Bram Moskowiz
vrijdag 10 februari 2012 om 16:22
quote:erg_fruitig schreef op 10 februari 2012 @ 15:28:
[...]
Geintje, H, niet zo serieus.
Vage dit en dat, en gay zus en zo klinkt niet heel erg complimenteus wel?
Oh ik bedoelde vage boekenverkoper als compliment. Zo iemand die in hartje parijs een boekenwinkel heeft just because he doesnt give a fuck
En alle interieurontwerpers zijn gay :p
Ja ik ben heel serieus. Niet meer doen dat plagen.
[...]
Geintje, H, niet zo serieus.
Vage dit en dat, en gay zus en zo klinkt niet heel erg complimenteus wel?
Oh ik bedoelde vage boekenverkoper als compliment. Zo iemand die in hartje parijs een boekenwinkel heeft just because he doesnt give a fuck
En alle interieurontwerpers zijn gay :p
Ja ik ben heel serieus. Niet meer doen dat plagen.
vrijdag 10 februari 2012 om 16:29
quote:-nora- schreef op 08 februari 2012 @ 09:32:
Nouja die verslaggeefster vroeg aan Eva Jinek: "Kiezen mannen voor slimme vrouwen denk je?" Waarop zij zei: 'Slimme mannen wel' Daar zou je je conclusies uit kunnen trekken t.a.v. Moskowitz
Ha, ha inderdaad
! Maar goed, die Eva Jinek zelf komt op mij ook niet zo heel bijster intelligent over.
Nouja die verslaggeefster vroeg aan Eva Jinek: "Kiezen mannen voor slimme vrouwen denk je?" Waarop zij zei: 'Slimme mannen wel' Daar zou je je conclusies uit kunnen trekken t.a.v. Moskowitz
Ha, ha inderdaad
vrijdag 10 februari 2012 om 21:10
quote:h_l_g schreef op 10 februari 2012 @ 16:22:
[...]
Oh ik bedoelde vage boekenverkoper als compliment. Zo iemand die in hartje parijs een boekenwinkel heeft just because he doesnt give a fuck Daar heb je je niet slecht uitgered H, moet ik toegeven ben je altijd zo ad rem?
[...]
Oh ik bedoelde vage boekenverkoper als compliment. Zo iemand die in hartje parijs een boekenwinkel heeft just because he doesnt give a fuck Daar heb je je niet slecht uitgered H, moet ik toegeven ben je altijd zo ad rem?
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
vrijdag 10 februari 2012 om 23:36
zaterdag 11 februari 2012 om 10:29
quote:quattro35 schreef op 11 februari 2012 @ 02:28:
[...]
Heb ik iets gemist, had je een ban???? Waarom eigenlijk?
Omdat ik sneerleverworst liet vallen, als grapje, tegen BGB, en daarmee refereerde aan iemand die het woord sneren vaak gebruikt.
Ik heb nog steeds een ban. Maar zit hier via een illegale achterdeur.
[...]
Heb ik iets gemist, had je een ban???? Waarom eigenlijk?
Omdat ik sneerleverworst liet vallen, als grapje, tegen BGB, en daarmee refereerde aan iemand die het woord sneren vaak gebruikt.
Ik heb nog steeds een ban. Maar zit hier via een illegale achterdeur.
zaterdag 11 februari 2012 om 10:30
quote:madille schreef op 11 februari 2012 @ 00:36:
Waarom heeft EJ nu sexappeal? Ik vind haar serieus lelijk met een oostblok hoofd.Ze heeft iets van een Bulgaarse postorderbruid, vind ik ook. Te blond, te opgemaakt, te gepolijst.
Waarom heeft EJ nu sexappeal? Ik vind haar serieus lelijk met een oostblok hoofd.Ze heeft iets van een Bulgaarse postorderbruid, vind ik ook. Te blond, te opgemaakt, te gepolijst.