Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
ja maar dan had ik er de rest van de vakantie ook bijna verplicht aan vast gezeten
Tsssss dat soort fratsen moet je ook alstijd op de láátste avond uithalen he!
ook bij een singlesfeest: mijn vriendin en ik werden aangesproken door 3 heren. De opningszin was aan mij gericht "zou jij op hem (wees naar zijn vriend)kunnen vallen?"

Dit toont al onervarenheid aan met grote mate van geekheid,...

Mijn eerst antwoord is altijd meteen dat dat aan de leeftijd ligt,... om een lang verhaal kort te maken: de jongen die het vroeg was een zeer intelligente jongeman waarmee ik een erg leuk gesprek gehad heb en dat is opvallend op zo'n feest. Ik had verder niet het idee dat hij me nog aan het versieren was. Enige maanden later op hetzelfde feest/zelfde plek kom ik hem weer tegen en uit de verte zwaai ik. Later loop ik hem bijna tegen het lijf op de gang en out of the blue zegt hij: zou je een keer mee uiteten willen? Ik was perplex!!!! Mijn reactie was dan ook,...hoor eens,..zoiets hoor je eerst in te kleden dat kan niet zo maar out of the blue, dat werkt niet zo,.. Maar toen vroeg hij het nog een keer, toen ik mijn antwoord herhaalde zei hij dat hij nog wel afscheid kwam nemen op het einde en tot dan kon ik me bedenken. En inderdaad, hij kwam terug en vroeg het weer,..

Mannen,.....(zucht)
oke de laatste voor vanavond (ik ben me de hele post aan het toe-eigenen):

Vroegah begaf ik me veel in het uitgaansleven en daar ontmoet je veel mensen. zo ook D. Ook weer zo'n serieuze nette jongen. D. stuurde mij per post een prachtige kunstvaas met rode roos met een kaart erbij. Ik weet niet meer wat er op stond maar het was duidelijk dat hij verliefd was. Toen ik hem telefonisch vertelde dat het niet wederzijds was, vroeg hij me tig keer of ik dat niet alsjeblieft zou willen overdenken. Nee,..ik wist dat het nooit wat zou worden tussen ons (ik zag hem inmiddels als fijne gewone vriend). Daarmee had ik zijn hart gebroken zei hij,....Volgens mij heeft ie dat toch echt zelf gedaan,...
Als ik al die versierpogingen even samenvat heb jij dus van grofweg 100 hele lieve, ietwat verlegen jongemannen het hart gebroken?

Is overigens wel jouw schuld, want kennelijk ben jij een hele leuke dame!
100 hmmm sja,..zou best kunnen,..ik heb het niet bijgehouden,..;-)

Ik kom geen aandacht tekort. Op mijn lelijkste, dikste, dunste maakt niet uit er is altijd aandacht en ik ben geen flirttype Tenzij ik op jonge jongens pad ben en dat is pas sinds ik in mijn hoogtijdagen ben als 37-38jarige (gniffel). Natuurlijk helpt het als je er goed uitziet lijf, haar, gezicht. Maar het doorslaggevende is de uitstraling en dat heeft te maken hoe je je over jezelf voelt en hoe je naar de buitenwereld en het leven kijkt. Je kunt nog zo lelijk zijn maar als dat goed zit komen ze als vliegen op de str*nt.
Grappig, want zelfs ik (hondslelijke dikke dwerg) heb aandacht van de dames, volgens mij heeft dat ook te maken met mijn vriendelijke, behulpzame en bescheiden uitstraling.
Is weer es wat anders dan een bossie rode rozen! Heb je de vaas nog?
Wat een wijvenopmerking.....
Bescheiden?!
Ik heb de vaas inderdaad nog al past hij totaal niet in mijn interieur. Het voelt als een goede herinnering.
quote:Vivamies schreef op 03 februari 2012 @ 22:52:

100 hmmm sja,..zou best kunnen,..ik heb het niet bijgehouden,..;-)

Ik kom geen aandacht tekort. Op mijn lelijkste, dikste, dunste maakt niet uit er is altijd aandacht en ik ben geen flirttype Tenzij ik op jonge jongens pad ben en dat is pas sinds ik in mijn hoogtijdagen ben als 37-38jarige (gniffel). Natuurlijk helpt het als je er goed uitziet lijf, haar, gezicht. Maar het doorslaggevende is de uitstraling en dat heeft te maken hoe je je over jezelf voelt en hoe je naar de buitenwereld en het leven kijkt. Je kunt nog zo lelijk zijn maar als dat goed zit komen ze als vliegen op de str*nt.Zooooo eens!
quote:-nora- schreef op 03 februari 2012 @ 22:58:

Bescheiden?!

Ja.

Staat al járen in mijn onderschrift..
ik denk dat als je als (volwassen) man bepaalde dames aandacht geeft,..ze snel in katzwijm vallen,...
Niet bepaalde dames, maar alle, en geen katzwijm, maar als ze er een beetje happy van worden is het ook al goed.
meer dan 15 jaar geleden in mijn oude stad gingen mijn vriendinnen en ik wel eens voor de lol naar een tent waar "ouderen"kwamen (zeg maar mijn leeftijd nu). Dat was een hele trieste tent en een enorme vleeskeuring. Meestal kwamen de mannen die zichzelf de alfaking vonden direct op ons af met hun gladde praatjes. Ik vond het altijd leuk om ze te slim af te zijn (wie kan wie in een hoek kletsen en uitdagen). Aangezien het niet bijster intelligente types waren lagen mijn vriendin en ik altijd in een deuk en die kerels dachten dat ze sjans hadden,...

(ok vrij kinderachtig van mij maar daar had ik de leeftijd voor)
ben ik niet helemaal met je eens stout. dwz vrouwen die normaal geen/weinig aandacht krijgen worden snel verliefd. Vrouwen die wel aandacht krijgen denken dat je wat wil of hebben het idee been there done that
jaaa ok te snel gereageerd beetje happy is altijd goed :-) zo lang het niet slijmerig wordt
Ik zeg altijd gewoon wat ik wil, anders gaan die vrouwen voor zichzelf denken en dat is voor niemand goed.
quote:robertnederland schreef op 03 februari 2012 @ 17:26:

[...]

Heb niet elke dag de tijd om uitgebreid op fora te verblijven.Aauw... Hoef je nog niet meteen stomme trut te zeggen...
hee suus, waarom ben jij eigenlijk secondhand?
Omdat ik wild ben van 2ehands spullen....
ik had al wilde fantasiën over de je een 2dehandsje bent (net als iedereen hier) of dat je alleen 2dehandsjes wil of tegenkomt,....oeioei wat een fantasie toch weer
quote:Vivamies schreef op 03 februari 2012 @ 22:19:

Toen ik 16 was bezorgde ik cafetaria eten per brommer. Ik was het eerste meisje die dat deed in die tijd waar ik woonde. Met als gevolg vette fooien en mensen die expliciet naar mij vroegen om te bezorgen. Er was 1 jongen die altijd bestelde als ik moest werken. Soms vaker op 1 avond zelfs. Was een leuke tijd!! Volgens mij zag ik er toen helemaal niet zo super uit maja

Hahaha, dat doet me denken aan.....

8) de supermarktjongen

Toendertijd had ik nog geen enkel noemenswaardig diploma en werkte ik op woensdagen aan de kassa van een lokale supermarkt. Veel oude mensen deden er hun boodschappen. Veel ingewikkelde vragen ook, zoals "il wil een volledige opsomming van al de producten in uw supermarkt die glycerine bevatten" of "waarom is dit merk pampers duurder dan dit merk". Telkens stond ik met mijn mond vol tanden, want ik was slechts een jong meisje die op woensdagen aan de kassa mocht zitten. Tussen al deze verscheurende levensvragen was er één constante... een jongeman die op woensdagen opvallend vaak langskwam. Om vier uur een biertje met zijn vriend... om vier uur 15 een zake chips... om vier uur 30 nog een biertje.... zakje chips... snoepje...biertje... eens langs de kassa wandelen zonder iets mee... En dat een paar woensdagen lang. Mijn collega's maakten reeds opmerkingen over mij en de supermarktjongen. In ieder geval, op een bepaald moment heeft hij mij uitgevraagd.... Ik ben vergeten hoe precies... ik herinner me enkel nog de schaamte (in die tijd was ik zeer zelfbewust)... Ik weet alleen dat ik er nooit echt op in gegaan ben. Een korte tijd later ben ik opgestapt uit die supermarkt, toen de verantwoordelijke (die een hekel aan mij had, dat kon ik aan haar zien) vond dat ik mij moest verontschuldigen tegenover een klant die mij dom genoemd had omdat ik zijn boodschappen opnieuw moest inscannen nadat hij zijn kredietkaart was vergeten. Ik heb hem nooit meer teruggezien. Maar de ontelbare keren dat hij de supermarkt inliep op woensdagen
quote:Vivamies schreef op 03 februari 2012 @ 23:53:

ik had al wilde fantasiën over de je een 2dehandsje bent (net als iedereen hier) of dat je alleen 2dehandsjes wil of tegenkomt,....oeioei wat een fantasie toch weer

Weet niet of je dat nummer van Barbra Streisand kent? Secondhand Rose? Losjes gebaseerd op mij...

En eigenlijk, nu ik er over nadenk,(gaat wat langzaam, ben net wakker) klopt je veronderstelling toch wel... Ben met een gescheiden man, dus ja, die is ook second hand...

Ben een echte kringloop en rommelmarktjunk, denk dat 80% hier in huis niet nieuw is. Alleen alles van media (tv, computer, dvd en cd's) En alles mbt de dieren in huis, kleding (en dat is meer omdat ik nooit iets in mijn maat vind) en wc papier... Dat is nieuw...

Ben nog steeds hard aan het na denken of ik hier nog on-topic iets kan toevoegen...

Nee... Valt me niets in...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven