Situatie

27-01-2012 01:25 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje aan jullie over mijn huidige situatie. Ik vraag jullie omdat ik graag een objectieve mening wil.

Ik ben verliefd, denk ik. We zien elkaar iedere dag, we zoenen urenlang, blijven de hele nacht samen op (wel eens tot 8 uur in de ochtend) en dan hebben we alleen maar hele diepzinnige gesprekken, zeggen we lieve dingen tegen elkaar, geven we elkaar veel kusjes, kijken elkaar aan (hij met zijn pret oogjes) en we hebben nog steeds geen seks gehad. Samen fantaseren we veel over de toekomst en wat we allemaal nog samen gaan doen en ''ontdekken''. We passen goed bij elkaar en we lijken zelfs een beetje op elkaar.

Ik heb echt een super goed gevoel bij hem! Ik heb het idee dat hij mij kiest om mijn innerlijk terwijl de meeste mannen niet verder kijken. Hij was bezig met veel meiden en voor mij heeft hij alle contacten verwijderd zegt hij omdat hij verder wil met mij. Ik heb hem dit overigens nooit gevraagd maar ik vind het wel fijn. Hij wist van mij dat ik nog andere contacten had met andere mannen en dat vond hij volgens mij niet helemaal tof.

Hij gaf namelijk aan dat ik het zelf moest weten maar dat hij liever heeft dat ik helemaal voor hem ga. Logisch ook. Af en toe maakte hij eens een kut opmerking over mijn contacten maar verder zei hij wel weer dat ik moest doen wat ik zelf wilde doen want we hebben nog geen relatie. Prima. Later gaf hij weer aan geen relatie te willen omdat ik te losbollig ben. Nu weer wel en zo gaat het door.

Ik heb nog steeds contacten omdat ik vermoed dat hij die ook heeft. Ik ben een beetje onzeker en bang om hem kwijt te raken aan een ander en wil ook niet te hard van stapel lopen. Ik weet het niet; het voelt allemaal fijn maar ben ook heel onzeker en bang dat er bij hem alsnog anderen in het spel zijn.
Eigenlijk wel, ja.

Hij heeft het mij ook niet echt gevraagd, alleen maar aangegeven dat hij het niet leuk vindt.
Je bent ondertussen alweer bezig met je ex, wat maakt die andere man dan nog uit?
Op wie ben je verliefd dan, je ex of de man die niet mag scharrelen terwijl jij scharrelt?
Ik vind deze jongen wel leuker, maar ja. Ik weet niet, twijfel gewoon.
"Deze jongen is wel leuker dan je ex" klinkt niet echt als een goede motivatie om een relatie te beginnen.

Laat hem dus lekker gaan en wacht af tot je iemand écht heel leuk vindt (scheelt hem ook enorm gedoe om niks).

En die iemand is dus niet je ex, want dat is al bewezen dat het niet werkt anders was het geen ex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven