Een wondertje in 2009?
woensdag 5 maart 2008 om 11:19
Hallo iedereen,
Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?
Groetjes Aruba
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?
Groetjes Aruba
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
vrijdag 7 maart 2008 om 11:44
Als de arts het zegt is het goed hij/zij heeft ervoor geleerd. Ik hoop zo voor jullie dat het snel raak is. Jullie mannetje heeft jullie papa en mama gemaakt. Hij is een blijft jullie eerste wonder. Wat een verdriet dat je letterlijk met lege handen zit. Jullie mannetje zal zeker nooit vergeten worden door jullie, opa's oma's en velen. Maar een volgend kindje zal toch wel wat van die leegte opvullen. En dan kan je wat van je moederliefde kwijt die je nu ook voor je mannetje hebt. Vanuit hier leef ik met jullie mee. Ik hoop het goed verwoord te hebben en niet kwetsend.
vrijdag 7 maart 2008 om 11:55
vrijdag 7 maart 2008 om 12:34
vrijdag 7 maart 2008 om 12:37
@Aruba: nee weet nog niet wanneer we ermee stoppen. Moeten we eerst wat andere knopen doorgehakt hebben. Maar als ik alles een beetje op een rijtje zet, dan denk ik dat begin van de zomer wel een goed moment is. Vandaar dat ik dus ook twijfelde of ik hier wel mee zou gaan schrijven, omdat het bij mij nog niet zo concreet is als bij de andere meiden. Lekker om half 2 naar huis, moet je nog poetsen (blèh...)
vrijdag 7 maart 2008 om 12:45
Ook door jullie thuis (nog niet-samenwoon) situatie waarschijnlijk?
We staan al wel lekker lang bovenaan zeg. hahaha.
Geeft niet. Dat het nog niet zo concreet is. Zo beleef je ook voorpret. Wij zijn nu ook nog niet echt bezig. Onder andere omdat ik ook nog geen eitjes aanmaak En we hebben ook gehoord dat de baarmoederwand na iets langer wachten wat meer slijm heeft. Waardoor een betere innesteling mogelijk is.
Mijn baas zou eens moeten weten... Schrijf meer hier als op "werk-documenten"
We staan al wel lekker lang bovenaan zeg. hahaha.
Geeft niet. Dat het nog niet zo concreet is. Zo beleef je ook voorpret. Wij zijn nu ook nog niet echt bezig. Onder andere omdat ik ook nog geen eitjes aanmaak En we hebben ook gehoord dat de baarmoederwand na iets langer wachten wat meer slijm heeft. Waardoor een betere innesteling mogelijk is.
Mijn baas zou eens moeten weten... Schrijf meer hier als op "werk-documenten"
vrijdag 7 maart 2008 om 12:51
@Aruba: ja jij bent er ook maar druk mee hahaha. Wat je zegt klopt eerst echt samenwonen (of in ieder geval hier actief mee bezig zijn en dan gaan we er echt voor). Vriend-lief zegt altijd dat we dan dezelfde avond nog een baby gaan maken... Dus ik hou het voorlopig maar op oefenen, is natuurlijk ook heel erg lekker. 'k Zei pas nog tegen hem: weet je dat als je er echt voor wilt gaan dat je 't dan beter om de dag kunt doen? Stilte.... Ja dat wist 'ie wel maar hij had ook weleens gehoord dat 1x per 3 dagen beter is. Nou, dat vind ik wel erg weinig
Jouw pauze is ook niet vreemd, komt je lijf wel weer een beetje tot rust. Maar misschien bedenk je je en wil je er toch bijv. na je 1e menstruatie alweer voor gaan???
Jouw pauze is ook niet vreemd, komt je lijf wel weer een beetje tot rust. Maar misschien bedenk je je en wil je er toch bijv. na je 1e menstruatie alweer voor gaan???
vrijdag 7 maart 2008 om 13:03
Wie weet. Ik laat het een beetje op zijn beloop gaan. Misschien pik ik dan ook nog stiekem een aantal dagen extra mee. Juist omdat je er niet mee bezig was en het dus niet verwacht. Ik heb het hier al vaker gezegd. Mijn gevoel is heel erg sterk over maart 2009. Dat gevoel had ik niet over Oktober. Dat was een beetje negatief gevoel. Ach ja. Ik ga maar eens afbouwen/opruimen hier. Tot later!
vrijdag 7 maart 2008 om 13:12
Jeetje, gaat snel hier zeg! Moet al weer een stuk bijlezen!
@ Aruba, spannend hoor, zo'n carriereswitch, ik zou dat nu niet meer zo snel kunnen/willen!
@Guppie, denk dat je ook gelijk hebt, zwanger worden als je lichaam er weer klaar voor is. Vind het nogmaals heel erg moedig en sterk van je hoe je er zo over praat, een hele dikke knuffel voor jou en je man!
@ Aruba, spannend hoor, zo'n carriereswitch, ik zou dat nu niet meer zo snel kunnen/willen!
@Guppie, denk dat je ook gelijk hebt, zwanger worden als je lichaam er weer klaar voor is. Vind het nogmaals heel erg moedig en sterk van je hoe je er zo over praat, een hele dikke knuffel voor jou en je man!
vrijdag 7 maart 2008 om 13:18
@Reeba: We wonen niet in dezelfde plaats maar gelukkig niet al te ver bij elkaar vandaan. Wellicht gaan we eerst in het huis van vriend-lief wonen en dan van daaruit kijken naar iets wat echt van ons samen is. Vind ik toch wel heel belangrijk. Maar ja, er komt al zoveel kijken bij ons samenwoonproject en al helemaal als er dan ook nog eens een kleintje op komst zou zijn (is natuurlijk wel een beetje koffiedik kijken maar ja), dan is eerst wat rust misschien beter en dan dus pas op langere termijn iets anders. Hoe laat moet je nou naar de dokter????
vrijdag 7 maart 2008 om 13:25
Moet om 15.30 uur pas bij de dokter zijn....dus zit maar een beetje mijn tijd voor de t.v. te verdoen.
Ben zelf drie jaar geleden ook bij mijn vriend ingetrokken en is niet de meest ideale situatie. Willen ook op de wat langere termijn verhuizen, dan heb je toch ook meer het gevoel dat het van jullie allebei is. Heb je al concrete plannen om bij hem in te trekken, of moet je zelf nog bijvoorbeeld eerst je eigen huis verkopen?
Ben zelf drie jaar geleden ook bij mijn vriend ingetrokken en is niet de meest ideale situatie. Willen ook op de wat langere termijn verhuizen, dan heb je toch ook meer het gevoel dat het van jullie allebei is. Heb je al concrete plannen om bij hem in te trekken, of moet je zelf nog bijvoorbeeld eerst je eigen huis verkopen?
vrijdag 7 maart 2008 om 13:34
@Reeba: dat duurt nog lang! Kun je niet ff wat gaan doen om wat afleiding te zoeken, thee drinken met je buurvrouw of zo? Of strijken of de ramen zemen .
Moet inderdaad dan ook mijn eigen huis gaan verkopen. Niet dat ik daar tegenop zie of zo, want zulk soort dingen komen altijd wel goed volgens mij. Fijn dat je begrijpt wat ik bedoel met "iets voor ons samen", het huis van vriend heeft nu zeg maar een historie die ik niet weg kan nemen, maar die ik ook niet vind passen bij onze verse liefde.
Zijn jullie actief aan het zoeken, of hebben de babyplannen voorrang, of ga je voor een combi?
Moet inderdaad dan ook mijn eigen huis gaan verkopen. Niet dat ik daar tegenop zie of zo, want zulk soort dingen komen altijd wel goed volgens mij. Fijn dat je begrijpt wat ik bedoel met "iets voor ons samen", het huis van vriend heeft nu zeg maar een historie die ik niet weg kan nemen, maar die ik ook niet vind passen bij onze verse liefde.
Zijn jullie actief aan het zoeken, of hebben de babyplannen voorrang, of ga je voor een combi?
vrijdag 7 maart 2008 om 14:27
Hoi ik ben er weer. Moest mijn dochter uit school halen broodje eten en weer terug brengen. Eigenlijk moet ik hoog nodig het huishouden doen. Maar ik ben er geen ster in. En als ik het niet doe pakt mijn vriend de stofzuiger. Misschien wel erg van mij maar soms denk ik laat maar dan doet hij het wel. Ik moet maandag weer aan het werk ik heb er echt geen zin in. Maar ja met een inkomen redden we het niet.
vrijdag 7 maart 2008 om 14:33
@Maxem: ik check het forum vandaag wel iedere 10 minutern op nieuwe berichtjes, maar ja ik zit dan ook vandaag de hele dag achter mijn bureautje, en wat duurt die dag lang. Huishouden, tsja, wat moeten we ervan zeggen... ik ben best netjes aangelegd, maar soms heb ik er ook geen zin in en dan laat ik de dingen ook wat versloffen . Maar er komt altijd het moment dat ik het weer helemaal te pakken krijg en dan vlieg ik er doorheen en dan is alles na een dagje of 2 weer helemaal blinkend schoon, opgeruimd of netjes gestreken in de kast.
Wie redt het tegenwoordig nog wel met 1 inkomen??? Ik weet het natuurlijk niet, maar ik zou ook weer niet helemaal willen stoppen met werken als ik mama wordt, maar het lijkt me wel druk, als ik vriendinnen om me heen zie rennen van werk naar dagverblijf of oma en dan weer naar huis. Lijkt me pittig. Hoeveel dagen per week werk jij?
Wie redt het tegenwoordig nog wel met 1 inkomen??? Ik weet het natuurlijk niet, maar ik zou ook weer niet helemaal willen stoppen met werken als ik mama wordt, maar het lijkt me wel druk, als ik vriendinnen om me heen zie rennen van werk naar dagverblijf of oma en dan weer naar huis. Lijkt me pittig. Hoeveel dagen per week werk jij?
anoniem_63631 wijzigde dit bericht op 07-03-2008 14:35
Reden: typfoutje
Reden: typfoutje
% gewijzigd
vrijdag 7 maart 2008 om 14:44
@simpel: Ik werk gemiddeld 2 dagen in de week. Maar alleen nachten zodat ik zeker er vor de oudste fulltime ben en de jongste gaat 1,5 dag in de week naar het kinderdagverblijf. Hij gaat nog maar een jaartje. Maar toen moest hij toch naar de peuterspeelzaal. En toen hebben wij voor een kinderdagverblijf gekozen omdat je daar je eigen tijd in kan delen. Hij gaat de woensdagmiddag(meestal) zodat ik weer even de tijd alleen met de oudste heb. En dinsdags ongeveer van 9.00 t/m 15.45. Niet zo heel lang maar lang genoeg voor hem. En ik slaap als de oudste op school zit en de jongste op het kdv. Mijn moeder komt ook weleens op de kinderen passen en opa haalt de oudste 3x in 5 weken op om tussen de middag broodje te eten. Maar wat echt lastig is is het continu regelen. Vooral mijn oudste om de week is ze weer een langweekend bijna vrij van school. Maar ja niet klagen want voorlopig ben ik nog niet uit de kleine kinderen. Ik zou het ook niet willen.
vrijdag 7 maart 2008 om 14:52
Hallo ik ben er weer!
Net lekkere dingen gekocht. Foei! Kaasjes, salades stobroodje. Mmm..Nu al zin in.
Je bent fanatiek vandaag simpel!
Reeba: is dat trouwens nog een specifiek land op jou plaatje/avater? Lijkt wel op aruba namelijk.
Grappig wij zijn ook op zoek naar een nieuw huis. We willen samen wat groters koper. Nu namelijk +/- 1,5 slaapkamer. Wel jammer want we wonen heel erg vrij. Uitzicht over de weilanden en appelbomen. Maar bijbouwen is helaas niet meer rendabel.
Net lekkere dingen gekocht. Foei! Kaasjes, salades stobroodje. Mmm..Nu al zin in.
Je bent fanatiek vandaag simpel!
Reeba: is dat trouwens nog een specifiek land op jou plaatje/avater? Lijkt wel op aruba namelijk.
Grappig wij zijn ook op zoek naar een nieuw huis. We willen samen wat groters koper. Nu namelijk +/- 1,5 slaapkamer. Wel jammer want we wonen heel erg vrij. Uitzicht over de weilanden en appelbomen. Maar bijbouwen is helaas niet meer rendabel.