Napraat deel 2

10-02-2012 01:42 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
( eerlijk gejat )

er is een groot verschil

tussen napraten en napraten

je kunt napraten over napraten

maar ook napraten napraten

zo was er eens een nageprate naprater

die ook napraatte wat hij napraten kon

zodat de naprater die hém napraatte

feitelijk niet wist waar zijn tekst begon

toen ze daar later samen over napraatten

hadden ze niet eens in de gaten

dat ze het napraten ook nog konden laten

't zou de napraters dus niet baten

om over het napraten nóg eens na te praten

ondertitel: krijg een leven!

Off topic is ook een optie. Net zo goed als even zeggen dat je weer on topic wilt. Gewoon,............. zoals het altijd ging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oeps Dana
@FV Het systeem dat je beschrijft lijkt mij erg goed voor de sfeer. Grootste voordeel zie ik in het feit dat de mods en forummers over dezelfde informatie beschikken, zodat mogelijke willekeur voorkomen wordt.
Het is algemeen bekend dat openheid leidt tot een betere communicatie.
quote:Beestjes schreef op 10 februari 2012 @ 10:56:

Maar Fashion, dat is een compleet ander systeem dan Sanoma heeft. Klinkt haske mooi, maar het lijkt me lastig deze functionaliteiten zonder investering in te bouwen. Kunnen het uiteraard bij Sanoma neerleggen, maar kans lijkt mij klein.

Welke mogelijkheden zijn er in het huidige systeem? Dat zouden we eerst moeten weten. Is dat geen vraag voor Sanoma?

Eens. Het lijkt mij ook een prima idee, maar dan zullen ze met een volledig ander systeem moeten gaan werken(in dit systeem zal het wel niet in te bouwen zijn en het loopt toch al nooit soepel) en ik weet niet of Sanoma daar wel trek in heeft. Ben bang van niet eerlijk gezegd.

Maar het zou wel heel prettig zijn.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 10 februari 2012 @ 10:36:

Staffen uit de anonimiteit halen is een heel goed begin.Inderdaad, dat anoniem klikken vind ik heel erg naar. Heb het wel eens gebruikt, maar dat ook meteen gezegd. En eigenlijk vermijd ik het liever. Liever gewoon openlijk disliken dan.
Een werkend PM functie klinkt goed, maar er zijn zoveel dingen die hier nooit werken...
You know how I know? Because I reeaally think so!
PMS functie, mrs?
Nou dickens, op een ander forum waarop ik actief ben, heb je een aparte smiley die je in je motto kan zetten als je last hebt van PMS. Andere forummers weten dan dat ze om je heen moeten forummen en en niet alles te zwaar moet oppakken wat je er dan uit blèrt. Hartstikke handig.
Goh, das handig zeg!
quote:mrsstanleywalker schreef op 10 februari 2012 @ 11:59:

Nou dickens, op een ander forum waarop ik actief ben, heb je een aparte smiley die je in je motto kan zetten als je last hebt van PMS. Andere forummers weten dan dat ze om je heen moeten forummen en en niet alles te zwaar moet oppakken wat je er dan uit blèrt. Hartstikke handig.Dat zou niet alleen op een forum handig zijn hoor
Als we dat hier zouden hebben gehad, dan was mij een ban bespaard gebleven in ieder geval.
Joh, ik geloof dat voor jou een lange-tenen-smiley bij je motto handig zou zijn.
quote:mrsstanleywalker schreef op 10 februari 2012 @ 12:08:

Joh, ik geloof dat voor jou een lange-tenen-smiley bij je motto handig zou zijn.Moet ik dit mèt of zonder die speciale smiley in je motto interpreteren?
Zonder, heb nog twee dagen voordat de hel losbreekt.
Denk ik. PMS gooit me altijd kalendertechnisch op een dwaalspoor. Ik zie het straks wel in de supermarkt.
quote:yasmijn schreef op 10 februari 2012 @ 09:32:

" ik ga stoverij maken, dat moet een nachtje overstaan."

Vzke om uitleg

Zo ben d'r weer, boodschapjes opgeruimd en met een bakkie het forum op.

Stoverij is een soort hachee, veel uien en vlees maar ook donkerbruin bier. En om dat lekker in het vlees te laten trekken maak ik het altijd een dagje van te voren dan is het vlees de volgende dag lekker mals en goed van smaak. Als je interesse hebt in het recept kan ik het wel posten.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Doe maar, een goed recept is nooit weg!
mrsstanleywalker, 21 seconden geleden

Alweer?
quote:mrsstanleywalker schreef op 10 februari 2012 @ 11:59:

Nou dickens, op een ander forum waarop ik actief ben, heb je een aparte smiley die je in je motto kan zetten als je last hebt van PMS. Andere forummers weten dan dat ze om je heen moeten forummen en en niet alles te zwaar moet oppakken wat je er dan uit blèrt. Hartstikke handig.
quote:mrsstanleywalker schreef op 10 februari 2012 @ 12:29:

Ik zal het op het receptenforum zetten. Moet het wel even overtypen.

Recept is geplaatst in de eten pijler
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
In het licht van de omstandigheden vind ik het voorstel van FV zeker interessant. Voor mij persoonlijk hoeft dat gedoe met liken en disliken niet (heb ook nog nooit iemand gestaft), maar op deze manier is er in ieder geval openheid.

Voor de mods lijkt het me superhandig, zoals FV het beschrijft, dus dat is dan misschien de investering wel waard voor Sanoma?
Ik zie absoluut wat in het niet meer anoniem kunnen staffen. Hoe dat zijn vorm zou moeten krijgen laat ik aan Viva over.

Persoonlijk heb ik liever dat 'we' niet meer anoniem kunnen staffen dan dat we kunnen liken of disliken. Mijns inziens is liken/disliken dan niet meer nodig.

EDIT: Ik denk echt dat daar de crux zit. Je kunt dan evengoed een Vivaldingus of spammert of andere zooi staffen. Maar over staffen van medeforummers denk je dan veel beter na.
ik zie ook wel wat in het systeem wat FV beschrijft.

Het lijkt mij veel handiger voor de mods om beslissingen te nemen, omdat ze dan bij klachten alles beter in een context kunnen plaatsen.

Is het al voorgesteld aan viva trouwens?
quote:Beestjes schreef op 10 februari 2012 @ 10:56:

Maar Fashion, dat is een compleet ander systeem dan Sanoma heeft. Klinkt haske mooi, maar het lijkt me lastig deze functionaliteiten zonder investering in te bouwen. Kunnen het uiteraard bij Sanoma neerleggen, maar kans lijkt mij klein.

Welke mogelijkheden zijn er in het huidige systeem? Dat zouden we eerst moeten weten. Is dat geen vraag voor Sanoma?

Heel erg off topic maar moet ff:

He Beestjes, bedankt voor onze gesprekken op het BVahaG topic .
quote:missverrektekoekwaus schreef op 10 februari 2012 @ 10:36:

Staffen uit de anonimiteit halen is een heel goed begin.

Tja, ik vraag me af hoe fijn of wenselijk het is om te weten wie allemaal 'een issue' zouden hebben met een bericht wat je post en het nodig achten je te staffen.

Ik lees wel dat veel mensen ineens dat systeem wél prettig vinden. Mijn mening daarover is niet veranderd.

Zie de toegevoegde waarde niet van via een knop gaan vertellen wat je niet zint aan een bericht terwijl je dat ook gewoon nu al in een tekstvak kunt doen. Maar goed, dan ben ik kennelijk in de minderheid.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven