Versierpogingen
dinsdag 31 januari 2012 om 21:41
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
dinsdag 31 januari 2012 om 22:17
dinsdag 31 januari 2012 om 22:17
Ooit in een ver verleden ging ik naar mijn stamkroeg... En zoals dat vroegah ging, scande je de jongens en tegen het einde van de avond, nam je je buit mee naar buiten om eens lekker te gaan speekselwisselen.
Zo ook die ene keer dat ik net in de verkeerde week van de cyclus zat... En die gast wilde mijn broek in, dus ik van, neehee, dat gaat niet...
En waarom dan niet?
Tja, ik heb mijn menstruatie...
Ooh... Draag je maandverband of tampons?
Uuh? Wat? (en te verbaasd om niet te antwoorden) tampons...
Oooooh, mag ik die eens eruit trekken? Lijkt me zooo geil..
Huh? Wtf! Flikker effe op hei! Ik ben geloof ik nog nooit zo snel op mijn fiets gesprongen! Tjeeeeezuuuuusssss
Wat ranzig!
Zo ook die ene keer dat ik net in de verkeerde week van de cyclus zat... En die gast wilde mijn broek in, dus ik van, neehee, dat gaat niet...
En waarom dan niet?
Tja, ik heb mijn menstruatie...
Ooh... Draag je maandverband of tampons?
Uuh? Wat? (en te verbaasd om niet te antwoorden) tampons...
Oooooh, mag ik die eens eruit trekken? Lijkt me zooo geil..
Huh? Wtf! Flikker effe op hei! Ik ben geloof ik nog nooit zo snel op mijn fiets gesprongen! Tjeeeeezuuuuusssss
Wat ranzig!
dinsdag 31 januari 2012 om 22:18
quote:Vivamies schreef op 31 januari 2012 @ 21:54:
laatst stond ik te tanken bij de snelweg. Terwijl ik daar zo stond was er een knul van een jaar of 18 (20 jaar jonger) Turks/Marokkaans die keihard door dat tankstation: "Mevrouw,..wat ziet u er leuk uit!"riep voordat hij de winkel inging. Hahahaha vooral de soort van naieve/kinderlijke toon vond ik geweldig! Was totaal niet macho bedoeldIk las "laatst stond ik te janken bij de snelweg". Apart tijdverdrijf, maar leuk dat je toch versierd werd
laatst stond ik te tanken bij de snelweg. Terwijl ik daar zo stond was er een knul van een jaar of 18 (20 jaar jonger) Turks/Marokkaans die keihard door dat tankstation: "Mevrouw,..wat ziet u er leuk uit!"riep voordat hij de winkel inging. Hahahaha vooral de soort van naieve/kinderlijke toon vond ik geweldig! Was totaal niet macho bedoeldIk las "laatst stond ik te janken bij de snelweg". Apart tijdverdrijf, maar leuk dat je toch versierd werd
dinsdag 31 januari 2012 om 22:20
hee 2ndsuus, doet me denken aan een avondje dat ik met een zoenvriendje buiten een feest stond te zoenen en hij ook het broekje in wilde. Ik zei zoiets als "dat wil ik niet, kijk als we nou verkering of zo hadden.(ik bedoelde dus gewoon dat ik niet wilde)" en hij antwoordde: "ja maar ik wil ook wel verkering met je"
arghhhh daarna nooit meer met hem gezoend
arghhhh daarna nooit meer met hem gezoend
dinsdag 31 januari 2012 om 22:21
Ik kwam laatst de winkel uit gelopen op weg naar de auto, toen er een jongen vanuit de auto riep ; heey ik zou best jouw nummer willen.
Ik vriendelijk lachen en door gelopen naar mijn auto komt die er achteraan : Nee ik meen het ik kan jou echt niet zomaar laten lopen. En jij hebt vast geen vriend.
Toen ik vertelde van wel zei die doodleuk : Ooh maar dat geeft niet, ik ben niet jaloers
.
Heb hem gezegd dat ik hem erg originieel vond maar toch echt mijn nummer niet ging geven.
Ik vriendelijk lachen en door gelopen naar mijn auto komt die er achteraan : Nee ik meen het ik kan jou echt niet zomaar laten lopen. En jij hebt vast geen vriend.
Toen ik vertelde van wel zei die doodleuk : Ooh maar dat geeft niet, ik ben niet jaloers
Heb hem gezegd dat ik hem erg originieel vond maar toch echt mijn nummer niet ging geven.
dinsdag 31 januari 2012 om 22:24
Not to toot my own horn or anything maar ik vind dit een heerlijk topic 
En knipogen in een sms lijkt mij wel flirten hoor! (of het ook echt wat betekent is een ander verhaal, daar hebben we meer info voor nodig
)
Gaaaadverdamme van die tampon.
Die van die Marokkaans in je zou ik ook wel om kunnen lachen!
En knipogen in een sms lijkt mij wel flirten hoor! (of het ook echt wat betekent is een ander verhaal, daar hebben we meer info voor nodig
Gaaaadverdamme van die tampon.
Die van die Marokkaans in je zou ik ook wel om kunnen lachen!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
dinsdag 31 januari 2012 om 22:25
een paar weken geleden was ik stappen met 2 mannelijke vrienden en ik kwam in gesprek met een aantrekkelijke Afghaanse jongen. Mijn collega (die me eerder probeerde te zoenen op 2jan) gedroeg zich nogal jaloers waardoor de Afghaan afstand hield. Hij had het er de hele tijd over dat hij graag wilde afspreken om te "praten". Hij heeft woord gehouden want bij de date heeft hij alleen maar gepraat en wel over zichzelf,...
dinsdag 31 januari 2012 om 22:27
Je hebt er een hoop wannebe's bij, he? (Die niet jaloers is een standaardreactie als iemand zegt een vriend te hebben, net als; "Zie je me nu al als vriendje dan? Jij gaat me vele te snel!" ). Wel droog dat hij het echt doet though!
Heb ooit een meisje ontmoet in het zwembad (was 15) die adressen met me uitwisselde. Een week later ontving ik een brief van drie kantjes met haar levensverhaal er in en daarbij een een gedicht "lost in your eyes". Was meteen over....
Heb ooit een meisje ontmoet in het zwembad (was 15) die adressen met me uitwisselde. Een week later ontving ik een brief van drie kantjes met haar levensverhaal er in en daarbij een een gedicht "lost in your eyes". Was meteen over....
dinsdag 31 januari 2012 om 22:29
quote:secondhandsuus schreef op 31 januari 2012 @ 22:26:
Ik heb eens in een dronken bui, in een heeel ver verleden, met 5 jongens gezoend. Achterelkaar... Ik slet...
En dat om erachter te komen hoe die ene nou zou zoenen...
Moet er nu wel heel hard om lachen...
ik met 7 op 1 avond waarvan 5 vrienden van elkaar (BAH) Maja, ik was 16 en was op Texel,..dussssss
hahaha mooie tijden!
Ik heb eens in een dronken bui, in een heeel ver verleden, met 5 jongens gezoend. Achterelkaar... Ik slet...
En dat om erachter te komen hoe die ene nou zou zoenen...
Moet er nu wel heel hard om lachen...
ik met 7 op 1 avond waarvan 5 vrienden van elkaar (BAH) Maja, ik was 16 en was op Texel,..dussssss
hahaha mooie tijden!
dinsdag 31 januari 2012 om 22:31
quote:dedeurkruk schreef op 31 januari 2012 @ 22:27:
Je hebt er een hoop wannebe's bij, he? (Die niet jaloers is een standaardreactie als iemand zegt een vriend te hebben, net als; "Zie je me nu al als vriendje dan? Jij gaat me vele te snel!" ). Wel droog dat hij het echt doet though!
Heb ooit een meisje ontmoet in het zwembad (was 15) die adressen met me uitwisselde. Een week later ontving ik een brief van drie kantjes met haar levensverhaal er in en daarbij een een gedicht "lost in your eyes". Was meteen over....Dat arme kind heeft gelijk een trauma erbij opgelopen,..
Heb ooit een meisje ontmoet in het zwembad (was 15) die adressen met me uitwisselde. Een week later ontving ik een brief van drie kantjes met haar levensverhaal er in en daarbij een een gedicht "lost in your eyes". Was meteen over....Dat arme kind heeft gelijk een trauma erbij opgelopen,..
dinsdag 31 januari 2012 om 22:32
quote:Vivamies schreef op 31 januari 2012 @ 22:29:
[...]
hahaha mooie tijden!
Haha, ja! Ik was met vriendenclub naar het oostblok, zaten we rond het kampvuur en ik heb ze gewoon gezoend, whoaahaha
Ben blij dat ik niet de enige slet ben hier!
[...]
hahaha mooie tijden!
Haha, ja! Ik was met vriendenclub naar het oostblok, zaten we rond het kampvuur en ik heb ze gewoon gezoend, whoaahaha
Ben blij dat ik niet de enige slet ben hier!
dinsdag 31 januari 2012 om 22:33
dinsdag 31 januari 2012 om 22:35
quote:Vivamies schreef op 31 januari 2012 @ 22:31:
[...]
Dat arme kind heeft gelijk een trauma erbij opgelopen,..Haar levensverhaal was ongelofelijk tragisch (Familieproblemen enzo) en ik wist, als broekkie, niet wat ik daar op moest zeggen. Je moet het ook zo zien, in het zwembad was ik altijd op de versiertoer dus wisselde regelmatig nummers en adressen uit., Maar deze brief was zo extreem, dat ik gewoon overrompeld was als puberventje.
[...]
Dat arme kind heeft gelijk een trauma erbij opgelopen,..Haar levensverhaal was ongelofelijk tragisch (Familieproblemen enzo) en ik wist, als broekkie, niet wat ik daar op moest zeggen. Je moet het ook zo zien, in het zwembad was ik altijd op de versiertoer dus wisselde regelmatig nummers en adressen uit., Maar deze brief was zo extreem, dat ik gewoon overrompeld was als puberventje.
dinsdag 31 januari 2012 om 22:37
ik had vroeger een keer een jongen ontmoet met stappen en ook al gezoend. maar bij de 2e ontmoeting tijdens uitgaan gebeurde er maar niets. Zijn beste vriend liep ons maar op te stoken maar we deden niets totdat hij zei tegen zijn vriend: als jij haar niet zoent doe ik het,..! Enkele keren later deed die vriend dat ook (BAH ) maar hij was eigenlijk wel leuker dus ik heb nog leuke tijden met die vriend beleefd als ik hem tegenkwam met stappen en nog steeds is het een goede (gewone) vriend.
dinsdag 31 januari 2012 om 22:37
dinsdag 31 januari 2012 om 22:38
dinsdag 31 januari 2012 om 22:40
nog 1 voor het slapengaan dan: ik was stappen met een vage vriendin van de sportschool. Ze had een knapperd gezien en ze wilde dat ik ging vragen wat hij van haar vond. Hij vond haar niets maar mij wel (terwijl ik dat niet in mijn snotje had). Uiteindelijk was hij mijn eerste serieuze relatie en vroeg me na 2 maanden al ten huwelijk (je begrijpt dat dat iets te snel voor me was)