Versierpogingen
dinsdag 31 januari 2012 om 21:41
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
donderdag 2 februari 2012 om 08:36
donderdag 2 februari 2012 om 09:00
donderdag 2 februari 2012 om 11:12
donderdag 2 februari 2012 om 11:18
quote:stout1975 schreef op 02 februari 2012 @ 11:11:
[...]
Ben je op je grote grijze pik getrapt?
Echt hoor!
Bovendien vergeleek ik je subtiliteit met een olifant, niet jijzelf. Volgens mij moet je minder op het forum hangen, als je er de vrouwelijke overgevoeligheid van overneemt
En ten tweede: vragen of iemand nooit getrouwd is, is heel iets anders dan twee keer min of meer vragen of iemand jou bedoelt als ze zegt dat ze aan iemand dacht.
[...]
Ben je op je grote grijze pik getrapt?
Echt hoor!
Bovendien vergeleek ik je subtiliteit met een olifant, niet jijzelf. Volgens mij moet je minder op het forum hangen, als je er de vrouwelijke overgevoeligheid van overneemt
En ten tweede: vragen of iemand nooit getrouwd is, is heel iets anders dan twee keer min of meer vragen of iemand jou bedoelt als ze zegt dat ze aan iemand dacht.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
donderdag 2 februari 2012 om 11:29
donderdag 2 februari 2012 om 11:29
Wat ik ook merk sinds ik de 30 gepasseerd ben is dat ik een "bredere doelgroep" aantrek als het op mannelijke aandacht neerkomt. Had ik vroeger alleen sjans met jongens van mijn eigen leeftijd, nu is het zeker 10 jaar eronder en 10 erboven, dus mannen van rond de 25 maar dus ook van 45 en soms nog wel ouder. Gekke gewaarwording.