Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
quote:flowerbombje schreef op 30 januari 2012 @ 19:15:

Hoe bevalt de rode rituals lipgloss trouwens? Gebruik je hem vaak?Ik gebruik sowieso niet vaak lipgloss, dus in verhouding gebruik ik deze veel . Vind hem echt prachtig. En bij mij staat donker altijd beter dan roze. Jij nog steeds blij met de jouwe?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben nog steeds heel blij met de roze Gebruik hem ook relatief vaak ten opzichte van de rest van mijn lipglossen. Vind het nog steeds mooi dat we zo hebben kunnen ruilen!

Er is trouwens een klein probleempje opgetreden met mijn opzegging. Blijkbaar staat er in de bevestigingsmail nog een link die je moet aanklikken om je opzegging definitief te maken. Kreeg vandaag namelijk de rekening voor februari binnen. Net maar even met de klantenservice gebeld en ze gaan me terugbellen.
quote:Janna_ schreef op 30 januari 2012 @ 18:24:

En ik was net zo blij dat ik mijn Lush verzameling onder controle heb

Hmmja, daar moet ik nog even aan werken .

Kan ik jou trouwens blijmaken met een showerjelly?
quote:flowerbombje schreef op 30 januari 2012 @ 18:39:

Die blendbox ziet er leuk uit, maar het schijnt wat te gaan tegenvallen. Ze schermen met allemaal mooie merken op hun site, maar met veel is er nog geen overeenkomst gesloten. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.

Oh, dat is jammer. Het zag er veelbelovend uit.

Ik heb wel m'n emailadres op die site achtergelaten, ik ben ook benieuwd.
Goed....de februari box ga ik dus nog wel ontvangen. Voor zo ver het besparen deze maand

Let dus goed op, je moet binnen een paar uur die link aanklikken bij opzeggen! Anders krijg je hem gewoon nog een maand.
quote:no___ schreef op 31 januari 2012 @ 12:50:

Kan ik jou trouwens blijmaken met een showerjelly?

Ik heb er nog 1 (die oranje die jij ook hebt). Misschien verkopen op marktplaats?

Lief dat je aan me dacht!
quote:no___ schreef op 31 januari 2012 @ 12:51:

Ik heb wel m'n emailadres op die site achtergelaten, ik ben ook benieuwd.Ik ook...

En ik heb ook die Truly Yours cadeau box voor 3 maanden genomen. Echt heel erg...

Gelukkig moet ik morgen gewoon heel de dag werken... Veel te duur, thuis zijn!
quote:flowerbombje schreef op 31 januari 2012 @ 13:29:

Goed....de februari box ga ik dus nog wel ontvangen. Voor zo ver het besparen deze maand

Hmmm, balen ivm 't geld.

Dan maar proberen om er gewoon van te genieten, toch?

Ev. zou je de dingen die je niet zo leuk vindt kunnen proberen te verkopen?
Oeh, leuk Janna! Kom je verslag doen van hoe die box bevalt? Wanneer krijg je hem de eerste keer?
quote:Janna_ schreef op 31 januari 2012 @ 13:41:

[...]

Hmmm, balen ivm 't geld.

Dan maar proberen om er gewoon van te genieten, toch?

Ev. zou je de dingen die je niet zo leuk vindt kunnen proberen te verkopen?Yup. Wie weet zit er wel iets marktplaatswaardigs in. Heb de helft van het cadeaupakket wat ik bij mijn Elle proefabonnement kreeg ook op marktplaats verkocht. Uiteindelijk 20 euro winst gemaakt en nu dus gratis de Elle
Ik heb hem ook gekregen

Vond hem niet echt bij me passen, hopelijk is hij volgende maand leuker.
quote:flowerbombje schreef op 31 januari 2012 @ 13:42:

Oeh, leuk Janna! Kom je verslag doen van hoe die box bevalt? Wanneer krijg je hem de eerste keer?

Februari.

(Beide )
quote:flowerbombje schreef op 31 januari 2012 @ 13:43:

Yup. Wie weet zit er wel iets marktplaatswaardigs in. Heb de helft van het cadeaupakket wat ik bij mijn Elle proefabonnement kreeg ook op marktplaats verkocht. Uiteindelijk 20 euro winst gemaakt en nu dus gratis de Elle Ja, dat zijn de betere acties.
quote:summerbreeze21 schreef op 31 januari 2012 @ 13:44:

Ik heb hem ook gekregen

Vond hem niet echt bij me passen, hopelijk is hij volgende maand leuker.

Jammer. Wat had je erin zitten?

Ze letten ook nog niet op je profiel nu, las ik ergens.
quote:Janna_ schreef op 30 januari 2012 @ 19:58:

[...]

Nou, ik hoop toch dat het niet alleen mini's zijn?!

.

Dit meisje is heel erg blij met haar miniaturen, duurder dan de glossybox ook nog:

http://www.youtube.com/watch?v=D7wmE_-kuqU
Hahahahaha die filmpjes

Ik was vooral een beetje afgeleid door die LIPPEN van dat meisje. Christus zeg!
Echt? Zetten mensen daar gewoon filmpjes van op youtube??
Echt? Zetten mensen daar gewoon filmpjes van op youtube??
Ja, blijkbaar. En ook zo uitvoerig de doos laten zien, alsof het daarom gaat.
quote:mariamena schreef op 31 januari 2012 @ 18:54:

Hahahahaha die filmpjes

Ik was vooral een beetje afgeleid door die LIPPEN van dat meisje. Christus zeg!Ja ik ook.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Het erge is dat ze ook zo'n filmpje heeft gemaakt met de glossy box :P
O! Dan doet ze het zeker van d'r zakgeld.
Hier nog een concurrent van de glossybox: http://www.beautybox.nl/

Ik twijfel. Ik heb nu sinds het begin de glossybox en ik vind het elke maand minder leuk worden. Wat moet ik nou met twee keer haarspray achter elkaar? Maar om nou twee boxen te nemen... misschien glossybox maar opzeggen? Maar dan zeg ik hem op en dan komt er natuurlijk net die maand een hele mooie. Wat een luxeproblemen haha.
Ik kreeg ook de aankondiging van de Beautybox vandaag. Vind het alleen vreemd dat ze geen merken vermelden op de website, of mis ik iets? Dat is toch wel het minste dat ze kunnen aangeven? Ik twijfel dus nog of ik 'm bestel. Aan de andere kant denk ik dat ze met de eerste box natuurlijk wel een beetje de toon moeten zetten, dus die zal dan wel goed zijn. Hummm....
Beautybox is besteld. Ik zal verslag doen als hij binnen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven