Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Leuk toch, als je een beetje aandacht krijgt!
Laat ook maar...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 09 februari 2012 @ 11:33:

[...]

Ik (als dame ) vind dat ook niet corny. Gewoon leuk om te horen! Al hangt 't wel af hoe 't gebracht wordt natuurlijk...

Het werd ook echt leuk gebracht, hij was heel spontaan en ik werd er gewoon blij van. Nog een mooie bos bloemen erbij, geen opdringerigheid, verder niks mis mee dus mijn dag was goed haha. Daarna ben ik verhuisd van stad dus ben hem geen 3e keer meer tegengekomen.

Andere complimenten die heel spontaan waren en waardoor me niet ongemakkelijk voelde maar juist wel leuk vond:

Ik loop door een winkelcentrum, word ik heel lang aangekeken door een man die in tegenovergestelde richting loopt. Later komt ie teruggelopen en houdt me staande, zegt hij ik wilde gewoon even zeggen dat je zo'n leuke uitstraling hebt :P en toen liep hij verder.

Stond in de trein te wachten in het gangetje en er stond een groep jongens op het perron waarvan er maar 1 instapte. Zijn vriendengroep roept keihard: hey, je kan wel bij dat leuke meisje achter je gaan zitten! Dus ik glimlach naar hem en de arme jongen wist niet hoe snel hij ervandoor moest van schaamte.. aw.

Ik was mijn fiets naar binnen aan het slepen (had toen nog een studentenhuis met een rare schuur binnen) en toen stopte er een jongen voor mijn deur: "Ik vind je zo'n leuke meid, maar waarom kijk je zo boos... wil je alsjeblieft naar me glimlachen?" dus ik, naief en verlegen als ik was glimlachte en dat was blijkbaar voldoende want hij reed daarna weer vrolijk verder (waarschijnlijk was hij al afgeknapt whaha)
Doet me denken aan een voorval een paar jaar terug.

Ik was bij een openlucht concert. Het was tropisch, en er was een enorme onweersbui geweest. Zag er dus uit als een verzopen kat.

Stond enorm uit m'n dak te gaan, en op een gegeven moment loopt er een man voorbij, die spontaan zei: "Wat ben jij een enorm lekker wijf. Jij zou op dat podium moeten staan!"
zo weer helemaal bijgelezen. Leuke versierpoging met die bloemen. Het blijkt maar weer dat pogingen "uit het hart" het mooiste zijn.

Om aan te sluiten bij "tegen een vrouw zeggen dat ze mooi is "oid: Als ik stappen ben, heb ik meestal iets opvallends aan. Iets waarvan ik vrijwel zeker weet dat een ander het niet heeft en op mijn lijf geschreven is. Met losse blonde krullen komt het dan ook vaak voor dat heren en zelfs soms dames daar complimenten over maken. Daar geniet ik altijd van :-)
Haha, dat zijn toch leuke dingen pimpelmeesje!
Zeker zijn dat leuke dingen.

Vivamies, jij doet het er dus om?
Dat zijn heel leuke dingen!
Mies ik ben wel heel benieuwd hoe jij eruit ziet zo, met je jeugdige geest en je droomhaar

Ik vraag me wel af, als je zo op jacht gaat naar die jonge kerels, hoe reageren die dan? Schatten die je leeftijd wel juist in, of komt dat toch als een verrassing? Ik kan me haast niet voorstellen dat er dan nooit es een zegt 'oi dat is me toch te oud'

Scheelt dat je geen relatie wil, maar ik denk dat de meesten toch hun eigen leeftijd of jonger prefereren dan dat het leren op een oude fiets, niet?
Vergis je niet Nora... ik maak ook echt wel anders mee!
quote:stout1975 schreef op 09 februari 2012 @ 20:30:

Zeker zijn dat leuke dingen.

Vivamies, jij doet het er dus om? Wat doe ik waarom?
quote:Vivamies schreef op 09 februari 2012 @ 20:23:

Als ik stappen ben, heb ik meestal iets opvallends aan. Iets waarvan ik vrijwel zeker weet dat een ander het niet heeft en op mijn lijf geschreven is. Met losse blonde krullen komt het dan ook vaak voor dat heren en zelfs soms dames daar complimenten over maken. Daar geniet ik altijd van :-)

Dat dus, ouwe compimentenhengelaar

Toen ik nog jong en strak was vond ik milfs (heette toen gewoon dertigers trouwens) ook heul erg interessant en spannend!
quote:-nora- schreef op 09 februari 2012 @ 20:53:

Mies ik ben wel heel benieuwd hoe jij eruit ziet zo, met je jeugdige geest en je droomhaar

Ik vraag me wel af, als je zo op jacht gaat naar die jonge kerels, hoe reageren die dan? Schatten die je leeftijd wel juist in, of komt dat toch als een verrassing? Ik kan me haast niet voorstellen dat er dan nooit es een zegt 'oi dat is me toch te oud'

Scheelt dat je geen relatie wil, maar ik denk dat de meesten toch hun eigen leeftijd of jonger prefereren dan dat het leren op een oude fiets, niet?Ik ben echt geen mannenverslindster hoor, en ik ga ook niet op jacht. Maar als leuke heren zich in mijn schoot werpen dan zeg ik geen nee (ter info: ik heb nooit een ONS gehad en heb daar ook geen behoefte aan). Ik word gemiddeld zo'n 10 jaar jonger geschat maar ik zeg altijd eerlijk mijn leeftijd. Heel af en toe vindt de heer in kwestie me te oud maar dat is meer uitzondering. Meestal is er een soort ontzag: hoe doe je dat, huh ben je zo oud? Jeetje,...wat doe jij om,.. En ze vinden het volgens mijn ook wel stoer met een ervaren vrouw. Over het algemeen willen ze het allemaal wel leren op een oude fiets, maar deze fiets fietst niet met iedereen weg. Wat ik eerder al zei heb ik vooral veel plezier, vooral als ik uitga, dat trekt ook mensen. Mensen vinden je dan leuk en spontaan en zijn graag in je buurt. Zo werkt dat
milf vind ik echt een ranzige term (en 'dames' is overigens ook zum kotsen) maar dat gaat over moeders, niet zozeer over dertigers (en dan nog eerder veertigers, aangezien we hier bij dertig pas ongeveer eens aan kinderen beginnen te denken)
quote:stout1975 schreef op 09 februari 2012 @ 21:03:

[...]

Dat dus, ouwe compimentenhengelaar

Toen ik nog jong en strak was vond ik milfs (heette toen gewoon dertigers trouwens) ook heul erg interessant en spannend!Ik hengel niet naar complimenten. In het werkende en gewone leven draag ik ook opvallende kleding met vrolijke kleuren. Dat past bij mij, ik voel me daar lekker in en dat draagt mijn persoonlijkheid uit. Ok normaal heb ik mijn haar altijd op een staart (dus zo aandachtsgeil ben ik dus niet) met uitgaan wel los, omdat ik nu eenmaal mooi haar heb en er te weinig mee doe. Natuurlijk vind ik complimentjes leuk (iedereen) maar ik hengel er niet naar. Als ik de deur uitga weet ik heus wel dat het er goed uit ziet, dat hoeft niemand mij te vertellen. Daar doe ik het dus niet voor. Als ik naar een feest vol vrouwen zou gaan, zou ik het ook doen. (ik ben hetero for the record)
Milfs heb ik ook zo mijn twijfels over, maar "dames" waarom is dat een vervelende term?

Mies: Je kleed je leuk voor jezelf, dat snap ik, je wilt je ook goed voelen nietwaar.

Oh... en heterovrouwen.... bestaat niet!!
het is gewoon een ranzige term "mother I like to fuck", respectloos ook. Ik denk zelf meteen aan uitgelubberde lichaamsdelen maar dat is vast mijn bekrompen geest
quote:Vivamies schreef op 09 februari 2012 @ 21:07:

[...]

Ik ben echt geen mannenverslindster hoor, en ik ga ook niet op jacht. Maar als leuke heren zich in mijn schoot werpen dan zeg ik geen nee (ter info: ik heb nooit een ONS gehad en heb daar ook geen behoefte aan). Ik word gemiddeld zo'n 10 jaar jonger geschat maar ik zeg altijd eerlijk mijn leeftijd. Heel af en toe vindt de heer in kwestie me te oud maar dat is meer uitzondering. Meestal is er een soort ontzag: hoe doe je dat, huh ben je zo oud? Jeetje,...wat doe jij om,.. En ze vinden het volgens mijn ook wel stoer met een ervaren vrouw. Over het algemeen willen ze het allemaal wel leren op een oude fiets, maar deze fiets fietst niet met iedereen weg. Wat ik eerder al zei heb ik vooral veel plezier, vooral als ik uitga, dat trekt ook mensen. Mensen vinden je dan leuk en spontaan en zijn graag in je buurt. Zo werkt dat

Ahzo. Ik dacht dat jij ook wel een beetje een versierder was. Als men op jou afstapt zal het er idd niet toe doen hoe oud je bent, want wat ze zien bevalt ze. Leeftijd is ook eigenlijk alleen een factor in het geval van relaties.

Ik vind 'dames' fout, beetje pauper. Ik stel me daar zo'n zat joch bij voor dat dan zijn arm twee vrouwen slaat en zegt 'hoe gaat het met de dames?' Het is een versierdersterm. Mijn aversie is een beetje lastig uit te leggen (ik kan ook weinig hebben hoor haha). De jongens in mijn omgeving die ik mag gebruiken het niet
quote:Vivamies schreef op 09 februari 2012 @ 21:16:

het is gewoon een ranzige term "mother I like to fuck", respectloos ook. Ik denk zelf meteen aan uitgelubberde lichaamsdelen maar dat is vast mijn bekrompen geest

Ja die snap ik, maar "dames" bedoelde ik, wat is daar zo raar aan dan?

Oh, lees nu de uitleg van nora....

Ja, zoals jij het zegt kun je dames vervangen door vrouwtjes, krijg ik ook hele erge jeuk van.
ik heb geen probleem met dame of dames,...
Ik ook niet. Maar ik walg van 'chickies'.
mokkel erghhhhhh
Vandaar mijn voorkeur voor dames...
mokkel hahaha die is zo zeldzaam dat ik 'm wel weer grappig vind. Tja het is toch ook afhankelijk, zoals met alles, de manier waarop en wie het zegt. Ik zat een keer bij een alternatief lesbisch meisje in de auto en we reden langs een stel fietsende meisjes, en zij 'lekker chickies!' en ze toeterde. Dat was wel grappig, ik hou wel van vrouwen die mannenacties doen
Wat is er trouwens mis met gewoon vrouwen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven