Ik heb gezondigd...:-(
zondag 29 januari 2012 om 22:46
Even biechten, ik voel me namelijk best lullig, al is het voor de meeste mensen totaal niet wereldschokkend. Ik ben al eem aantal jaren vegetariër, maar mijn vriend niet. Er lag een halve rookworst van hem in de koelkast en opeens kon ik me niet bedwingen en móest ik hem opeten. Ik heb het hele (nou ja halve) ding opgegeten en goddelijk dat ie smaakte! En nu voel ik me lullig, terwijl hele volksstammen er tig per jaar eten. Maar goed, ik wilde het even kwijt. Stenig me maar
zondag 29 januari 2012 om 22:48
Groot respect voor iedereen die fulltime vegetarisch eet! Maar het lijkt me niet ondenkbeeldig dat je dat een beetje tekort aan iets zou kunnen krijgen en dat je daarom zo nu en dan zwicht en toch vlees moet eten. Je lichaam wil soms gewoon wat het nodig heeft. Mag best. (Vooral als het een biologische rookworst was, natuurlijk).
zondag 29 januari 2012 om 22:50
zondag 29 januari 2012 om 22:52
hahaha! Ik vind het heel grappig! Ik ben nu zo'n 12 jaar vegetarier en heb de laatste jaren meer 'behoefte' aan vlees. Zo'n craving zoals jij ze hebt dus, alleen dan 'kan' ik het niet eten, mede doordat ik bang ben er ziek van te worden. (Het schijnt nogal op je lichaam te kunnen werken, als je het zo lang niet gegeten hebt.)
Heb je vaker van die cravings? Of ben je zwanger?
Heb je vaker van die cravings? Of ben je zwanger?
zondag 29 januari 2012 om 22:53
quote:Vogelnestje schreef op 29 januari 2012 @ 22:50:
Foei!
Dan heb ik ook gezondigd, want een akelige collega (die weet dat ik vegetariër ben), heeft me een bord macaroni met echt gehakt gegeven. Ik proefde het wel, maar voelde me rot.
Jij hebt het gedaan omdat je het zelf wilde, prima toch?What!? Dat is echt een nare streek! Maar waarom heb je het dan opgegeten? Als je het zeker wist?
Foei!
Dan heb ik ook gezondigd, want een akelige collega (die weet dat ik vegetariër ben), heeft me een bord macaroni met echt gehakt gegeven. Ik proefde het wel, maar voelde me rot.
Jij hebt het gedaan omdat je het zelf wilde, prima toch?What!? Dat is echt een nare streek! Maar waarom heb je het dan opgegeten? Als je het zeker wist?
zondag 29 januari 2012 om 22:54
zondag 29 januari 2012 om 23:08
Het laatste taboe is dit denk ik
Ook deze vega heeft af en toe graving naar kip en dan zo'n sappige aan het spit die je op kilometers afstand al kan ruiken ...
Kijk eens of er een winkel bij jou in de buurt is die vervangers heeft van de vegetarische slager uit Den Haag, echt zalig wat ze daar hebben!
Ook deze vega heeft af en toe graving naar kip en dan zo'n sappige aan het spit die je op kilometers afstand al kan ruiken ...
Kijk eens of er een winkel bij jou in de buurt is die vervangers heeft van de vegetarische slager uit Den Haag, echt zalig wat ze daar hebben!
zondag 29 januari 2012 om 23:33
"quote: Vogelnestje schreef op 29 januari 2012 @ 22:50 :
Foei!
Jij hebt het gedaan omdat je het zelf wilde, prima toch? What!? Dat is echt een nare streek! Maar waarom heb je het dan opgegeten? Als je het zeker wist?"
Heel naar. Heb het niet opgegeten, twijfelde na de eerste hap, na de derde wist ik het zeker en heb ik het laten staan!
Foei!
Jij hebt het gedaan omdat je het zelf wilde, prima toch? What!? Dat is echt een nare streek! Maar waarom heb je het dan opgegeten? Als je het zeker wist?"
Heel naar. Heb het niet opgegeten, twijfelde na de eerste hap, na de derde wist ik het zeker en heb ik het laten staan!