onderwerpen splitsen
zaterdag 4 februari 2012 om 22:48
Met het gevaar dat dit idee niet bij het juiste onderwerp staat, wil ik toch het volgende vragen: is het een idee om leeftijdscategorieën cq onderwerpen te hangen aan "kinderen" ? Bv 0-1 jarigen, 1-2 jarigen, peuters, kleuters, tieners. Zwanger uiteraard ook, wellicht per maand?
ik zoek af en toe specifieke onderwerpen en loop dan alle onderwerpen af,
ik zoek af en toe specifieke onderwerpen en loop dan alle onderwerpen af,
zaterdag 4 februari 2012 om 22:58
het systeem werkt dus wel voor de meeste mensen? als dat zo is, niks gezegd, maar als je zwanger bent, en er 1 van 1 hebt, en 1 van 10 dan hoef je volgens mij minder te screenen dan je nu moet. Ik moet eerst door de jongens- en meisjesnamen en dan maar hopen dat ik iets vind, dus als je 3 cagegorieen hebt dan moet je nog veel alerter zijn.
zaterdag 4 februari 2012 om 23:44
quote:groentsoep2 schreef op 04 februari 2012 @ 23:08:
Als alle mensen duidelijke topictitels hanteren (dus niet "AU!", "HELLUP" of "IK WEET ME GEEN RAAD") is er weinig aan de hand. Wat ik nog steeds wel ontzettend handig zou vinden is een kletsgroepjespijler.Eens! Als alle 'Uitgeteld in...' topics nu eens naar één pijler konden. En dan nog een pijler voor zwanger willen worden. Dat zou heel veel schelen.
Als alle mensen duidelijke topictitels hanteren (dus niet "AU!", "HELLUP" of "IK WEET ME GEEN RAAD") is er weinig aan de hand. Wat ik nog steeds wel ontzettend handig zou vinden is een kletsgroepjespijler.Eens! Als alle 'Uitgeteld in...' topics nu eens naar één pijler konden. En dan nog een pijler voor zwanger willen worden. Dat zou heel veel schelen.