Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 23:06:

Ik heb maandag nog staan te zoenen met een leuke mevrouw, op een prachtig besneeuwd plein in een heerlijke stad.

Dacht: als daar de romantiek niet vanaf spettert!

In werkelijkheid vroren de oren van mijn kop.... volgens mij is dat dan toch een teken dat ik ouder word..of dat het -10 graden was
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 23:10:

Vivamies en Nora, hoe oud zijn jullie en is er al een cv + foto onderweg naar mijn mailbox?Ik kan me niet herinneren dat je daar naar gevraagd hebt maar waar is jouw cv en pic dan. doe maar eerst de pic,..de cv komt later wel
jongens, het is al lang bedtijd. Weltrusten!
quote:Vivamies schreef op 01 februari 2012 @ 23:12:

[...]

Ik kan me niet herinneren dat je daar naar gevraagd hebt maar waar is jouw cv en pic dan. doe maar eerst de pic,..de cv komt later wel

Ik dacht, slimme dames tegenwoordig, die begrijpen dat wel.

Wil best een foto sturen, maar er staat geen mailadres in je profiel...
Bwoh, ik vind op een plein zoenen ook niet echt persé heel romantisch eigenlijk... Maar ik ben dan ook heel erg niet van zoenen in het openbaar.

Als ik zo de mensen die ik gezoend heb de revue laat passeren komen er toch nog wat dingen boven.

Ik was op een feest in een skatepark (jaja, heul hip) en toen liep er een jongen heel grappig voorbij. Ik zie hoi ofzo, en hij kwam naar me toe. Ik zeggen dat ik vond dattie grappig liep en dat ik me afvroeg of als je in die skate kuil ging, of je er dan weer uit zou kunnen (zonder skates, niet iedereen was op wieltjes, dat dan weer niet). Hij zei iets als 'ja hoor' en hij pakte me bij de hand en wij naar die kuil, erin en eruit geklommen wat dus idd ging. Toen we daar zo op de rand zaten en namen, leeftijden uitwisselden vroeg ie al of ik met 'm mee naar huis ging. Hij zat op het vmbo (ik was al wat jaren van de middelbare af zeg maar) dus ik dacht van: Nou, doe maar niet. Ik zag het al helemaal voor me dat ik dan die ouders op de overloop tegen zou komen. Dus toen buiten op de parkeerplek nog wat gefoefeld, met mensen van een tegenoverliggend feest die op een afstandje voorbijkwamen (maar volgens mij niets van belang gezien hebben)
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 23:06:

Ik heb maandag nog staan te zoenen met een leuke mevrouw, op een prachtig besneeuwd plein in een heerlijke stad.

Dacht: als daar de romantiek niet vanaf spettert!

In werkelijkheid vroren de oren van mijn kop.... volgens mij is dat dan toch een teken dat ik ouder word..Ach, de intentie was goed... en soms is de klik er gewoon niet toch?
Ik ben wel eens door een vader van zijn bank en zijn dochter afgestuurd na een examenfeest.

Dat vond ik toen uitermate grappig, maar nu...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 01 februari 2012 @ 23:16:

[...]

Ach, de intentie was goed... en soms is de klik er gewoon niet toch?

De klik was er wel hoor, maar allejezus koud gewoon! En doe me dan maar een comfortabel en warm huis..

Vroeger interesseerde me dat niks.
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 23:15:

[...]

Ik dacht, slimme dames tegenwoordig, die begrijpen dat wel.

Wil best een foto sturen, maar er staat geen mailadres in je profiel...Ik ga er eens een nachtje over slapen, je bent namelijk wel een beetje oud voor mijn doelgroep,... * sweet dreams*
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 23:19:

[...]

De klik was er wel hoor, maar allejezus koud gewoon! En doe me dan maar een comfortabel en warm huis..

Vroeger interesseerde me dat niks.Echt? 't Interesseert me nu nog steeds niks...
quote:Vivamies schreef op 01 februari 2012 @ 23:19:

[...]

Ik ga er eens een nachtje over slapen, je bent namelijk wel een beetje oud voor mijn doelgroep,... * sweet dreams*Aha, een lesbienne.
Niet zo'n slimme meneer dan blijkbaar, want mijn leeftijd staat gewoon in mijn profiel! (daarin ben ik wel een uitzondering heb ik het idee, vrouwenforum, pff)

cv en foto doe ik niet aan hoor, zulks een oppervlakkigheid haal ik mijn neus voor op!
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 23:20:

[...]

Aha, een lesbienne. :-)) briljant!! hahahaha!!!
van zoenen (met de juiste) krijg je het vanzelf wel warm. Koud of niet,.. jeeminee ik kan me gewoon niet losrukken van dit forum
quote:Vivamies schreef op 01 februari 2012 @ 23:23:

van zoenen (met de juiste) krijg je het vanzelf wel warm. Koud of niet,.. jeeminee ik kan me gewoon niet losrukken van dit forumDit topic vooral...
@ Nora, jouw leeftijd had ik al gezien hoor, die van Mies niet.

(stuur cv en foto maar gewoon hoor, ik zou dat hier ook niet vertellen als ik jou was ;-0 )

@ Mies, leuk he, so'n spitsvondige oude man?
Echt hè, stom chattopic. Krijg nix meer gedaan hier :P
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 23:24:

@ Mies, leuk he, so'n spitsvondige oude man?God zeg... als jij oud bent... wat ben ik dan? Bejaard?
Of ik het hier neerplemp of aan jouwmail doet niets af aan jouw oppervlakkigheid, anno 10 jaar ouder! ;)
Ik ben ook nog aan het werk, én op een ander topic bezig.

Kunnen jullie niet multitasken? Dan weet ik niet of die trio wel zo'n goed idee is..
quote:-nora- schreef op 01 februari 2012 @ 23:26:

Of ik het hier neerplemp of aan jouw mail doet niets af aan jouw oppervlakkigheid anno 10 jaar ouder! ;)9!!!
van zoenen (met de juiste) krijg je het vanzelf wel warm. Koud of niet,.. jeeminee ik kan me gewoon niet losrukken van dit forum

OMG stout, je hebt gewoon een email adres op je profiel,...ben jij zo'n versierder op dit forum?!!!
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 23:26:

Ik ben ook nog aan het werk, én op een ander topic bezig.

Kunnen jullie niet multitasken? Dan weet ik niet of die trio wel zo'n goed idee is..Werkmail sluit ik net af. Ik combineer dit topic met Webfeud
Nee dat scheelt de wereld!

En het is wel tien, aan jouw bouwjaar te zien
quote:pimpelmeesje67 schreef op 01 februari 2012 @ 23:25:

[...]

God zeg... als jij oud bent... wat ben ik dan? Bejaard?ligt er aan waar je het mee vergelijkt. De doelgroep op dit moment is 21-28 jr,.... iets ouder mag, maar liever niet te veel want dan word ik akelig,..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven