onderwerpen splitsen

04-02-2012 22:48 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met het gevaar dat dit idee niet bij het juiste onderwerp staat, wil ik toch het volgende vragen: is het een idee om leeftijdscategorieën cq onderwerpen te hangen aan "kinderen" ? Bv 0-1 jarigen, 1-2 jarigen, peuters, kleuters, tieners. Zwanger uiteraard ook, wellicht per maand?

ik zoek af en toe specifieke onderwerpen en loop dan alle onderwerpen af,
Maar dat wordt nogal ingewikkeld lijkt me.

Stel dat je een kind van 1 hebt, eentje van 10 én je bent zwanger. Waar moet je dan posten?

En als je het over kinderen in het algemeen wilt hebben, dan val je weer nergens onder..
Stel het voor aan de mods zou ik zeggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
het systeem werkt dus wel voor de meeste mensen? als dat zo is, niks gezegd, maar als je zwanger bent, en er 1 van 1 hebt, en 1 van 10 dan hoef je volgens mij minder te screenen dan je nu moet. Ik moet eerst door de jongens- en meisjesnamen en dan maar hopen dat ik iets vind, dus als je 3 cagegorieen hebt dan moet je nog veel alerter zijn.
Ja, ik vind wel die vastgepinde topics irritant. Waarom zijn die nou weer 'belangrijker' dan de rest??

Maar je kan heel gemakkelijk de zoekfunctie gebruiken als je ergens naar op zoek bent, toch?
En zoeken op tags?
Dat was heel vroeger volgens mij wel zo. Toen had je onder de kinderen pijler: zwanger, baby, dreumes, peuter etc. Maar toen was ik nog niet erg bezig met kinderen, dus dat moet wel voor 2006 zijn geweest in elk geval.
..
Als alle mensen duidelijke topictitels hanteren (dus niet "AU!", "HELLUP" of "IK WEET ME GEEN RAAD") is er weinig aan de hand. Wat ik nog steeds wel ontzettend handig zou vinden is een kletsgroepjespijler.
quote:groentsoep2 schreef op 04 februari 2012 @ 23:08:

Als alle mensen duidelijke topictitels hanteren (dus niet "AU!", "HELLUP" of "IK WEET ME GEEN RAAD") is er weinig aan de hand. Wat ik nog steeds wel ontzettend handig zou vinden is een kletsgroepjespijler.Eens! Als alle 'Uitgeteld in...' topics nu eens naar één pijler konden. En dan nog een pijler voor zwanger willen worden. Dat zou heel veel schelen.
Er is toch een zwanger-pijler?
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 04 februari 2012 @ 23:45:

Er is toch een zwanger-pijler?Klopt, maar toch zie ik hier volgens mij nog best veel topics over 'gestopt met de pil sinds..' of ik kijk met m'n neus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven