The Never Ending Question 84
dinsdag 31 januari 2012 om 12:52
Nee.. nog nooit wezen wintersporten! Maar vind een vrouw die kan snowboarden wel echt superstoer! Dus wie weet..
Ik zou het liefste met mijn vriendje samenzijn, gezellig middagje ervan maken en lekker eten samen. Oh wacht eens... dat gaat we ook doen!
Heb jij weleens een stel aan elkaar gekoppeld? Succesvol?
Ik zou het liefste met mijn vriendje samenzijn, gezellig middagje ervan maken en lekker eten samen. Oh wacht eens... dat gaat we ook doen!
Heb jij weleens een stel aan elkaar gekoppeld? Succesvol?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 31-01-2012 12:53
Reden: Mosterd
Reden: Mosterd
% gewijzigd
dinsdag 31 januari 2012 om 13:57
Nee hoor Lot, ik heb ze alleen aan elkaar voorgesteld. Alles wat er daarna gebeurde was omdat zij dat beide wilde neit omdat ik nog een vinger in de pap had.
Ik wil heeeeeel graag naar New York.
2, een rekening waar mijn salaris op wordt gestort en een spaarrekening me 43 cent
Waarin wil jij nog niet dood gevonden worden?
Ik wil heeeeeel graag naar New York.
2, een rekening waar mijn salaris op wordt gestort en een spaarrekening me 43 cent
Waarin wil jij nog niet dood gevonden worden?
dinsdag 31 januari 2012 om 15:25
dinsdag 31 januari 2012 om 15:26
Lol nee dat verhaal is echt té herkenbaar om hier te vertellen. Maar enkele ingrediënten: verbroken vriendschap, liefdesbaby, gestolen items. Wel erg juicy dus
Nee, dat zou de kat (tot gisteren: katten ) te fijn vinden als ik dat zou doen! Ik breng wel brood ed. naar de eendjes.
En ehh een gekke gewoonte. Ik kan apparaten niet op standby laten staan, ik erger me gek aan die lampjes. Is dat gek genoeg?
Wat doe jij voor je medemens?
Nee, dat zou de kat (tot gisteren: katten ) te fijn vinden als ik dat zou doen! Ik breng wel brood ed. naar de eendjes.
En ehh een gekke gewoonte. Ik kan apparaten niet op standby laten staan, ik erger me gek aan die lampjes. Is dat gek genoeg?
Wat doe jij voor je medemens?
dinsdag 31 januari 2012 om 17:54
dinsdag 31 januari 2012 om 19:28
woensdag 1 februari 2012 om 05:58
Een echt oud kledingstuk heb ik niet, wel een mooi paar laarzen van Dr Martens, die heb ik toch zeker al wel 5 jaar.
Je betaald er wel wat voor, maar ze blijven goed en mooi.
En nog steeds een van mijn favorieten
Wat was het laatste compliment dat je hebt gekregen?
Bedenk me nu wel dat ik enkele vintage-items in de kast heb hangen, hoe oud zijn die???
Je betaald er wel wat voor, maar ze blijven goed en mooi.
En nog steeds een van mijn favorieten
Wat was het laatste compliment dat je hebt gekregen?
Bedenk me nu wel dat ik enkele vintage-items in de kast heb hangen, hoe oud zijn die???