Wordfeud spelen?

16-11-2011 01:52 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ach ja wel een leuk spel toch? Wie speelt het nog meer en zoekt er nog een tegenspeelster? Voeg me toe, LETTERITIS is de naam....
Kan je het ook spelen via de pc? Ik heb geen mobiel met internet en ook geen ipad ofzo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee voor zover ik weet is het alleen beschikbaar voor de Android en de Iphone. Er zijn wel sites voor de pc waar je scrabble gelijkende spellen kunt spelen.
Er is al een topic over op Digi.

Daar zijn veel usernames genoemd!
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 november 2011 @ 02:10:

Kan je het ook spelen via de pc? Ik heb geen mobiel met internet en ook geen ipad ofzo.Sinds kort kun je Webfeud spelen op de pc... Gewoon scrabble dus, kun je spelen met vreemden en met vrienden van Facebook en Twitter
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik vind het leuk om Wordfeud te spelen, maar ben blijkbaar te goed.. De meeste tegenspelers haken al snel af of betichten me van cheaten. Niets aan zo. Het is leuker met een goede tegenspeler . Wie? flowerplay
Ik had pas ook een woord van in de 400 punten. Werd er ook meteen geresignd. Vaak haken ze af als je fraaie woorden neerlegt. Flauw. Gebruik geen helper oid. Vind het juist leuk om zelf te puzzelen.
iemand potje wordfeud?? voeg me toe elisaa82
Ik speel sinds kort ook Wordfeud via de pc. Werkt prima, ik kan alleen geen foto instellen en ik krijg geen melding/geluid als ik aan de beurt ben of als iemand de chat gebruikt.

Wie kan me hiermee helpen??
Wow 400 punten?? Goed zeg!

Ik vind het ook erg flauw als iemand resigned als je goede woorden neerlegt...quote:andersnogiets schreef op 30 november 2011 @ 23:59:

Ik had pas ook een woord van in de 400 punten. Werd er ook meteen geresignd. Vaak haken ze af als je fraaie woorden neerlegt. Flauw. Gebruik geen helper oid. Vind het juist leuk om zelf te puzzelen.
Ik heb weer een paar namen toegevoegd, ondanks dat dit een ouder topic is. Bij mij hebben er inmiddels een aantal afgehaakt dus graag weer wat "vers bloed"
Oja mijn WF naam is scrabblegeniuss
Ik heb t weer verwijderd :p

Was t zat!
Internagelaktisch
RebelMonster is my name....dus voeg me toe. Oh ja, ik cheat ook niet, want ik verlies 9 van de 10 keer
dus je kunt je wel terugtrekken uit een spel? Heb minimaal 1 tegenspeler die al heel lang niet meer doet dus dat spel wil ik niet meer maar kan er niet achter komen hoe ik me kan terugtrekken of het potje kan beeindigen.

Ook had ik een berichtje van een tegenspeler maar weet niet waar ik die kan lezen?
Ik heb al 2x een tegenspeler gehad die woorden van rond de 2000 punten hebben gelegd. Geen cheat gewoon mazzel met het random bord. Nog steeds geen reden om af te haken, dan win ik gewoon even niet.
Witch na 72 uur stopt het spel vanzelf. Er is gewoon een knopje chat rechtsboven.
Voor de duidelijkheid: wie 72 uur aan de beurt is en niets speelt verliest automatisch.
quote:kaatje_85 schreef op 08 februari 2012 @ 08:22:

RebelMonster is my name....dus voeg me toe. Oh ja, ik cheat ook niet, want ik verlies 9 van de 10 keer Heb je uitgenodigd,
Dankje pyridine! Alleen dat chatknopje zie ik echt nergens... Is dat in het spel met die tegenspeler?of in het menu waarin al je tegenspelers staan? In dat laatste menu staat namelijk wel een plusje rechts bovenin maar als ik die aanraak krijg ik het menu van taal, bord en tegen wie je wil spelen (iemand uitnodigen of random).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven