Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:Sylphide75 schreef op 02 februari 2012 @ 13:05:

[...]

Hoe bedoel je? Ik neem aan dat de leeftijd van de aanbiddende partij dan alleen nog maar hoger wordt terwijl die van de jongere verdwijnt?Nee hoor. Jongste die me recentelijk probeerde te versieren is 23, ook kortgeleden 1 van 27. De oudste 62.
@ syl, nou t is nu best hip om een toyboy te hebben/zijn..
Kan deze ook onder de versierpogingen? Ik was een keer aan het shoppen voor een pak met een vriend (dus niet mijn vriend) en toen zei hij "zo, nu lijkt het net alsof je mijn vriendin bent". Eh...ik wist even niet wat ik moest zeggen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 februari 2012 @ 13:07:

[...]

Nee hoor. Jongste die me recentelijk probeerde te versieren is 23, ook kortgeleden 1 van 27. De oudste 62.Toch alleen maar leuk? In elk geval lekker voor je zelfvertrouwen. Ik merk soms ook wel dat flirten niet zozeer wordt gedaan om je te versieren/het bed in te krijgen, maar dat het gewoon leuk is voor het moment en soms de communicatie net wat soepeler laat verlopen. Zelf flirt ik uitsluitend om die laatste redenen, want ik ben getrouwd.
Het is inderdaad goed voor je ego!
@ Sylphide.

Als je tien jaar ouder bent, zullen er ook mannen van 56 (serieuze) interesse tonen. 56 klinkt nu nog heel oud, maar over tien jaar ben je zelf ook al een eindje in die richting.

Voorbeeld: ikzelf vind op dit moment een vrouw van 46 jaar erg leuk. Tien jaar geleden zou ik 46 “erg oud” hebben gevonden om serieus geïnteresseerd te zijn.
quote:Sylphide75 schreef op 02 februari 2012 @ 13:08:

Kan deze ook onder de versierpogingen? Ik was een keer aan het shoppen voor een pak met een vriend (dus niet mijn vriend) en toen zei hij "zo, nu lijkt het net alsof je mijn vriendin bent". Eh...ik wist even niet wat ik moest zeggen.Niks, denk ik, want er zijn veel vrouwen die met een of hun man meegaan als er kleding moet worden gekocht. En soms is dat maar goed ook, met oog op het uiteindelijke aankoopresultaat.
Ja, zo werkt dat ja. Ik doelde op je voorlaatste post.

Wat betreft dat andere; ik voelde wel een onderliggende boodschap dat hij het erg leuk vond om een keer alleen met mij op stap te zijn. Maar misschien alleen vanuit praktisch oogpunt vanwege mijn goede smaak?
quote:Sylphide75 schreef op 02 februari 2012 @ 13:18:

Ja, zo werkt dat ja.Met daarbij, volgens mij, wel de toevoeging dat hoe ouder je zelf wordt, hoe breder de leeftijdsmarges die je t.a.v. anderen (bewust of onbewust) hanteert.
Ja, maar onder de 28 zou voor mij toch echt te jong zijn als ik single was nu. En ouder dan 45 zou ik nu ook niet willen.
quote:Sylphide75 schreef op 02 februari 2012 @ 13:22:

Ja, maar onder de 28 zou voor mij toch echt te jong zijn als ik single was nu. En ouder dan 45 zou ik nu ook niet willen.Nu heb je kennelijk een ondergrens (marge) van acht jaar. Over tien jaar zou je waarschijnlijk een man van 34, 35 jaar niet automatisch afwijzen. Dan is je marge toch met drie, vier jaar toegenomen. Heeft niet alleen met gevoel te maken, maar ook met wiskunde: absolute en relatieve verschillen.
quote:Sylphide75 schreef op 02 februari 2012 @ 13:18:

Maar misschien alleen vanuit praktisch oogpunt vanwege mijn goede smaak? Dat kan ik natuurlijk niet beoordelen: ik ken je smaak niet en weet ook niet wat je andere pluspunten zijn.
quote:aquaduck schreef op 02 februari 2012 @ 13:05:

Haha en als je dan in de kroeg een man tegen komt met het uiterlijk van sjors van de koffiereclame, die in een rap tempo 10bier wegtikt met zijn overduidelijk getrouwde vrienden en dan ook een vivaforumbreed bekend repertoire gaat afsteken.... Tja..............Dat moet ik inderdaad niet hebben..
Het hangt er toch helemaal hoe de mannen zijn.

Die knul van 23 was me toch echt te jong, hoe leuk hij er ook uitzag. Maar 't was nog een kind.

Die van 27 was al veel volwassener.

En die man van 62 zag er echt veel jonger uit.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 februari 2012 @ 13:36:

(...)Die knul van 23 was me toch echt te jong, hoe leuk hij er ook uitzag. Maar 't was nog een kind.

Die van 27 was al veel volwassener.

(...).Hoe pakten die jonge(re) mannen het - d.w.z. hun versierpogingen -aan bij zo'n oude(re) vrouw? Ben zelf nl. niet zo'n versierder dus wie weet zijn je ervaringen leerzaam.
In mijn geval begon hij een praatje bij de bushalte (die van 23). En na een paar minuutjes wilde hij m'n mobiele nummer en me mee uit nemen...

Die van 27 was een collega, die pakte het wat subtieler aan, daar is wel een paar weken overheen gegaan voordat ik doorhad dat hij me aan het versieren was!
Wat heb je er mee gedaan meesje?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 februari 2012 @ 13:42:

In mijn geval begon hij een praatje bij de bushalte (die van 23). En na een paar minuutjes wilde hij m'n mobiele nummer en me mee uit nemen...

Die van 27 was een collega, die pakte het wat subtieler aan, daar is wel een paar weken overheen gegaan voordat ik doorhad dat hij me aan het versieren was!

Dat eerste lijkt me een beetje kort door de bocht, tenzij er misschien sprake was van liefde op het eerste gezicht. Wie weet hebben veel mannen daar “last” van?

Dat tweede lijkt me interessant om meer over te weten. Wat deel hij allemaal in die paar weken en op welke moment kreeg je een idee (en heeft hij het “toegegeven”) en wat was de aanleiding voor het krijgen van het idee dat hij bezig was je te versieren?
quote:robertnederland schreef op 02 februari 2012 @ 13:57:

[...]

Dat eerste lijkt me een beetje kort door de bocht, tenzij er misschien sprake was van liefde op het eerste gezicht. Wie weet hebben veel mannen daar “last” van?

Dat tweede lijkt me interessant om meer over te weten. Wat deel hij allemaal in die paar weken en op welke moment kreeg je een idee (en heeft hij het “toegegeven”) en wat was de aanleiding voor het krijgen van het idee dat hij bezig was je te versieren?

Hoezo kort door de bocht? Doe jij dat echt nooit, bij een eerste gesprek 'doorpakken'? Da's niet leeftijdsgebonden voor zover ik weet...

En geval 2, ja, hij heeft het toegegeven. Hij was toen een paar weken voor het werk in het buitenland, en we zaten toen regelmatig op msn.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 februari 2012 @ 14:01:

[...]

Hoezo kort door de bocht? Doe jij dat echt nooit, bij een eerste gesprek 'doorpakken'? Da's niet leeftijdsgebonden voor zover ik weet...

Eigenlijk niet nee, als ik een vrouw niet of bijna niet ken. Ik wil een vrouw eerst beter leren kennen. Maar misschien als ik in zo’n bushaltegeval acuut het idee zou krijgen dat ik anders de liefde van mijn leven zou laten lopen, zou ik misschien anders handelen. Wellicht niet meteen je nummer vragen en zeggen dat ik je (mee uit) wil nemen, maar ook in die zelfde bus stappen en een gesprek proberen te starten.
Dat is dus gewoon stalken...

Ik zie dat doorpakken meer als: laten we eens kennis maken, meer niet.
Hij is ook in dezelfde bus gestapt, 3 dagen achter elkaar. En toen heeft ie 't opgegeven.
Toch een engnek dus.
Ach, hij was best leuk. Best aardig ook. Maar nog een kind!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 februari 2012 @ 14:19:

Ach, hij was best leuk. Best aardig ook. Maar nog een kind!Zolang hij er leuk uitziet en 18 jaar of ouder is, is daar toch niets mis mee? Zeker niet als het alleen om wat geflirt gaat. Misschien een keertje seks, moet ook nog kunnen als jij 44 bent en hij 23. Maar voor een langdurige relatie zou dat (ik bedoel jouw “kind-zijn-gevoel” over hem) zeer waarschijnlijk wel een belemmerende factor zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven