Wordfeud spelen?
woensdag 16 november 2011 om 07:06
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 november 2011 @ 02:10:
Kan je het ook spelen via de pc? Ik heb geen mobiel met internet en ook geen ipad ofzo.Sinds kort kun je Webfeud spelen op de pc... Gewoon scrabble dus, kun je spelen met vreemden en met vrienden van Facebook en Twitter
Kan je het ook spelen via de pc? Ik heb geen mobiel met internet en ook geen ipad ofzo.Sinds kort kun je Webfeud spelen op de pc... Gewoon scrabble dus, kun je spelen met vreemden en met vrienden van Facebook en Twitter
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 7 februari 2012 om 12:16
Wow 400 punten?? Goed zeg!
Ik vind het ook erg flauw als iemand resigned als je goede woorden neerlegt...quote:andersnogiets schreef op 30 november 2011 @ 23:59:
Ik had pas ook een woord van in de 400 punten. Werd er ook meteen geresignd. Vaak haken ze af als je fraaie woorden neerlegt. Flauw. Gebruik geen helper oid. Vind het juist leuk om zelf te puzzelen.
Ik vind het ook erg flauw als iemand resigned als je goede woorden neerlegt...quote:andersnogiets schreef op 30 november 2011 @ 23:59:
Ik had pas ook een woord van in de 400 punten. Werd er ook meteen geresignd. Vaak haken ze af als je fraaie woorden neerlegt. Flauw. Gebruik geen helper oid. Vind het juist leuk om zelf te puzzelen.
woensdag 8 februari 2012 om 17:59
dus je kunt je wel terugtrekken uit een spel? Heb minimaal 1 tegenspeler die al heel lang niet meer doet dus dat spel wil ik niet meer maar kan er niet achter komen hoe ik me kan terugtrekken of het potje kan beeindigen.
Ook had ik een berichtje van een tegenspeler maar weet niet waar ik die kan lezen?
Ook had ik een berichtje van een tegenspeler maar weet niet waar ik die kan lezen?
woensdag 8 februari 2012 om 22:57
Dankje pyridine! Alleen dat chatknopje zie ik echt nergens... Is dat in het spel met die tegenspeler?of in het menu waarin al je tegenspelers staan? In dat laatste menu staat namelijk wel een plusje rechts bovenin maar als ik die aanraak krijg ik het menu van taal, bord en tegen wie je wil spelen (iemand uitnodigen of random).