hoe snel zwanger?
maandag 30 januari 2012 om 08:42
1x half mei halverwege een strip gestopt en 8 juli een positieve test
1x begin mei laatste pil van de strip en 6 juni een positieve test
1x begin oktober laatste pil van de strip en 6 november een positieve test
Heel snel dus. Volgens mij heb jij nog niet eens een eisprong gehad, áls je die meteen de eerste maand al krijgt, dus je zult nog minstens 2 weken moeten wachten voordat je er uberhaupt iets over kan zeggen.
1x begin mei laatste pil van de strip en 6 juni een positieve test
1x begin oktober laatste pil van de strip en 6 november een positieve test
Heel snel dus. Volgens mij heb jij nog niet eens een eisprong gehad, áls je die meteen de eerste maand al krijgt, dus je zult nog minstens 2 weken moeten wachten voordat je er uberhaupt iets over kan zeggen.

maandag 30 januari 2012 om 08:45
Begin mei 2011 slikte ik de laatste pil. Had mijn stopweek en op 4 juni had ik een positieve test in handen. En nu zit ik te wachten tot de bevalling begint. Ben 17 februari uitgerekend ik heb 13 jaar lang de pil geslikt en een cyclus van 4 weken aangehouden. Wist nl helemaal niet hoe mijn cyclus was, en weet het nu nog niet.
Maar 19 januari laatste pil, dus dan stopweek en 26e is weer de eerste dag van je cyclus. Dan kan je nu nog niet zwanger zijn. Je hebt rond de 9e dan pas een eisprong en 2 weken daarna kan je ongeveer testen. Bij een cyclus van 4 weken, maar die heeft ook niet iedereen. Dus wacht gewoon tot volgende maand en je merkt het vanzelf.
Maar 19 januari laatste pil, dus dan stopweek en 26e is weer de eerste dag van je cyclus. Dan kan je nu nog niet zwanger zijn. Je hebt rond de 9e dan pas een eisprong en 2 weken daarna kan je ongeveer testen. Bij een cyclus van 4 weken, maar die heeft ook niet iedereen. Dus wacht gewoon tot volgende maand en je merkt het vanzelf.
maandag 30 januari 2012 om 08:53

maandag 30 januari 2012 om 09:06
Voor de eerste vier jaar en veel kunstgrepen (uiteindelijk ivf)
Voor de tweede, na een jaar proberen meteen maar ivf.
Na de tweede niet meer aan anticonceptie gedaan, op zijn 1e verjaardag was ik zwanger (spontaan), maar kreeg een miskraam. Na 17 maanden weer spontaan zwanger, weer een miskraam. Vier weken later weer zwanger en dat was onze nummer drie.
T.O. ga genieten van het zwanger willen worden, doe je best ervoor. Trek er wel minstens een jaar voor uit. Succes!
Voor de tweede, na een jaar proberen meteen maar ivf.
Na de tweede niet meer aan anticonceptie gedaan, op zijn 1e verjaardag was ik zwanger (spontaan), maar kreeg een miskraam. Na 17 maanden weer spontaan zwanger, weer een miskraam. Vier weken later weer zwanger en dat was onze nummer drie.
T.O. ga genieten van het zwanger willen worden, doe je best ervoor. Trek er wel minstens een jaar voor uit. Succes!
maandag 30 januari 2012 om 09:22

maandag 30 januari 2012 om 11:48
Gestopt in december 2010 - meteen zwanger, maar miskraam in maart 2010Toen meteen weer zwanger in april, maar weer miskraam in mei 2010
Toen een tijdje niets geprobeerd en weer proberen in augustus 2010, weer meteen raak en nu blije mama van geboren zoon in april 2011
Snel zwanger raken zegt dus ook niet alles, de vraag is ook of het goed gaat!
Toen een tijdje niets geprobeerd en weer proberen in augustus 2010, weer meteen raak en nu blije mama van geboren zoon in april 2011
Snel zwanger raken zegt dus ook niet alles, de vraag is ook of het goed gaat!
maandag 30 januari 2012 om 11:51
Bedankt voor al jullie reacties!! Ik had ook nog niet verwacht dat ik zwanger zou zijn en trek er ook voor mezelf een jaar er voor uit. En ga er heerlijk van genieten vam het feit dat we samen voor een kindje gaan. Ik heb een cyclus van 28 dagen en doe donderdag een ovulatietest. Ben benieuwd. Wel spannend allemaal hoor!!! En nee ik heb geen cvs. Ben helemaal gezond

maandag 30 januari 2012 om 12:02
quote:trancewoman schreef op 30 januari 2012 @ 11:51:
Bedankt voor al jullie reacties!! Ik had ook nog niet verwacht dat ik zwanger zou zijn en trek er ook voor mezelf een jaar er voor uit. En ga er heerlijk van genieten vam het feit dat we samen voor een kindje gaan. Ik heb een cyclus van 28 dagen en doe donderdag een ovulatietest. Ben benieuwd. Wel spannend allemaal hoor!!! En nee ik heb geen cvs. Ben helemaal gezond Hoe kan je nou weten wat je cyclus is? Je bent net gestopt met de pil?
Bedankt voor al jullie reacties!! Ik had ook nog niet verwacht dat ik zwanger zou zijn en trek er ook voor mezelf een jaar er voor uit. En ga er heerlijk van genieten vam het feit dat we samen voor een kindje gaan. Ik heb een cyclus van 28 dagen en doe donderdag een ovulatietest. Ben benieuwd. Wel spannend allemaal hoor!!! En nee ik heb geen cvs. Ben helemaal gezond Hoe kan je nou weten wat je cyclus is? Je bent net gestopt met de pil?