Longdistance deel 10!!!!
woensdag 5 maart 2008 om 08:19
Goeiemorgen dan maar?
Cadi, dat f*cking geld ook! Is mijnheer klaar met regelen, kan je nog niet vooruit.
Toch nog in bed terecht gekomen?
Kjong weer thuis, hoe is 't?
Etosha: uiteraard duim ik mee (dan moet je ook wel regelen dat je bij hello-goodbey oid komt, in ieder geval 'n zender die ook in BE te zien is!)
Cadi, dat f*cking geld ook! Is mijnheer klaar met regelen, kan je nog niet vooruit.
Toch nog in bed terecht gekomen?
Kjong weer thuis, hoe is 't?
Etosha: uiteraard duim ik mee (dan moet je ook wel regelen dat je bij hello-goodbey oid komt, in ieder geval 'n zender die ook in BE te zien is!)
woensdag 5 maart 2008 om 09:18
Even snel tussendoor, want druk deze week.
Ik ben weer wat bijgetrokken ja. Gewoon te druk zijn met van alles om
ergens over na te denken helpt.
Gisteren lekker op stap geweest na dag rennen en vliegen als vrijwilliger bij congres (wat ik als bestuur nog mee georganiseerd heb, vandaar)
Nu beetje bijkomen, studeren en morgen naar Barcelona!
Dus hoop lief nog even te spreken tussendoor, die is laatste dagen
beetje onbereikbaar ivm werk (lees s ochtends half 8 weg, s avonds
met wat geluk half 11 - 11 u thuis en stuurt dan een smsje 'sorry schat
ben moe van werken, spreek je morgen?" Om dat dan de volgende
dag weer te sturen.. :-S
Moet me nu gaan haasten, mn moeder staat op me te wachten in Bredagaan daar shoppen (op haar rekening )
Tot snel weer!
x
Ik ben weer wat bijgetrokken ja. Gewoon te druk zijn met van alles om
ergens over na te denken helpt.
Gisteren lekker op stap geweest na dag rennen en vliegen als vrijwilliger bij congres (wat ik als bestuur nog mee georganiseerd heb, vandaar)
Nu beetje bijkomen, studeren en morgen naar Barcelona!
Dus hoop lief nog even te spreken tussendoor, die is laatste dagen
beetje onbereikbaar ivm werk (lees s ochtends half 8 weg, s avonds
met wat geluk half 11 - 11 u thuis en stuurt dan een smsje 'sorry schat
ben moe van werken, spreek je morgen?" Om dat dan de volgende
dag weer te sturen.. :-S
Moet me nu gaan haasten, mn moeder staat op me te wachten in Bredagaan daar shoppen (op haar rekening )
Tot snel weer!
x
woensdag 5 maart 2008 om 12:46
Goeiemiddag!
Spees: klinkt goed allemaal, shoppen op moeders kosten en naar Barcelona morgen! Veel plezier alvast!
Etosha: natuurlijk zal ik voor je duimen. Hoop voor je dat het nu wel lukt met AYNIL. Vast een hele domme vraag hoor, maar voor wanneer is dat dan? Ik dacht dat ze alleen voor kerst nog afleveringen maakten. Of is het dus nu alvast voor kerst?
Kjong: vertel, vertel, hoe was t??
Cadi: dat is weer k*t van dat geld! En past weer een veer bij ?? Van mij ook nog eentje, want als ik dat allemaal zo lees van jou
Nemo: is je Habibi al weg? Dat was toch een van deze dagen? Hoe gaat het met je?
Hier even weinig nieuws. Ben nu wat drukker bezig met banenjacht, dus nu maar even hopen dat ik een reactie krijg. Verder hebben we hier weer eindelijk warm water en dat deed me beseffen wat een verwend nest ik ben. Zo zonder warm water uit de kraan vond ik echt even niet leuk. Maar het is weer geregeld (loodgieter geweest, dus dat deed me weer even aan jou denken, Nemo, is dat bij jou al geregeld?)
Spees: klinkt goed allemaal, shoppen op moeders kosten en naar Barcelona morgen! Veel plezier alvast!
Etosha: natuurlijk zal ik voor je duimen. Hoop voor je dat het nu wel lukt met AYNIL. Vast een hele domme vraag hoor, maar voor wanneer is dat dan? Ik dacht dat ze alleen voor kerst nog afleveringen maakten. Of is het dus nu alvast voor kerst?
Kjong: vertel, vertel, hoe was t??
Cadi: dat is weer k*t van dat geld! En past weer een veer bij ?? Van mij ook nog eentje, want als ik dat allemaal zo lees van jou
Nemo: is je Habibi al weg? Dat was toch een van deze dagen? Hoe gaat het met je?
Hier even weinig nieuws. Ben nu wat drukker bezig met banenjacht, dus nu maar even hopen dat ik een reactie krijg. Verder hebben we hier weer eindelijk warm water en dat deed me beseffen wat een verwend nest ik ben. Zo zonder warm water uit de kraan vond ik echt even niet leuk. Maar het is weer geregeld (loodgieter geweest, dus dat deed me weer even aan jou denken, Nemo, is dat bij jou al geregeld?)
woensdag 5 maart 2008 om 13:10
Hij is weg.
Sinds de beslissing voelde ik me super goed. Alles super leuk tussen ons. Totaal geen twijfels of wat dan ook. Gisteren met zijn spullen inpakken al een beetje een rot gevoel. En vanochtend bij het afscheid, out of the blue: tranen, tranen, tranen. En ze houden maar niet op. Terwijl ik dit schrijf zit ik weer te blehren. En ik zit om mn werk dus kan helemaal niet.
Weet ook niet waar het vandaan komt. Heb nog steeds geen twijfels en dit hebben we vaker gedaan. Maar ik heb zo'n leeg gevoel. En huis is zooo leeg! Nergens toiletspullen van hem, bijna nergens kleding. Ik mis zijn rondslingerende sokken (waar ik altijd over zeik) en zijn overal hangende handdoeken (waar ik altijd over zeik) nu al. Terwijl ik juist zo blij was dat ik dat niet meer achter zijn kont op hoefde te ruimen. Ben zelf helemaal verbaasd van dit gevoel.
Dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar ben zo blij dat mijn vader er is. Zorgt toch voor afleiding en dan is er toch iemand waar ik vanavond voor kan koken!
Morgen gaat het vast beter.
woensdag 5 maart 2008 om 16:16
Kjong, welkom terug! Hoe was het??
Nemo, ik kan me zo goed voorstellen dat het raar is! Tuurlijk hebben jullie het al vaak gedaan, maar afscheid nemen blijft gewoon kut...En het is wat Kjong zegt: het is zo ontzettend snel gegaan. Sterkte!!
Moon, ben benieuwd hoe het gaat met solliciteren, succes ermee iig!
Spees, mooie dingen gekocht? Lekker, hoor, op mama's kosten Heel veel plezier in Barcelona en misschien kom ik je zaterdag of zondag nog wel tegen
Etosha, ga zeker were voor je duimen voor All you need. Een keertje moet het toch lukken?!
Cadi, ik weet dat je het niet wilt horen en dat je "tig zoveel moeders kent die het alleen rooien"...maar toch vind ik het ook knap!!!
Isiss, leuk idee met dat aankleden van de tafel etc! Zal zeker een superpluspunt zijn. Het oog wil tenslotte ook wat en als ook de tafel er helemaal Marokkaans uitziet, heb je nog meer sfeer, denk ik.
Nemo, ik kan me zo goed voorstellen dat het raar is! Tuurlijk hebben jullie het al vaak gedaan, maar afscheid nemen blijft gewoon kut...En het is wat Kjong zegt: het is zo ontzettend snel gegaan. Sterkte!!
Moon, ben benieuwd hoe het gaat met solliciteren, succes ermee iig!
Spees, mooie dingen gekocht? Lekker, hoor, op mama's kosten Heel veel plezier in Barcelona en misschien kom ik je zaterdag of zondag nog wel tegen
Etosha, ga zeker were voor je duimen voor All you need. Een keertje moet het toch lukken?!
Cadi, ik weet dat je het niet wilt horen en dat je "tig zoveel moeders kent die het alleen rooien"...maar toch vind ik het ook knap!!!
Isiss, leuk idee met dat aankleden van de tafel etc! Zal zeker een superpluspunt zijn. Het oog wil tenslotte ook wat en als ook de tafel er helemaal Marokkaans uitziet, heb je nog meer sfeer, denk ik.
anoniem_57551 wijzigde dit bericht op 05-03-2008 16:17
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
woensdag 5 maart 2008 om 17:58
Nemo: morgen gaat 't vast beter. En als 't morgen nog niet beter gaat, dan niet. Niks mis met uithuilen, je bent per slot van rekening niet naar Marokko verhuisd om de volgende ldr te beginnen.
Jij ook 'n veer in je kont, want heel je hebben en houwen verhuizen zo'n end verderop getuigt echt van doorzettingsvermogen (& creatief denken, en dat komt dan door 't deel Marokko in 't verhaal). Kan je pa niet voor jou laten koken trouwens?
Zullen wij aftellen tot meeting in M'kech?
Huh, waarom is het schermpje waar in typ nu ineens niet helemaal zichtbaar? Heel irritant. En dan ook niet eens een scrolbalkje om alles te zien.
Kjong: eens met Yasmijn.
Jij ook 'n veer in je kont, want heel je hebben en houwen verhuizen zo'n end verderop getuigt echt van doorzettingsvermogen (& creatief denken, en dat komt dan door 't deel Marokko in 't verhaal). Kan je pa niet voor jou laten koken trouwens?
Zullen wij aftellen tot meeting in M'kech?
Huh, waarom is het schermpje waar in typ nu ineens niet helemaal zichtbaar? Heel irritant. En dan ook niet eens een scrolbalkje om alles te zien.
Kjong: eens met Yasmijn.
woensdag 5 maart 2008 om 20:48
Het was...
Het was.
Ik heb mijn joggingbroek niet uitgehad. Ik bedoel, ik heb mijn joggingbroek alleen maar aangetrokken, omdat we toch nergens naar toe gingen. We genoeg aan onszelf hadden.
Behalve dan voor de officiele schikkeldag. Toen waren we Dressed. Very much so.
Het was 2 dagen 22 graden met volle zon, en wat koude wind.
Het was de schommelbank en de Vermiste Muis.
Het was 's ochtends klare koffie.
Het was een reeks tranentrekkende maagomkerende bekentenissen over zijn jeugd en knotsgekkemeerdangestoordemegapsychopatische vader, waarna de Muur weer omhoog werd getrokken, en hij weer zijn lieve en stoere zelf was.
Het was 7 dagen zoenen en films kijken.
Het was de babyverzorging volledig overdragen.
Het was 2 dagen broeiende ruzie vanwege vorig gemis en aankomend gemis.
Het was de week van de nieuwste Dubbelspionne.
Het was schrik vanwege val buggy met Chipi erin, waardoor Kman zo schrok dat hij bijna flauw viel, ik hem bij schreeuwde omdat ik me niet met een krijsend kind en een lam groot lijf over de markt zag slepen.
Het was 's avonds gewoon aan de dis schuiven.
Het was 7 dagen liefde.
Het was.
Zoals het moet zijn.
Het was.
Ik heb mijn joggingbroek niet uitgehad. Ik bedoel, ik heb mijn joggingbroek alleen maar aangetrokken, omdat we toch nergens naar toe gingen. We genoeg aan onszelf hadden.
Behalve dan voor de officiele schikkeldag. Toen waren we Dressed. Very much so.
Het was 2 dagen 22 graden met volle zon, en wat koude wind.
Het was de schommelbank en de Vermiste Muis.
Het was 's ochtends klare koffie.
Het was een reeks tranentrekkende maagomkerende bekentenissen over zijn jeugd en knotsgekkemeerdangestoordemegapsychopatische vader, waarna de Muur weer omhoog werd getrokken, en hij weer zijn lieve en stoere zelf was.
Het was 7 dagen zoenen en films kijken.
Het was de babyverzorging volledig overdragen.
Het was 2 dagen broeiende ruzie vanwege vorig gemis en aankomend gemis.
Het was de week van de nieuwste Dubbelspionne.
Het was schrik vanwege val buggy met Chipi erin, waardoor Kman zo schrok dat hij bijna flauw viel, ik hem bij schreeuwde omdat ik me niet met een krijsend kind en een lam groot lijf over de markt zag slepen.
Het was 's avonds gewoon aan de dis schuiven.
Het was 7 dagen liefde.
Het was.
Zoals het moet zijn.
woensdag 5 maart 2008 om 23:08
Nemo, morgen gaat het beter.....nah...over 'n weekje dan. Alles voor 't goede doel!
Kjong, Chippie de vingerknippende dame
Issis, heee, zo zag ik er vanmorgen ook uit!
Geldgeldgeld, it sucks! De hele eettafel staat vol met spulen om op MP te zetten. Ik heb er de puf niet voor, maar ja, alles wat het binnenbrengt is meegenomen. Morgen weer een dag!
Trouwens, wij hebben mazzel gehad op 't werk met de storm, knock on wood.
Kjong, Chippie de vingerknippende dame
Issis, heee, zo zag ik er vanmorgen ook uit!
Geldgeldgeld, it sucks! De hele eettafel staat vol met spulen om op MP te zetten. Ik heb er de puf niet voor, maar ja, alles wat het binnenbrengt is meegenomen. Morgen weer een dag!
Trouwens, wij hebben mazzel gehad op 't werk met de storm, knock on wood.
woensdag 5 maart 2008 om 23:37
Dank! Gelukkig is het over een half uur weer voorbij, heb een beetje een baalverjaardag dit maal. Maarrrrrrr..... ik zie dat viva een cadeautje voor me heeft. Ik heb functies boven mijn reageerschermpje. Dat betekent dat ik ein-de-lijk plaatjes kan invoegen, kleurtjes kan gebruiken, etc. etc. Wat een feest. Of het is eenmalig. Dus daarom:
Of niet. Is het een nepschermpje? Een wassen neus?
Ik ga 's posten om te zien of het er nog is zometeen.
Of niet. Is het een nepschermpje? Een wassen neus?
Ik ga 's posten om te zien of het er nog is zometeen.
woensdag 5 maart 2008 om 23:42
En weg. Gut wat flauw.
Hoedanook....
Nemo, niet gek dat je je rot voelt toch. Ookal is het een goede oplossing, het is niet leuk. En wat Isiss ook al schrijft, dit was niet je doel. Dan vol je je gewoon rot. Ik vind je wel een stoer wijf dat je gewoon daar blijft en je ding doet. En een paar tranen doen daar niks aan af.
Kjong, welkom terug.
Miss Spees, wat geweldig, winkelen op moeders kosten en daarna naar Barcelona! Geniet ervan!
Ben plots reuze moe, dus ga me zo maar in bed storten.
Hoedanook....
Nemo, niet gek dat je je rot voelt toch. Ookal is het een goede oplossing, het is niet leuk. En wat Isiss ook al schrijft, dit was niet je doel. Dan vol je je gewoon rot. Ik vind je wel een stoer wijf dat je gewoon daar blijft en je ding doet. En een paar tranen doen daar niks aan af.
Kjong, welkom terug.
Miss Spees, wat geweldig, winkelen op moeders kosten en daarna naar Barcelona! Geniet ervan!
Ben plots reuze moe, dus ga me zo maar in bed storten.