F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer en bij wie??
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
He Vish, .. Nemo ziek,

Brood uit de machine is wel lekker... Laatst bij vriendin een soort van brood/cake gegeten... was lekker.... Maar ik denk niet aan ons besteed ... Veel mensen hebben trouwens zo'n machine..

Lau, goed van Nina onder dekbedje.. Wat voor heb je nu?

Nog een paar uur en dan lekker naar huis. Vanavond maar eens lekker met de benen omhoog op de bank... Eens kijken of er wat op tv komt
quote:Vishnu schreef op 07 maart 2008 @ 15:28:

Wanneer en bij wie??29e bij Daan.
heb eerst een ledikantdekbedje gekocht, gewoon synthetisch, van de Hema. Bedacht met dat dat natuurlijk gewoon in de wasmachine kan als er overheen gespuugd of doorgelekt wordt...

Vrijdagavond-tv sucks...kan ik me altijd heel erg over verbazen...dat ze niet wat leukere dingen uitzenden op vrijdagavond...
quote:lau72 schreef op 07 maart 2008 @ 15:39:

[...]

29e bij Daan.oohh hahaha is maar 150 kilometer
Tja...dat is wel ver ja...
Als ik Tessel en man thuis mag laten, kun je met mij meerijden. Anders past 't niet.
quote:marlee001 schreef op 07 maart 2008 @ 15:33:

Eens kijken of er wat op tv komtHeel handig
Broodbakmachine is wel fijn maar wij doen het ook alleen voor speciale broden. Wil het eigenlijk ook wel weer voor het weekend gaan doen. Instellen en dan 's ochtends wakker worden en vers gebakken brood ruiken, jammie.

Oh moet zo alweer naar het eten.

Vishje, balen dat Nemo zo lang ziek is. Heb je zelf nog niets opgepikt behalve snottebellen?

Het gaat hier trouwens vandaag wel aardig maar dat mag ook wel als je geen reet uitvoert. Heb alleen boodschappen gedaan en verder op bed gelegen, bijna een uur, terwijl Tim aan het spelen was op en rond het bed. En ook nog op de bank gehangen. Zelfs niet achter de pc gezeten.

Ik ga maar snel naar het eten voor het aanbrand, even een ovenschoteltje maken met puree, rode kool en gehakt. Smaakt hopelijk wel. Misschien nog maar stukjes appel erdoor gooien.
Nadeel van broodbakmachines (en alle keukenapparaten die je niet vaak gebruikt) is dat ze errug groot zijn. Moet je dus wel de ruimte voor hebben, anders staan ze standaard in de weg.
Je kunt het toch ook in 2 dagen doen
Wat, broodbakken
Ja dat ook

Maar bedoelde dus eigenlijk naar de meeting rijden voor Vis...

Goedzo Nic, lekker rustig aan gedaan

en ik lust eigenlijk ook wel een ovenschoteltje met rode kool
quote:tieger schreef op 07 maart 2008 @ 16:44:

Nadeel van broodbakmachines (en alle keukenapparaten die je niet vaak gebruikt) is dat ze errug groot zijn. Moet je dus wel de ruimte voor hebben, anders staan ze standaard in de weg.

Psieeeeeeeeeeeeeeeessss, daarom moesten de voordelen wel erg groot zijn idd.

Net even terug van de boskippen, even op- en inruimen.
Je hebt toch niet weer kippen gejat he Vis??
quote:Vishnu schreef op 07 maart 2008 @ 17:04:

[...]

Psieeeeeeeeeeeeeeeessss, daarom moesten de voordelen wel erg groot zijn idd.

Of je moet het gewoon errug lekker vinden. Zo hebben we wel een ijsmachine die we niet vaak gebruiken, maar het zelfgemaakte ijs is wel zo ontzettend lekker...
Ja, een gerookte! (Met avocado en tomaat en sla en een turks brood )
Hmm, Tim wil (nog) niet in zijn nieuwe grote bed. Hij zegt van wel maar zodra we hem erin willen leggen is het huilen en daarna zijn we een poos bezig met troosten. Hij wil dan ook niet meer in het ledikant. Hij is vandaag op schoot in slaapt gevallen en dan moet ik heel voorzichtig doen om hem in bed te leggen anders klampt hij zich aan me vast.

We gaan schoonouders wel vragen om het andere bedje mee te nemen en dan het ledikant weer op de kamer van Tim zetten. Dan kan hij zelf kiezen welk bed en hoeft hij hem ook niet af te staan aan de baby.

Toen ik net zei dat de baby daar over een tijdje in wilde slapen zei Tim dat de baby maar naar een andere papa en mama moest. Scheetje is het ook wel hoor.
quote:marlee001 schreef op 07 maart 2008 @ 09:35:

Dok, hoop dat je toch nog een vervanger vindt voor de laatste weken. Dit is echt niet te doen.... Zie het wel voor me hoe dat ging

Dat zit dus mee en vanmiddag 3!! bezichtiging, allemaal achter elkaar.. Gisteren dus de hele middag bezig geweest om huis plus tuin aan kant te maken... Dat wordt weer duimen vandaag!!

Waarnemer had alleen buikgriepje hoor, dus is hopelijk maandag weer ok. Vervanger van waarnemer kon gelukkig donderdag ook werken. Toen belde assistente donderdagavond dat zij het ook had... Ik geef me over, zoveel personeelsgebrek is niet meer leuk... Inval-assistentes konden ook al niet. Gelukkig had ik nog 1 freelancer die er gelukkig in slaagde om nog om 22.30u 's avonds oppas te regelen voor de vrijdag. Daarbij nog een stagiaire die een schooldag inruilde voor een extra stagedag en dus ook 2 handjes erbij. Dus mijn klanten hebben deze week geloof ik 4 verschillende dierenartsen, 2 verschillende stagiares en 3 assistentes voorbij zien komen. Mmm, vonden ze vast niet leuk, maar ik kan het ook niet helpen.

Mar, ben benieuwd naar je bezichtigingen! Wij hebben intussen al een stuk of 10 huizen bekeken, maar 'ons huis' zit er nog niet bij.

Tieg, al 5 keer naar de kapper geweest! Lisa pas 2x (en papa heeft haar pony een keer geknipt) Laatste keer was het goed scheef omdat ze haar hoofd steeds wegdraaide. Hoop trouwens niet dat je borst nog meer gaat ontsteken!

Nico, lekker ding die Tim! Baby naar andere papa en mama..

Vandaag geen leuke dag. Ochtend ging wel. Rondje kaasboer-kruidvat-kinderboerderij-supermarkt gedaan. Zou je alleen max. 3 kwartier kosten. Met 2 kinderen: 2,5 uur! Daarna badkamer gesopt met Lisa samen. Duurde ook ongeveer 3x zolang en was minder schoon (ik wilde geen bleek of ontkalker gebruiken) Toen was ze moe maar wilde niet slapen alleen jengelen. (Vraag ik: Wat doe je nou? Zegt ze: "Lengelen" ) Op dat moment was Maartje ook al een uur aan het brullen en kon niet getroost worden. Niet op schoot, niet in de draagdoek, niks hielp. Af en toe was ze even een kwartiertje stil en dan begon het weer. Uiteindelijk wel 3 uur of zo. Bleeech! Wie wilde er ook weer 2 kinderen?

En toen, om 16.15u vielen ze alsnog allebei in slaap en daalde een serene rust over het huis neer. Toen hoefde ik alleen nog even de plee te boenen, 3 kuub wasgoed op te ruimen en eten te koken . Aan het eind van de dag ben ik nogal gefrustreerd omdat ik niks gedaan heb en het huis nog steeds een zooi is. Dat kan ik niet eens voor elkaar krijgen!

Lekker rustig werken, ik heb er wel weer zin in...ben niet zo in de wieg gelegd voor thuisblijfmama. Geef mij maar een goede hulp in de huishouding en wat fijne oppassen.

Maar aan de andere kant: Het gezellige geklets van Lisa laat me meermalen per dag lachen en ik mis nu niks van haar.
Dok, klinkt als een heftig dagje zeg! Had je dan niet allang in bed moeten liggen om een beetje bij te komen?

Hulp in de huishouding kan ik je zeker aanbevelen. Heerlijk dat ik dat niet meer hoef te doen. En met de was en boodschappen en koken heb ik nog genoeg te doen.

Ik ga zo naar de sauna, heb er echt zin in. Daarna gaat het voorlopig niet met de bevalling en daarna borstvoeding.
Veel plezier Nico. Hoop voor je dat je tieten niet al gaan lekken net als dat ik een keer gehad heb in de laatste weken van de zwangerschap in de sauna. Lekker genant. Soort oefenen of zo voor de bv. Had alleen gehoopt dat dat niet in de sauna zou gebeuren. Waar ga je eigenlijk heen? Of als je dit later leest, waar ben je geweest?

Dokkie, ik snp je precies, heerlijk om de kindjes mee te maken maar zeker zo fijn om gewoon te werken, en de kindjes een aantal daagjes te verzorgen. Dan blijf ik echt een leukere moeder. Ik zou ook geen goede thuisblijfmama zijn.

Heb net twee deuren geschilderd. Naast het werken, de kindjes en het huishouden hebben we het fijne plan opgepakt om de binnen- en buitenboel van het hele huis te gaan schilderen. Is een nieuwbouwhuis, en het eerste schilderwerk is dus van 5 jaar geleden, zat er toen niet echt goed op, dus moet echt gebeuren. Beneden is de binnenboel al bijna klaat ondertussen, zijn vorig weekend al begonnen. Als jullie komen over drie weken zal al het binnenschilderwerk wel klaar zijn.

Heb vanochtend nieuwe kleren gekocht, nou ja, alleen een blousje voor mijn optreden over twee weekjes. Verder gewoon een spijkerbroek aan, dat zit het makkelijkst. Was bij Cool Cat geweest, kon ik vroeger altijd goed slagen, alleen nu mijn figuur wat breder geworden is na al die zwangerschappen valt het niet mee nog wat leuks te vinden. Uiteindelijk dus toch gelukt.

Nou, ik ga mijn schildertenue maar weer eens uittrekken, doei. Fijn weekend nog allemaal.
Nee Nic, die vrijdag heb ik niet zelf gewerkt, de 2e dierenarts was niet ziek. Moest alleen assistentie regelen voor haar.

Hoop dat de sauna lekker was!

Ben benieuwd hoe strak jullie huis er straks uitziet, Daan! Kan er nog wel bij he, dat klussen
Hallo!

Had Cees nu al wel even een keertje verwacht. Die komt hier in het weekend meestal wel de boel opvrolijken.

Daan, ik ben in Braamt naar de sauna geweest, bij Doetinchem. Palestra. Hebben ze vorig jaar een stuk bijgebouwd. Was erg gezellig en ook wel lekker maar had ik ook niet later in de zwangerschap moeten gaan. Merk dat mijn buik dan toch wat in de weg gaat zitten als je in de sauna zit, kon niet een hele lekkere houding vinden. Beeb reageerde er wel goed op. Vond het afkoelen ook erg moeilijk deze keer terwijl dat normaal niet echt een probleem is. Maar wel heerlijk ontspannen en ook niet gelekt (gelukkig).

Jij bent druk bezig zeg met schilderen. Knap hoor, kinsjes, huishouden, werken en dan ook nog klussen.

Dok, bedoelde eigenlijk dat je een heftig dagje met de 2 kids had gehad.

Heb sinds gisteren beetje last van mijn schaambot en af en toe wat steekjes onderin de buik. Zit niet heel erg lekker maar heb zo ook wel het idee dat er wat gebeurd in de buik. Indalen zou ik wel vroeg vinden want Tim was pas een dag voor de bevalling goed ingedaald. Kan altijd natuurlijk. Zijn geen regelmatige steekjes. Heb net ook de tekst voor op het geboortekaartje geschreven. Wel met standaard gedichtje maar dan wel eentje die bij ons past. Straks nog even gordijntjes op (laten) hangen. Wil verder ook nog vanalles doen want ben emotioneel nogal een wrak vandaag en als ik druk ben hoef ik daar niet zo bij stil te staan maar weet zeker dat ik daar vanavond of morgen spijt van krijg. Probeer me wel in te houden.

Tim ligt nu op de bank te slapen. Hij wil niet in zijn bed maar wel op de bank slapen. Hij viel tegen R aan in slaap en nu ligt hij gewoon languit. Hoop dat hij een poosje slaapt want heeft ie wel nodig. Hij moest al huilen omdat hij een klein beetje drinken had geknoeid.
Nu liggen er 2 op de bank te slapen en ik heb honger maar kan nu niets te eten maken want dan worden ze wakker.

Ben hier ook wel klaar. Foto album is zo ongeveer af. Alle foto's en teksten zitten erin. Heb er nu even geen zin meer in.

Ik ga denk ik boven maar even rommelen en neem de m&m's wel mee.
Hahaha, lekkere honger zeggen wij dan altijd tegen Jesse, als hij wil snoepen. Lekker snoepen hoor, is goed voor je emotionele gesteldheid.

Niet echt gezellig bij jullie, al die slapers. Hier liggen de jongste twee in bed, en de oudste twee (incl. papa dus) op de bank. Ik heb net weer geschilderd, de voordeur aan de binnenkant en de tussendeur tussen berging en keuken nog een keertje. Man heeft boven twee kozijnen gedaan, ook alleen binnenkant, want het regent hier, dus buitenkant kan niet. Ik wilde eigenlijk nog even mijn haren gaan verven, maar dat kan niet, want de luxaflex van de badkamer liggen eraf vanwege het schilderwerk. En ik verf mijn haren altijd in mijn nakie, want dan kan ik meteen in de douche springen om af te spoelen als het half uur om is. Maar het raam is zo groot dat ik dan vast veel bekijks zal hebben van alle achterburen, laten we dat maar niet doen. Paar uurtjes wachten nog maar, dan kunnen de luxaflex terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven