Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Puck, wat spannend!!!! Vertelvertel!! Wij willen alles weten! Wat hebben jullie gedaan dit weekend? Was dit de eerste keer dat je hem zag? Was hij leuk? Of viel hij tegen? Details!!!

Pffft HM, wat een mazzel dat LJ zo'n goede biologische klok heeft.

Xander en Vleer, dankjewel voor de waarschuwingen en bezorgdheid over het contact met mijn Ex. Ik heb hem nog niet gebeld. Ik weet ook nog niet wanneer ik dat ga doen. Zit nog een beetje in tweestrijd met mezelf. Wil Ex namelijk graag zien, maar wil ook niet het prille begin met VL op het spel zetten.

Moeike en al die anderen, hoe is het?

Oh ik ben ook zo jaloers op Miranda! Weet iemand waar ze naartoe is? Een warm land? Ik wil ook!!!! Moet steeds op buienradar kijken of er een mogelijkheid is om zelfs maar eventjes droog te kunnen hardlopen. Bah, niks aan. Ik wil mooi weer! Zon!!
Hai,

met mij alles goed! En inderdaad Puck, wat een spannende actie. Hoe gaat het nu verder???

En Sun, mij is het net gelukt hoor, het was droog en af en toe scheen de zon tussen de wolken door, het hardlopen was lekker zo ;). Maar jemig wat een wind, ik kwam wel iets minder ver dan anders daardoor :(.

Verder niet zoveel te melden. Vanavond weer naar school en heb ik eigenlijk best zin in. Ik was vandaag toch vrij, dus aan school gezeten, leuke lessen bedacht voor m'n stage, dus school kan er nog prima bij .
Jaaa Moeike ik ook! Ik heb ook nog een heerlijk hardloopmoment gevonden. De zon scheen vol in mijn gezicht. Heerlijk!! Oh dan is het zo verslavend he! En ik word en vrolijk van.

Hmm mijn paaseitjes zijn op. Misschien maar even nieuwe kopen?
Jaaaaa paaseitjessssss
Hallo!

Hier ben ik dan eindelijk weer eens... sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen... ga mijn leven beteren... en heb daar ook weer de tijd voor. Het is sinds vorige week uit met RPman met kind... Het bleek uiteindelijk toch niet te werken. Hij heeft al heel wat jaren samengewoond en vond het toch allemaal te snel gaan tussen ons... binnen 1 week woonden we dan ook al zo goed als samen, dus ja.. wel nog een tijdje geprobeerd meer afstand van elkaar te nemen, maar dat heeft dus niet gewerkt. Hij is nog niet toe aan vastigheid en wil vooral heel veel stappen en geen verplichtingen (daar heeft hij al 15 jaar ervaring mee...). Hij is bang dat hij net als bij zijn vorige relatie te snel weer in een nieuwe relatie stapt en dat het weer fout gaat en dat hij dan over een jaar erachter komt dat het allemaal weer te snel is gegaan en niet gelukkig is. Hij kan me nu gewoon niet bieden wat ik wil en tja dan houdt het uiteraard op...

Ik heb nu mijn ups en downs... Ik begrijp hem heel goed, en snap dat hij behoefte aan zijn vrijheid heeft.... wat ik minder goed trek is dat dit dus ook inhoudt dat hij ook met andere vrouwen aan de haal kan nu en dat terwijl ik toch een soort van bijzonder plekje in zijn leven wil hebben...

Verder is FBM ook weer op de proppen gekomen uit verweggistan... it's unbelievable, wat een timing... van de week (in een moment van zwakte, het was net uit...) 2,5 uur op msn gezeten, veel gepraat, en hij is niet gelukkig daar met haar... en heeft ook gezegd hoe bijzonder het toch eigenlijk tussen ons is geweest... geen zorgen hoor, ik stap er niet meer blind in... maar het was wel heel fijn om eindelijk eens onze gevoelens van het afg 1,5 jaar naar elkaar toe te kunnen uitspreken... en had wel het idee dat hij daar ook oprecht in was...

Hoop dat verder met iedereen alles goed gaat... met mij dus iets minder, maar goed komt wel weer...
Liefmeisje, wat jammer dat het niet werkte met RPman... Hebben jullie nog veel contact?

En FBM, dat type man verandert doorgaans voor geen centimeter. Goed dat ie ver weg is! Van zulke mannen word je niet gelukkig. Wel even, maar niet echt.

Mijn buitenlandse meneer (hij is Nederlander maar woont in Frankrijk) had ik nooit eerder live gezien. Ik had al een ticket naar hem geboekt voor over een paar weken, maar twijfelde erg: het zou echt iets voor mij zijn om ter plekke af te knappen op zo iemand en daar zit je dan een week. Maar ik vond hem leuk... We hebben een beetje gewandeld, mijn paarden bezocht, veel gekletst en hij was moe van de reis dus we hebben ook veel tijd rondgeluierd Het voelde gewoon leuk en goed. Zo'n luxe, en zo lang geleden voor mijn gevoel, zo een weekendje echt samen doorbrengen met iemand van wie je voelt dat ie jou ook leuk vindt. Elkaar in bed gewoon een beetje glimlachend liggen aankijken. Zucht

Nu vind ik het best een goed plan dat ik die reis heb geboekt
Puck... leukkkkkk lekker naar france gaan.. Ik zorg wel voor je paardjes met Pop ;)

Liefmeisje.. Schaam je diep ;) haha nee leuk dat je er weer bent.. Merk aan mijzelf ook dat ik wat minder schrijf doordat RPO in mijn leven is..

Jammer dat t niets is geworden verder met je RPman..

Ben zelf erg onzeker vandaag, RPO maakte een sexgetinte opmerking waar ik wel om kon lachen.. Heb hem toen een smsje terug gestuurd met : Heb je behalve sexuele gevoelens ook andere gevoelens voor mij ?

En daar reageert ie dan weer niet op , maakt me onzeker ..
Puck, lekker hoor naar frankrijk! Begreep je verhaal alleen niet helemaal over de man in kwestie? sorry maar misschien heb ik even wat gemist...

vleermuis, een nieuwe man in je leven... wat leuk!! Oh ja ken dat soort dingen wel... als je dan geen reactie krijgt, ga je weer van alles denken! Niet doen, blijf met beide beentjes op de grond, veel beter!

Met RPman toch nog wel contact gehad afgelopen week... zeker na het weekend, hij ging berichtjes achterlaten op hyves, me smsen en eigenlijk begrijp ik niet zo goed waarom. Gister dan ook nog een paar uur op msn gezeten en was toch wel een beetje vreemd... beetje aftasten, daarentegen begon hij wel weer allerlei insinuerende opmerkingen te maken, waardoor ik weer in de war raakte...Heb hem ook gezegd dat dat misschien niet zo handig was... hij zegt ook maar steeds was ik je maar een half jaar later tegengekomen, dan had het misschien wel kunnen werken.. maar ja aan dat soort dingen heb ik nu niet zoveel.

FBM tja foute mannen are no good! Gelukkig idd dat hij zo ver weg zit! Al heb ik uiteraard al een uitnodiging in de pocket
[strengmodus *aan*]LM?? HO STOP!! Al heb ik uiteraard al een uitnodiging in de pocket Je gaat toch niet doen wat ik denk he?[/strengmodus *uit*]

Hoi LM,

Alles goed???
No worries, Xander... dat gaat niet gebeuren!!
smsje terug van RPO dat ik dat soort vragen niet op die manier moet stellen en al helemaal niet via sms.. Dat ie mij lief leuk en lekker vind maar niet weet of hij verliefd is, maar dat dat de tijd moet uitwijzen X

grrrr nu voel ik mij weer zo'n dom blond eendje
maar ja kan je al verliefd zijn na 3 weken ?

Weet ook niet of ik zo super verliefd ben eigenlijk , vind hem leuk erg leuk , maar heb niet die vlinders die flink in de rondte fladderen en ik niet kan slapen en eten enzoww
quote:liefmeisje2 schreef op 11 maart 2008 @ 21:48:

No worries, Xander... dat gaat niet gebeuren!! Wiiieuuww! Laatje dicht hoor!
Ja komt goed....:-)

Ik ga zo lekker slapen, welterusten iedereen!
LM, leuk weer wat van je te horen! Wel jammer dat het met RPman niet goed is gekomen. En pas alsjeblieft op voor FBM want die is niet voor niets als Foute Man omschreven he!!!

Vleer, dat van die vlinders enzo is altijd moeilijk. Is zit mezelf ook steeds af te vragen of ik echt verliefd ben. Ik denk het wel in mijn geval. Ik schijn te stralen als ik een smsje van hem krijg (zeggen mijn vriendinnen) en ook als ik over hem praat glinsteren mijn ogen. Dat van het niet eten en slapen enzo heb ik ook geen last van. Maar dat had ik met Ex ook niet. Wat voor mij een teken is dat ik verliefd ben is dat ik onzeker ben. En dat ben ik pas als ik echt verliefd ben. Als ik niet echt verliefd ben, ben ik niet onzeker over of hij mij wel leuk vindt enzo. Dan maak ik me daar niet zo druk over (gek he?). Iedereen beleeft verliefdheid weer anders en als jij gewoon dooreet en slaapt is dat prima toch!

Goh Puck, klinkt als een blinddate met jouw Franse date. Wordt het voor jou ook niet tijd voor een afkorting? Wat dacht je van FD (Franse Date) of FNM (Frans Nederlandse Man) of ..... (bedenk zelf maar)?

Voor de nog vrij recente nieuwkomers: het is gebruikelijk om een afkorting voor date te bedenken hier op het topic. Dit ook om het makkelijker te maken om erover te schrijven. Zo staat FBM van Liefmeisje voor Foute Bezette Man; LJ (van HM) voor Leuke Jongen; RPO van Vleer Relatieplanet O.... ben ik even vergeten (schaamschaam); VL (van mij) Valentijnslover omdat ik hem op Valentijnsdag heb leren kennen. Er zullen zo ongetwijfeld nog veel meer mannen zijn die ik hier vergeet, maar zo werkte het dus.
RPO: Relatie Planet Oostenrijk
RPO = relatieplanet oostenrijk daar ging hij heen op wintersport :P
Vleertje
Hmm.. net gesprekje gehad met RPO op msn ... Ik moet het gewoon meer de tijd geven , ik ga te snel ..

Ik wil teveel , te snel

Maar hoe stop ik mijzelf dan ? Vind dat lastig , heb aangegeven dat ik er soms een beetje onzeker door raak , dat ik graag bevestiging wil van dingen...

Rpo gaf aan dat hij niet weet of er toekomst in ons zit , vind ons beide verschillend, volgens hem hoeft dat geen probleem te zijn.. maar dat we beide wel merkten dat het lastig kan zijn en of worden..

tevens gaf hij aan dat hij zichzelf ook niet echt geeft om een duurzame relatie te beginnen..

Toen ik hem vroeg of hij bang is om op zijn bek te gaan , antwoordde hij dat we het daar nog wel eens over zouden hebben..

Maar dat hij vooral wilde dat we leuke dingen gaan doen samen en gaan zien of er chemie tussen ons zal ontstaan..

Hij zei heel mooi toen ik zei dat ikw aarschijnlijk te snel wilde gaan.. Dat ik niet eens weet met wie ik te maken heb , omdat we nog niet super veel van elkaar weten...

Dit komt bij mij over dat hij mij echt wel leuk vind en de tijd wil nemen om mij beter te leren kennen.

Moet de volgende zinnen denk ik iets beter in mijn hoofd stampen : * beter grondig en langzaam dan oppervlakkig en snel....das geen basis*

of zie ik het echt verkeerd nu ?
Lieve Vleer, Xan komt op je verhaal terug...maar moet nu echt gaan

Je mag me altijd ff mailen he?

Truste
Xan... je mag ook mailen natuurlijk. :P

zou t fijn vinden als je er op terug kwam.. Vind het best lastig om het te observeren en mijn conclusie te trekken hierin.

Wat iemand laatst al zei op een ander topic, dat ik moeite heb met het beseffen wanneer iemand echt mij leuk vind en wanneer niet.. etc etc

Nu ga ik die eend buiten eens flink op zijn kop slaan rotbeest al de hele nacht tekeer gegaan..

Werken ..
@HM en anderen,

Hier gaat het z'n gangetje, same story as ever met ex2 eigenlijk, dus weinig nieuws onder de zon. Elke dag wel een ruzietje, maar niet zo erg dat het niet op te lossen/uit te praten is. Verder heb ik gesolliciteerd en kan een keertje meelopen om te kijken of het bevalt. Zelfde werk, maar meer uren en veeeel dichterbij huis!

@Vleer:

Mannen zijn anders dan vrouwen, maar ik zou er toch wel onzeker van worden als je een gesprek hebt gehad waarin hij aangeeft dat hij niet weet of er toekomst inzit. Waarschijnlijk heeft hij het anders gezegd dan de manier waarop het bij mij blijft hangen, anders zou ik daar in jouw positie nogal gedeprimeerd van raken...

Is het trouwens ook niet zo dat verliefdzijn anders geuit wordt als je ouder bent? Als je 15 bent speelt de toekomst samen nog helemaal niet zo'n grote rol als wanneer je tegen/over de 30 bent, volgens mij...
Hallo!

4wheels: elke dag een ruzietje? Is dat niet een beetje zonde van je energie?

Vleer, ik denk dat RPO gelijk heeft als ie zegt dat je elkaar nog niet goed kent. En als het goed voelt met iemand, dan heeft dat de tijd wel. Dat teruggekrabbel van hem vind ik niet heel positief, maar 'gewoon leuke dingen doen samen' en dan zien hoe het gaat is wel de manier om uit te vinden of het werkt, toch?

Al was het alleen maar voor jezelf om hiermee te 'oefenen'. Dat heel snelle crash-and-burn ken je nu wel. Je gedachten gaan snel met je op de loop en misschien kun je dat soms beter effe ventileren bij vrienden of hier dan bij hem. En ga lekker op yoga of zo

Grappig dat Xan in 'tijden van nood' meteen opduikt

Ik kan trouwens prima eten en slapen (het moet ook wel héél erg zijn, wil ik niet kunnen eten ), terwijl ik mijn eh... FM klinkt als Foute Man terwijl ik Franse Meneer bedoel. Nou ja, terwijl ik het met mijn Franse meneer wel echt leuk vond. Voelde gewoon goed en dat is best bijzonder voor mij, omdat ik het al snel benauwd kan krijgen als iemand ineens twee volle dagen 'op m'n lip' zit, maar bij hem had ik dat niet. Misschien ook omdat je weet dat ie daarna weer weggaat, je moet het van het moment hebben zeg maar.
Vleer; het komt volgens mij wel vaker voor dat iemand niet meteen verliefd is, het verschilt ook per persoon denk ik. Ik was ook in het begin niet verliefd op LJ, maar vond hem dus wel heel leuk en wilde hem beter leren kennen. Dit was ook andersom zo. Bij ons was het leuke dat we blijkbaar dezelfde timing hadden om allebei te beseffen dat we toch echt verliefd op elkaar waren. En omdat idd toekomst op onze leeftijd een rol gaat spelen tast je elkaar denk ik wat langer af voordat je er écht voor gaat. Ik vind dat RPO heel eerlijk tegen je is en het is aan jou om te beslissen wat je daarmee wil.

Tja en hoe ga je 'langzaam'. Ik denk door niet meteen alles van die ander te willen weten en dit langzaam op te bouwen. Door die ander en jezelf tijd en ruimte te geven (dus als je bvb onzeker bent even niet smsen, afwachten en dit evt op een later tijdstip face to face te bespreken). En jezelf voorhouden dat het in het begin ook 'alleen maar' leuk hoeft te zijn, dat moeilijke dingen later wel komen en proberen ook de rust te hebben om daarop te wachten.

Puck; wat een leuke verrassing van de franse meneer! En fijn dat je je zo op je gemak voelde! Romantisch verhaal hoor

LM; leuk dat jij er ook weer eens bent! Jammer van de RPman... En is het is idd niet handig van hem om zulke verwarrende dingen te zeggen, daar schiet je tenslotte niks mee op. Goed dat je er iets van heb gezegd!

Ik ga vanavond voor het eerst bij de ouders van LJ eten... Leuk, maar ook spannend! Eten bij andere mensen is voor mij nogal een item ivm mijn eetprobleem. Ik lust niet zoveel, eet maar beperkt vlees, geen vis, en vind het vervelend wanneer mensen daar op letten of het 'vreemd' vinden. Opzich vind ik het dus niet zo spannend om naar zijn ouders te gaan, maar wel dat ik moet mee eten! Gelukkig weet LJ dit wel een beetje en heeft hij geloof ik ook wel tegen zijn ouders gezegd dat we niet te 'speciaal' moeten eten...

Pfff en vanmiddag moet ik werken bij een cliënt die ik niet zo leuk vindt... Helemaal geen zin is dus!

Fijne dag allemaal!
Hoi,

325 pagina's vind ik iets teveel om helemaal te lezen (dat gaat nog wel op een ander moment gebeuren )

Ben hier net nieuw, maar denk dat dit topic wel boeiend is. Dus zal ik me maar netjes voorstellen .

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

29.

- Hoe lang al single?

3 jaar ongeveer.

- Langste relatie ?

18 maanden.

- Kortste relatie?

3 weken (is het dan een relatie? Het voelde wel zo...).

- Regio?

Gelderland.

- Aan het daten?

Met vlagen, momenteel even niet...

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

Soms een 8, maar soms ook een 3. Gemiddeld genomen denk ik een 6.

- Sterrenbeeld ?

Schorpioen.

- Kinderen of kinderwens ?

Geen kinderen, wel een kinderwens... En de klok tikt (gevoelsmatig) behoorlijk zeg maar .

- Hobby's (speciaal voor Q)

Mijn vrijwilligerswerk, muziek, dingen met vrienden doen, lezen, oppassen, computers enz enz enz.

Goed, dat was hem voor nu, ik ga me maar eens door een gedeelte van dit topic heenworstelen :-D

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven