Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Sun : succes komt wel goed !!

Laat je hier weten hoe t gegaan is

dikke kuss en knufff

k ga naar mijn werk
Werkse Vleer, ik wacht op zijn seintje dat hij thuis is van zijn dienst. Grrrr MANNEN!!! / DATES!!!!
Sun, good luck! Ik hoop voor je dat je je zorgen hebt gemaakt om niks. Ik gok van wel omdat je volgens mij geen signalen hebt gehad dat ie je niet leuk vindt (integendeel), maar ik kan me je zenuwen zo goed voorstellen.

Doeg!
Als het een drama was geweest met Sun, dan was ze vast hier alweer geweest met dr verhaal, dus ik denk er het goede van (wat ik de hele tijd al doe)!

PokerMeneer is niet geheel mijn type, maar ik vind het wel geinig om met hem te gaan eten (en samen eten is echt tegen mn principes, want ik word dan heel bewust van mezelf, ook al heb ik geen problemen met eten. Ik heb problemen met knoeien!) Maar ja, als je gaat pokeren om n etentje, tja, dan kan je er niet meer onderuit!

En de leukerd is nog maar een optie. Maar ik maak er een 'projectje' van, zoals een vriendin treffend opmerkte, hahahaha!

Nu ECHT naar bed, ben al veel te laat, maar was erg gezellig bij vriendin, dus ik ben een beetje te laat thuis!
Hoi,

even een kort berichtje van mij, druk met stage...

Sun het boek is idd van R. Bear. En het is een nogal dik boek, dus ideaal voor in de trein ;).

Tot later (schrijf ik wat meer)...
Goedemorgen!

Sun; hoe is het afgelopen??? Miss moet je toch echt tegen VL zeggen dat ie wanneer hij onverwachts wil afspreken ff duidelijk moet zijn waarom, omdat je steeds in de stress schiet.

Prinses, ik ben het eigenlijk wel eens met wat je schrijft over open zijn in je (beginnende) relatie. Ik merk bij LJ gewoon dat ik moeite heb om me kwetsbaar op te stellen. Misschien ook omdat het lijkt dat hij zelf weinig last heeft van onzekerheden en gewoon door het leven 'wandelt'. Het enige wat ik merk is dat hij wel onzeker is over zijn uiterlijk soms.

Toen ik begon bij de GGZ had ik net iets met ex en heb het hem wel meteen verteld. Hij reageerde toen heel relaxed: zei dat hij was gevallen op het meisje dat ik was en dat dit dus niks veranderde. Maar nu heb ik er wel meer moeite mee; persoonlijkheidsstoornis, ADD, GGZ; het klinkt allemaal zo zwaar... Alsof ik een één of andere freak ben . En eigenlijk wil ik het zelf ook achter me laten, ik wil niet het meisje zijn dat ik toen was. Het gaat nu goed, heb steeds minder angst voor een 'terugval' en ik wil het graag op de achtergrond houden.

LJ en ik hebben ook nog geen moeilijke dingen meegemaakt, geen ruzie, het is gewoon leuk en ik zie het ook nog echt als iets prils. Want ondanks dat het soms langer lijkt gaan we ook pas 3 maanden met elkaar om.
SUNNNN waar ben je nouww ?? ikke is nieuwsgierig
He hier ben ik!!! Sorry!!! Maar VL was errug lief en had vandaag vrij gekregen omdat ie zulke drukke diensten had gedraaid! Ben dus net thuis. Heb me helemaal druk gemaakt om niets. Stom he?! Wat ben ik toch eigenlijk ook idioot, zit ik mezelf helemaal op te vreten om niets!

Maar ik moet snel weg. Ga lange treinreis maken en ben hier na het weekend weer! Tot gauw!!!

Fijn weekend allemaal!
Sun:

Gelukkig maar! Ik weet niet meer wie het zei, maar ik denk ook dat je het idd wel beter met VL kan bespreken dat hij je voortaan even laat weten waarom hij wil afspreken, zodat je je daar niet druk over hoeft te maken. Ik neem aan dat hij wel begrip heeft voor je onzekerheid..

Verder heb ik na een hele leuke avond met vriendinnen een rotnacht achter de rug. Maar 2 uurtjes geslapen en vervolgens met onstelbare buik- en maagpijn wakker geworden. Paracetamol ingenomen, kruik erbij en nav alle verhalen hier toch maar begonnen aan het boek van Kluun "Er komt een vrouw bij de dokter". Het is nu vroeg in de ochtend, het boek is uit, ging tijdens het lezen van wat onzichtbare traantjes naar flink brullen en ga dan nu nasnotterend nog maar weer proberen wat slaap te vatten...
4Wheels.. haha ik huilde ook bij t boek.. heel wat zakdoeken volgesnotterd..

Sun t viel dus allemaal mee,gelukkig maar

Mijn avondje en nachtje was gezellig met RPO, mijn nicht heeft hem ontmoet , we zouden naar de kermis gaan maar zijn blijven hangen met 2 flessen wijn bij mijn nicht.. Uiteindelijk nog op de fiets gestapt en naar de Pilsvogel gegaan (jaja die uit t boek van Kluun) maar t was er zooo onwijs druk dat we buiten ons drankje stonden te drinken maar dat mocht dus blijkbaar niet Wat een arrogante troel werkt daar zeg , kolereals ze nou normaal had gezegd en gevraagd goh we hebben geen vergunning wil je naar binnen gaan.. Maar nee hoor echt sjaggie deed ze en kon t niet eens normaal vragen..

Uiteindelijk naar zijn huis gegaan en daar gezellig op bed gekletst.. Flinke eyeopener gehad van hem wat betreft een vriend van mij.. RPO denkt dat die vriend meer van mij wil , en ik zie dat niet zo .. Of ik ben super naief of RPO heeft t bij t verkeerde eind.. Weet niet zo goed wat ik er mee moet
Hoi allemaal,

Ben er ook weer even. .was een paar dagen weg voor m'n werk en heb nu weer ff tijd.

Vleer, wat leuk dat het zo goed gaat tussen jou en RPO, hij klinkt echt lief! Hoeveel dates heb je nu gehad?

Sun, vreselijk dat onzekere gedoe, kan me echt voorstellen dat je in de stress schiet. Zou dat ook hebben hoor. Maar elke keer wordt het een beetje minder en misschien kan hij er rekening mee houden, jou wat meer bevestiging geven. Zou wel fijn zijn he?

Prinses, ben blij dat je hier blijft schrijven hoor! En met mijn opmerking bedoelde ik eigenlijk de 1-2tjes/flirten tussen jou en Xan hier op het forum. Is voor de singles met liefdesverdriet of "alleen zijn" verdriet misschien wat minder leuk om te lezen. Kan jij je als pientere dame vast wel voorstellen.

Pop, nieuwe projectjes, waaronder Pokemon! spannend!

Puck leuk dat je weer ff van je laat horen, en stiekem ben je ondertussen dus met een spannend project bezig! Houd je ons een beetje op de hoogte...

HM, 3 maanden al verkering! vliegt voorbij he.....leuk hoor!

Al plannen voor vakantie samen ?

4-wheels, jeetje in 1 nacht het boek uitgelezen? Ik wilde het meenemen op vakantie binnenkort, het ligt hier al zo lang (en de weduwnaar ook...); heb idd al van meerderen gehoord dat je het moeilijk kan wegleggen en dat het een enorme tranentrekker is met name op het eind, de sterfscene....

Moeike en Daantjuh, succes met alle bezigheden

Ik zie de tandarts morgen weer, 3e date.

Hij is leuk, slim, grappig en zoent heerlijk en vindt mij ook nog steeds leuk (ook wel handig haha), heb er zin in hem weer te zien !!!
Jemig wat een enorme posting.....doet ze normaal nooooitt...haha
quote:Miranda01 schreef op 08 maart 2008 @ 13:41:

4-wheels, jeetje in 1 nacht het boek uitgelezen? Ik wilde het meenemen op vakantie binnenkort, het ligt hier al zo lang (en de weduwnaar ook...); heb idd al van meerderen gehoord dat je het moeilijk kan wegleggen en dat het een enorme tranentrekker is met name op het eind, de sterfscene....

Ik zie de tandarts morgen weer, 3e date.

Hij is leuk, slim, grappig en zoent heerlijk en vindt mij ook nog steeds leuk (ook wel handig haha), heb er zin in hem weer te zien !!!

Ha Miranda, niet in een nacht, in 2,5 uur

Die sterfscene vond ik heel aangrijpend geschreven, meestal heb ik dat niet met boeken dat ik ga brullen. Met tv wel, dat zie je dan zo gewoon gebeuren en ga ik erin mee. Maar Kluun heeft het zo geschreven dat je je de situatie zelfs geschreven nog helemaal kunt voelen.

Leuk dat het met je tandarts nog steeds lekker gaat!

Hier gaat het sinds tijden ook weer goed. Gisteren een moeilijk gesprek gehad, maar het moest gebeuren. Ik heb eindelijk mijn eisen gesteld (en me aan vastgehouden!) en hij gaat er voorlopig mee akkoord omdat hij me niet kwijt wil. Zelf denk ik dat het mijn allerlaatste poging is, dat hebben we ook afgesproken. Als het nu weer fout gaat, dan is het einde verhaal, want dat is dan gewoon het beste voor ons beiden. Dan moeten we uit liefde voor elkaar echt stoppen.
Ik zit ergens mee , weet niet zo goed wat ik er mee moet ..

Vriend/kennis laat ik hem hier Jan noemen.. (fictieve naam).. Jan heb ik in april vorig jaar leren kennen via RP, was net terug uit Curacao.. We hebben weken maanden gechat , zonder bijbedoelingen.. Hij was gewoon mijn online maatje , op dat moment mijn steun en toeverlaat op msn. Alles viel met hem te bespreken en hij heeft mij ook zeer door lastige situaties heen geholpen als ik dates had met mannen.. Kortom hij was allemaal op de hoogte van mijn dates en ik van de zijne..

Ik heb nooit meer in hem gezien , we spraken er wel eens over om elkaar te ontmoeten omdat we al zoveel gedeeld hadden met elkaar..

Dus Vleer en Jan hebben elkaar paar keer gezien , heel gezelig koffie drinken , wijntje , gezellig gekletst.. Ik weet niet beter dan dat hij mij ook gewoon ziet als een leuke aardige vriendin en niet meer dan dat.. We slepen elkaar door leuke en lastige tijden heen qua date gebeuren..

Nu maakt Jan wel eens leuke grappige opmerkingen waar ik vreselijk hard om moet lachen bv: Ja hier zit een kerel die alles voor je over heeft en jij moet zonodig weer zo'n oetlul van een kerel ontmoeten ..(dat zei hij bv wanneer ik een date had gehad die een fiasco bleek te zijn)

Ik zag dat nooit als een *hint* van hem om meer van mij te willen..

Vorige date met RPO , belde Jan mij om te zeggen dat zijn date met een meid niets zou worden en maakte hij een grappige opmerking waarom ik moest bulderen van het lachen..

Gisteren belde Jan mij ook en zat hij in een dip, Vleer heeft hem wat lieve woorden toegesproken. En later smste Jan mij om mij te bedanken. Ik smste Jan terug dat ie een lieverd is en dat ie zijn maten maar moest opzoeken om wat afleiding te hebben.

RPO en ik kregen toen een gesprek over Jan, RPO werd er beetje boos.. naja boos is ook een groot woord.. RPO zei dat vriendschappen tussen hetero man en vrouw vaak niet werken.

Ik heb dat weggewuifd vind dat nl onzin.. Maar RPO zei dat ik wel beetje erg naief was om te denken dat Jan niet meer van mij wilde.. Dat hij die Jan niet vertrouwde en hoorde mij behoorlijk uit over Jan..

Ik zie Jan niet meer en niet minder als gewoon een goede kennis./vriend, waarmee ik best veel contact heb via telefoon en/of msn..

Door de woorden van RPO ben ik wel gaan nadenken eigenlijk al de hele dag over Jan... Ben ik nou echt zo naief ? Of heeft RPO t bij t verkeerde eind en vind Jan mij echt gewoon een leuke meid maar niet meer dan dat..
En hoe moet ik daarmee omgaan bij RPO ?

Miranda: leuk dat je dates met de tandarts zo leuk gaan !! Ik heb gisteren mijn 3e date met RPO gehad.. En bij hem blijven slapen wat errug gezellig en lekker was *haha*

4Wheels: lekker he dat boek in 1 ruk uitlezen heb ik ook gedaan met dat boek..

Vind het vervolg de weduwnaar iets minder leuk om door te lezen. Wel leuk boek hoor , maar er komt een vrouw bij de dokter is emotioneler en lees je makkelijker door
Vleer, je bent niet naief wat betreft het denken over Jan hoor. RPO vind ik, om eerlijk gezegd, nogal overdreven overkomen hoe hij denkt over je vriendschap met Jan. Jan is nu eenmaal een goede vriend van je, en vind dat ie dat moet accepteren. JIJ kent Jan het beste, en jij weet dan ook of Jan meer van je wilt dan alleen maar vriendschap. Dus Vleer...maak je niet al te druk ....RPO zal deze vriendschap toch moeten accepteren.
Jah Xan... dat vind ik dus ook !

Maar ik ging wel twijfelen en daar baal ik van , had t nog nooit van die kant bekeken (de kant hoe RPO t ziet/zag)

En toen ik t van die kant ging bekijken dacht ik : Huh dat zal toch niet zo zijn?? En ik weet 100% zeker dat Jan niets van mij wil dan alleen vriendschap en andersom ook niet..

Ga t er morgen maar eens over hebben met RPO dat t alleen vriendschap is niet meer en niet minder
Kijk, zie je nou wel....jij "'voelt" zelf wel of Jan meer voor je voelt of dat het gewoon vriendschap is. Gewoon duidelijk tegenover RPO zijn dat het enkel vriendschap betreft. En als ie daar niet tegen kan...tja....euhhh...zal ie toch moeten accepteren hoor...want je gaat toch je vriendschap niet met Jan aan de kant gooien omdat RPO het allemaal niet zo leuk vind?
Xan .. klopt .. ik dacht er ook aan vandaag.. Wat als RPO zegt dat hij liever heeft dat ik t contact met Jan stop zet.. Dan heeft RPO pech.. en kan hij de pot op .. Dat zal ik nl nooit doen..
Heel goed Vleer! Nooit een vriendschap aan de kant zetten voor je eigen vriendje/relatie/fling/partner....

Leuk krabbeltje op mijn Hyves trouwens
Hey Vleer,

Is RPO niet stiekem een beetje jaloers dat jij een vriendschap hebt met een man en is RPO niet een beetje onzeker dat Jan een kaper op de kust is?

Ik heb ook twee vrienden die gewoon vrienden zijn. Niks meer niks minder, maar als we samen op stap zijn, dan denken veel mensen dat een ervan mn vriendje is. Hoe vaak we dat al niet hebben gehoord.... Mensen maken er snel wat anders van, want man+vrouw is meestal liefde (of seks).

Miran ook lekker aan de date! En pokemon, hahaha!

En de boeken van Kluun... Hoewel iedereen roept dat ze geweldig zijn, durf ik het niet aan om ze te lezen. Dit vanwege een setrfgeval wat ik van heel dichtbij heb meegemaakt en ik ben bang dat "Komt een vrouw" veel emoties los gaat maken. Toch ben ik erg nieuwsgierig!

Ik ben echt aan het genieten van mn zaterdag, heeeeeeerlijk lang in bed gelegen met n boek, gisteren een heel grappige avond gehad met bovengenoemde vrienden, beetje boodschappen gedaan en vanavond eerst uit eten en daarna een vriendinnetje opzoeken in de kroeg!

Heb trouwens al n tijdje niks gehoord van exdate en das wel zo rustig!
Pop, dat was voor mij ook een reden om het even niet te lezen...Die boeken liggen nu al 2 jaar in de kast....;-)
Vleer, ik vind het ook overdreven van RPO en zeker na 3 dates... Maar wel leuk en goed teken dat hij beetje jaloers is !!
@Vleer en anderen:

Leuke discussie, ik denk er namelijk anders over: ik denk dat RPO wel een beetje gelijk heeft. Ik geloof namelijk ook niet dat de gemiddelde man een platonische, vriendschappelijke relatie met een vrouw kan hebben. Een vrouw kan dat met een man weer wel, of in ieder geval veel beter.

In dit geval lijkt het me wel zo dat Jan geinteresseerd is in jou, Vleer.
4W: Ben het niet met je eens.....hoe kom je erbij dat de gemiddelde man geen vriendschappelijke relatie aan kan gaan met een vrouw?, en dat de gemiddelde vrouw dat wel kan? Is daar onderzoek naar geweest?

RPO is wat mij betreft gewoon jaloers, en wil Vleer graag voor hem alleen....zo werkt het nu eenmaal niet....

Ik ga bijvoorbeeld heel goed met mijn ex om...niet zomaar een vriendin dus. Gaat prima moet ik zeggen. Haar huidige vriend heeft daar totaal geen moeite mee....ook Prinses niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven