Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
haha, had jij hetzelfde pak aan als op je avatar Flinkie?

Verdorie zeg, ik denk dat er allemaal mooie versierpogingen en verhalen zijn geplaatst blijkt het drie pagina's slowchat van een geschifte online pick up artist en een cougar te zijn!
quote:dedeurkruk schreef op 02 februari 2012 @ 08:36:

Verdorie zeg, ik denk dat er allemaal mooie versierpogingen en verhalen zijn geplaatst blijkt het drie pagina's slowchat van een geschifte online pick up artist en een cougar te zijn! Ja ik vond die Nora en Vivamies ook een beetje apart.
Maar niet vreemd genoeg om niet te batsen stout?
De liefde bedrijven bedoel je?

Heb mijn mailbox nog niet bekeken eigenlijk :-)
quote:secondhandsuus schreef op 01 februari 2012 @ 20:20:

[...]

Neeeh, ik heb helemaal niet goed geslapen... Gister iemand leren kennen die nét wat te veel indruk heeft gemaakt...Interessant Suus, wie was dat?
quote:-nora- schreef op 01 februari 2012 @ 22:55:

Ik ging al koffie drinken met Robert en Suus :P

Leuk, ik wacht af.
Zeg Robert, gaat het lekker, dat vissen? Je gehengel is zo subtiel als een olifant :P

En ik vrees dat die koffie er niet gaat komen. Ze durft niet.
Een goede versierpoging mag juist niet te subtiel zijn.

Gas geven Robert!
@ Nora. Ook lekker subtiel van je om mij met een olifant te vergelijken, maar olifanten vissen niet. Het zijn planteneters.
Ik dacht dat hengelen door mannen in de vivatopics niet erg op prijs werden gesteld door de assertieve vivadames? Of zijn de tijden veranderd?
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
@ sean, mja het is een versier topic en deze mannen laten even live hun vaardigheden zien
De tijden zijn niet veranderd hoor.

Enneh, vaardigheden..... ik ben gewoon een nieuwsgierige man
Maar, ik ben dan ook geen assertieve viva-dame

@stout, als je na 10bier vol goede moed niet scoort, was het bier iig wel lekker... (toch?)
Tja, je kan altijd alles vragen...
Ik vind bier heerlijk, maar hou bier wegtikken met vrienden en leuke dames uit hun stringetje charmeren volstrekt gescheiden.
Lijkt me ook ja, anders staat die vrouw temidden van jou vrienden in haar blote joni
Dat zou én een rare vrouw zijn én eentje die mijn braafgetrouwdepapavrienden heel leuk zouden vinden.
Ja dat denk ik ook...

Ben jij nooit getrouwd, kids enz??
Pas op aquaduck, want voor je het weet word je hier vergeleken met een olifant!
Nooit getrouwd, wel heel (te) lang samengewoond, en geen kinderen.

Wrom?
quote:robertnederland schreef op 02 februari 2012 @ 11:10:

Pas op aquaduck, want voor je het weet word je hier vergeleken met een olifant!Ben je op je grote grijze pik getrapt?
Vanmorgen (wederom in de supermarkt) een plotseling en nogal intens oogcontact met een leuke man. Hij was degene die me heel indringend aankeek. In het volgende gangpad zag ik dat hij samen met zijn vriendin was....ik heb maar niet meer teruggekeken.
quote:stout1975 schreef op 02 februari 2012 @ 11:11:

[...]

Ben je op je grote grijze pik getrapt?

Echt hoor!

Bovendien vergeleek ik je subtiliteit met een olifant, niet jijzelf. Volgens mij moet je minder op het forum hangen, als je er de vrouwelijke overgevoeligheid van overneemt :P

En ten tweede: vragen of iemand nooit getrouwd is, is heel iets anders dan twee keer min of meer vragen of iemand jou bedoelt als ze zegt dat ze aan iemand dacht.
quote:stout1975 schreef op 02 februari 2012 @ 11:11:

[...]

Ben je op je grote grijze pik getrapt?Haha, nee hoor. Hij is niet grijs. En ik vond het wel grappig mijn kennis over olifanten op een nuttige manier aan te wenten ten bate van de maatschappij
Wat ik ook merk sinds ik de 30 gepasseerd ben is dat ik een "bredere doelgroep" aantrek als het op mannelijke aandacht neerkomt. Had ik vroeger alleen sjans met jongens van mijn eigen leeftijd, nu is het zeker 10 jaar eronder en 10 erboven, dus mannen van rond de 25 maar dus ook van 45 en soms nog wel ouder. Gekke gewaarwording.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven