Vriendinnen in Arnhem

08-01-2012 13:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhey,

Onderstaand berichtje had ik al eerder geplaatst, maar ik heb volgens mij iets raars gedaan toen ik zelf een reactie plaatste. Zie dat er geen reacties meer geplaatst kunnen worden namelijk..dus bij deze opnieuw:)

Ik merk dat ik het jammer vind dat ik maar weinig vriendinnen in mijn omgeving heb wonen. Een keertje afspreken betekent daardoor vaak minimaal een maand vooruit plannen. En dat terwijl ik het juist zo fijn vind om even bij elkaar op de thee te gaan, samen te eten, ergens te gaan lunchen etc., zonder meteen een hele dag te moeten plannen omdat de reistijd anders niet te doen is.

Ik ben zelf 25 en zoek dan ook meiden rond die leeftijd. Ik werk al een aantal jaar en zit dus niet meer in het studentenleven. Ik ga nog graag op stap of lekker een wijntje drinken in een leuk cafeetje. Maar ben daarnaast ook een giga huismus:P Kijk graag de series Grey's Anatomy, Dexter, Prison Break en vind het heerlijk om daarbij op de bank te hangen.

Herken jij jezelf hierin? En heb je niet zo giga vol leven dat ik ook met jou altijd weken vooruit moet plannen? Dan hoor ik graag iets van je:)

xx
Hej Mup,

wat een leuke topic.

Ik zou je ook graag een mailtje willen sturen...

Misschien wil je mij je adres sturen?

appelmeisje@hotmail.nl

groetjes appelmeisje
Hey mup1986,

Ik herken me zeker in je verhaal. Hoewel ik nog met Dexter geïntroduceerd moet worden zit ik nu al klaar voor de nieuwe aflevering van Grey's a.s. maandag :-).

Ik ben Lieneke, 22 jaar (bijna 23) en werk als redacteur in Nijmegen. Ik woon in Arnhem in een huurappartement in het centrum en heb een vriend, maar woon niet samen. Ik hou van lekker eten (en drinken), winkelen, stappen, met mooi weer lekker terrasje pakken en naar het Sonsbeekpark.

Als je het leuk lijkt kunnen we wel een keer wat gaan drinken ofzo.

Liefs, Lieneke
Hallo ik herken mezelf hier zeker in.

Ik woon in de omgeving van arnhem.

Ik zoek ook vriendinnen waarmee ik lekker een avondje kan buizen, eten, of lekker een avondje naar de kroeg.

Ik ben spontaan,trouw,sociaal en gezellig.

Mocht mijn bericht je aanspreken dan kun je me mailen:

appelmeisje@hotmail.nl

Groetjes appelmeisje
Hoi!

Lijkt mij leuk om jou, Mup1986, maar ook de andere meiden die al gereageerd hebben te leren kennen! Net 28 jaar en woon in Arnhem sinds 2 jaar. Contacten komen en gaan en zou nu weleens echt iets blijvends willen opbouwen. Niet altijd ver vooruit plannen, maar lekker zoals nu (zonnetje schijnt, zin in om met een lekker ijsje al kletsend door Sonsbeek parkt te lopen) spontaan afspreken.

Helemaal leuk? Mijn mailadres is yili84@hotmail.com. Hoop van je/jullie te horen!

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven