The Never Ending Question 84
zaterdag 11 februari 2012 om 22:30
Nou, op dit moment last van mijn luchtwegen. Ik ben vergeten (heel dom) om mijn astma medicijn bij te bestellen voor het weekend, waardoor ik nu zonder zit. Daardoor adem ik nu wat zwaar. Verder wat last van mijn darmen, wil ze toch eens laten onderzoeken, vaak obstipatie. En last van mijn eczeemhuid door de vochtige lucht buiten en de droge lucht binnen.
Waar ben jij aan verslaafd?
Waar ben jij aan verslaafd?
zondag 12 februari 2012 om 11:21
zondag 12 februari 2012 om 12:54
Blond and blonder, met Pamela Anderson en een vrouw die ik niet ander ken dan de ex van Charly Sheen. Echt een verschrikkelijke film!
Hoeveel slaap heb jij nodig om goed te kunnen functioneren?
La vita è bella wil ik echt graag een keer zien, was er laatst naar op zoek maar helaas is die niet beschikbaar via de online videotheek van mijn provider.
Hoeveel slaap heb jij nodig om goed te kunnen functioneren?
La vita è bella wil ik echt graag een keer zien, was er laatst naar op zoek maar helaas is die niet beschikbaar via de online videotheek van mijn provider.
zondag 12 februari 2012 om 14:17
lekker lang uitslapen
Brunchen lekker uitgebreid met croissant met jam en een zacht gekookt eitje.
Lekker op mijn gemak achter de laptop zitten forummen en kijken voor een lekker nieuw recept.
In de middag even winkelen, liefst nog naar een (rommel)markt.
In de avond een vriendin, familielid of buurvrouw die gezellig mee eet.
Samen daarna een film kijken met een lekker knabbeltje. Tot laat in de avond alleen nog even achter de computer. Heerlijk!!!
En die van jou?
Brunchen lekker uitgebreid met croissant met jam en een zacht gekookt eitje.
Lekker op mijn gemak achter de laptop zitten forummen en kijken voor een lekker nieuw recept.
In de middag even winkelen, liefst nog naar een (rommel)markt.
In de avond een vriendin, familielid of buurvrouw die gezellig mee eet.
Samen daarna een film kijken met een lekker knabbeltje. Tot laat in de avond alleen nog even achter de computer. Heerlijk!!!
En die van jou?
zondag 12 februari 2012 om 17:37
Uitslapen, champagne ontbijt met vriendlief.
Naar het park voor een live concert met een flesje wijn en wat lekkere hapjes om te picknicken. Boek mee en lekker chillen in het zonnetje.
Daarna een aantal vrienden die ook hier langs komen en dan richting ons huis verplaatsen waar ik lekker en uitgebreid kook voor iederen. Dan met z'n allen nog een spelletje doen of nog een dansje in de stad.
Ik krijg er zin in de zomer van...
Leuke vraag, laat hem nog een keer staan!
Naar het park voor een live concert met een flesje wijn en wat lekkere hapjes om te picknicken. Boek mee en lekker chillen in het zonnetje.
Daarna een aantal vrienden die ook hier langs komen en dan richting ons huis verplaatsen waar ik lekker en uitgebreid kook voor iederen. Dan met z'n allen nog een spelletje doen of nog een dansje in de stad.
Ik krijg er zin in de zomer van...
Leuke vraag, laat hem nog een keer staan!
maandag 13 februari 2012 om 20:16
Ik slaap eerst lekker uit, dan ga ik me douchen, heerlijk uitgebreid ontbijten met mijn vriend. Een heerlijke strandwandeling met weinig wind en zo'n 20 graden, lunch bij een heerlijke strandtent. Daarna met een heel stel vrienden naar een feest met gezelligheid en drank en een live band. Dan lekker eten met mijn vriend en naar huis voor een romantische avond met wijn, lekkere toastjes en sex.
Waarom heb jij er zo lang over gedaan om de vorige vraag te beantwoorden?
Waarom heb jij er zo lang over gedaan om de vorige vraag te beantwoorden?
dinsdag 14 februari 2012 om 09:51
Eh nou, eigenlijk ga ik ervanuit dat wij dan de loterij hebben gewonnen, en ergens een leuk huisje op de kop hebben getikt, ver weg van alle gezeik en dat ik vanuit mijn hangmat af en toe gezellig nog meeforum
Welk item heb jij op het oog maar koop je niet omdat je het te duur vindt? (plaatje is welkom)
dinsdag 14 februari 2012 om 10:03