:52:
Bij de lokale bloemist. Gewoon afspreken dat ze bv nog 4 weken een boeket van 12,50 bezorgen of dat oma die kan afhalen elke vrijdag. 50 euro is alleen net een beetje krap voor zo'n abbo eigenlijk.Grappig, nooit bij stilgestaan dat dat kon haha. Ook een leuk idee voor mijn moeder bijvoorbeeld. We breiden het budget dan maar wat uit
Leuk idee!
Bij de lokale bloemist. Gewoon afspreken dat ze bv nog 4 weken een boeket van 12,50 bezorgen of dat oma die kan afhalen elke vrijdag. 50 euro is alleen net een beetje krap voor zo'n abbo eigenlijk.Grappig, nooit bij stilgestaan dat dat kon haha. Ook een leuk idee voor mijn moeder bijvoorbeeld. We breiden het budget dan maar wat uit
vrijdag 27 januari 2012 om 10:55
quote:___mb schreef op 27 januari 2012 @ 10:52:
Ik denk dat ik maar vanalles wat doe; een paar zelfgemaakte bonnen, leuke bloemetjes en een kaartje voor een musical ofzo, inpakken in een leuk pakketje en klaar! Wat denken jullie?Ik vind 1 kaartje voor een musical een beetje jammer, tenzij je dan samen gaat en je natuurlijk zelf het tweede kaartje betaald.
Ik denk dat ik maar vanalles wat doe; een paar zelfgemaakte bonnen, leuke bloemetjes en een kaartje voor een musical ofzo, inpakken in een leuk pakketje en klaar! Wat denken jullie?Ik vind 1 kaartje voor een musical een beetje jammer, tenzij je dan samen gaat en je natuurlijk zelf het tweede kaartje betaald.
vrijdag 27 januari 2012 om 10:59
Als je oma niet graag weggaat, dan kan je toch ook bij haar iets doen?
Dan maak je een bon voor haar dat je een keer een 3 gangenmenu voor haar en opa gaat koken, of zelf lekkere dingetjes voor een high tea maakt!
Waar ik ff nieuwsgierig naar ben... hoe oud / jong ben jij als je oma 'pas' 65 jaar wordt?
Toen mijn oma 65 werd was ik pas 3
Dan maak je een bon voor haar dat je een keer een 3 gangenmenu voor haar en opa gaat koken, of zelf lekkere dingetjes voor een high tea maakt!
Waar ik ff nieuwsgierig naar ben... hoe oud / jong ben jij als je oma 'pas' 65 jaar wordt?
Toen mijn oma 65 werd was ik pas 3
vrijdag 27 januari 2012 om 11:01
quote:druifje83 schreef op 27 januari 2012 @ 10:59:
Toen mijn oma 65 werd was ik pas 3 Haha, deze reactie krijg ik vaak! Heb een jonge oma en een jonge moeder Ik ben bijna 23, dus reken maar uit
Toen mijn oma 65 werd was ik pas 3 Haha, deze reactie krijg ik vaak! Heb een jonge oma en een jonge moeder Ik ben bijna 23, dus reken maar uit
vrijdag 27 januari 2012 om 11:01
Als oma nergens van houdt, niet de deur uit wil en jullie al met zijn alleen uit eten gaan, zou ik een lieve kaart geven met daarin wat zij voor jou betekent en waarin je herinneringen uit je jeugd ophaalt.
Dat stomme 'verplichte' cadeaus geven ook altijd...
Dat stomme 'verplichte' cadeaus geven ook altijd...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje