Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Ben benieuwd, die beautybox.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de beautybox besteld. Ben ook lid van de glossybox.
Die beautybox, is daarvan helemaal niet bekend welke merken er in zitten?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ooh, wat erg!

Ik heb mij zojuist ook aangemeld voor de beautybox .
quote:emaille schreef op 27 oktober 2011 @ 12:38:

O de VS heeft een andere.Weet je toevallig een website? Als ik namelijk op www.glossybox.com kijk, zie ik daar "Coming soon to the USA" Het enige wat je daar nu kunt doen is je emailadres achterlaten zodat ze je kunnen laten weten wanneer ze 'live' gaan.

Ik woon niet in Nederland, maar ben wel zeer geïnteresseerd, ik houd wel van nieuwe dingetjes uitproberen!
quote:kriebelbeest2 schreef op 16 februari 2012 @ 17:45:

Ooh, wat erg!

Ik heb mij zojuist ook aangemeld voor de beautybox .Hier nog 1.
quote:-yazz- schreef op 16 februari 2012 @ 18:02:

[...]

Weet je toevallig een website? Als ik namelijk op www.glossybox.com kijk, zie ik daar "Coming soon to the USA" Het enige wat je daar nu kunt doen is je emailadres achterlaten zodat ze je kunnen laten weten wanneer ze 'live' gaan.

Ik woon niet in Nederland, maar ben wel zeer geïnteresseerd, ik houd wel van nieuwe dingetjes uitproberen!Volgens mij heb je daar de birch box...? En nog eentje, kom zo snel niet op de naam. Misshcien moet je even op Youtube kijken, daar zie je meerdere van die dingen.
Viel mij overigens wel op dat de website van beautybox (incl. het beautyprofiel dat je in kunt vullen) nagenoeg hetzelfde is als dat van glossybox.
quote:emaille schreef op 27 oktober 2011 @ 11:21:

...

Wie is ook zo gek??

Ik dus, heb inmiddels 2 soorten..

En bedankt voor het attenderen middels dit topic he!
Ik heb de glossybox van deze maand nog niet ontvangen, wanneer kan ik het verwachten? Ik dacht eigenlijk een dezer dagen, of is t pas eind febr?
quote:feyz schreef op 16 februari 2012 @ 20:01:

Ik heb de glossybox van deze maand nog niet ontvangen, wanneer kan ik het verwachten? Ik dacht eigenlijk een dezer dagen, of is t pas eind febr?Ik had ergens 20 februari gelezen, dat is aanstaande maandag. Lijkt me wel een gekke dag, logischer lijkt me bezorging op zaterdag (meer mensen thuis).
Denk daarom aanstaande zaterdag...!
Volgende week staat op de facebook pagina van glossybox.
quote:no___ schreef op 16 februari 2012 @ 18:07:

[...]

Hier nog 1.

En hier nog eentje.....

ben heel benieuwd naar beide boxen en welke leuker is! Weet iemand wanneer de beauty box verzonden wordt? Of heb ik eroverheen gelezen op de site?
Half maart.
quote:kriebelbeest2 schreef op 17 februari 2012 @ 09:18:

Volgende week staat op de facebook pagina van glossybox.gvd. steeds later.
Ik heb gelezen dat de eerste Beautybox al bijna is uitverkocht. Best knap sinds het de eerste editie is en niemand eigenlijk weet wat we kunnen verwachten...
quote:brainyandchic schreef op 18 februari 2012 @ 09:20:

Ik heb gelezen dat de eerste Beautybox al bijna is uitverkocht. Best knap sinds het de eerste editie is en niemand eigenlijk weet wat we kunnen verwachten...Sterker nog, we weten niet eens wanneer de box wordt bezorgd!
was ook zo bij de glossybox.
De beautybox schijnt half maart te komen.

Glossybox heeft al een paar negatieve klanten, ik hoop dat Beautybox ervan leert.
Ik las op Facebook van iemand die de Glossybox al heeft ontvangen (ws. een blogger die ze gratis krijgt?) dat het deze maand een leuke box is met 2 fullsize producten erin..
Ik las ook dat ze 2 zendingen hebben? Dus dat sommigen hem wat later zullen ontvangen. Na lang aarzelen heb ik me vorige week ook aangemeld. Ben benieuwd. Omdat ik me vorige week pas aangemeld heb vermoed ik dat ik ook bij de 2e zending zal zitten. (vraag me wel af hoeveel tijd er tussen zal zitten tussen die 2 zendingen, vind dat ook niet zo leuk eerlijk gezegd en als dat zo blijft ben ik ook snel weer afgemeld.)
Ik kan me wel voorstellen dat de Glossybox juist heel goed is, de komende maanden. Denk dat zij ook wel snappen dat als ie nu een paar maanden bagger is, mensen overstappen naar een van die andere...

Geen idee wanneer ie komt... Zou wel handig zijn als je dat ergens kon zien hé. Weet wel dat ie nooit op maandag komt, want ze leveren met Select Vracht en die bezorgt niet op maandag.
Ik hoop dat er iets van rituals in zal zitten, was in de eerste box ook zo toch?
Ja, lipgloss geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven