het kind als gadget?

03-02-2012 22:33 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ook dat kan tegenwoordig blijkbaar. Je neemt zo'n hummel en vervolgens dump breng je het na zo'n 6 - 12 weken naar de crash creche , want ja ,je carriere mag er toch niet onder lijden.

toch wel vervelend als achteraf lijkt dat er iets niet helemaal met het hummeltje in orde is. tja ach dat gebrek aan 24/7 moeder aandacht zal het zeker niet zijn. Wat vind jij ? Is dat nou wel zo verstandig? Een kind aan een wildvreemde toevertrouwen omdat er zonodig een tweede vakantie en een derde auto voor de deur moet staan.! of kies jij liever ook voor de arremoeie en geef jij je kind ook liever wat meer persoonlijke aandacht ipv het aan een wildvreemde over te laten met alle gevolgen van dien?
quote:missy_acy schreef op 04 februari 2012 @ 21:14:

shogubo, 11 minuten geleden

Gaat rustig met de armen alle sneeuwballen ontvangen en ziet over pak 'm beet 16 jaar de 'slachtoffertjes' bij Rondom 10 "

Volgens mij ben ik te dom hiervoor, snap m niet.Die denkt dat ze zo ontzettend gelijk heeft, dat ze alle kritiek wel slikt en straks de arme KDV kids in rondom 10 (why the fuck rondom 10?) hun slechte jeugd omschrijven. Helaas voor shogubo is al lang aangetoond, dat kinderen met werkende ouders, gelukkige blije goed opgevoede kinderen worden en geen slachtoffers.
Avril, kijk even topic tot ziens?
quote:schouderklopje schreef op 04 februari 2012 @ 18:08:

Het verbaasd me dat jij de neiging voelt om anderen op hun keuze aan te spreken en zelfs te veroordelen.Het lijkt er verdacht veel op dat TO dmv anderen naar beneden halen zichzelf op zit te hemelen. Want zij doet het goed, zij doet het zooooo goed, beter dan alle anderen. En zo.
TO is een trol dames, niet druk om maken. Shogubo heeft gister al uitgebreid afscheid v ons genomen in eoa vaag topic. Iets met dag dag zwaai zwaai meen ik.
Computer says nooooo
Oh was dat van haar? Tegen de tijd dat ik er naar wou kijken was het topic al weg...
quote:hipslala schreef op 03 februari 2012 @ 22:47:

Nou Shogubo, je kunt er ook voor kiezen om op je luie bips thuis te zitten en je kind te leren vooral niet te werken voor je geld of je te ontwikkelen.

Lekker koffie drinken met huismoeders. Zeer nuttig.

Ook zeer nuttig om het kind maar niet in aanraking te laten komen met andere kinderen en volwassenen.Of andere meningen en visies, want da's eng iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiii

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven