Wat is veel?

16-02-2012 16:13 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond met een vriendin lekker gekletst en we kregen het over seks en het aantal bedpartners.

Zelf (ben 28) ben ik met 21 mannen naar bed geweest. Ik vond dat al redelijk wat.

Zij vertelde me dat ze is opgehouden met tellen, maar dat het er zeker meer dan 50 zijn. Ik heb hier verder niet op gereageerd, maar ik dacht wel even: O, oke dat zijn er aanzienlijk meer dan dat ik had verwacht.

Maar ja, wat is veel?

Ben nu gewoon benieuwd naar jullie leeftijd en hoeveel bedpartners jullie hebben gehad.
quote:vrouwke_theelepel schreef op 16 februari 2012 @ 19:04:

Ik heb dan ook eigenlijk nooit langer dan een week droog gestaan Oh ik wel. Max 1 jaar geloof ik. Maar dat had weinig te maken met principes. Meer met het trieste feit dat ik in dat ene jaar niemand tegen ben gekomen die mn innerlijke beest deed ontwaken.
quote:nikkeltje89 schreef op 16 februari 2012 @ 18:33:

jeetje wat veel iedereen, ik ben net 23 en heb pas 1 bedpartner gehad. met trots:DHoezo met trots? Veel of weinig partners is toch niet iets om trots op te zijn? Het leven loopt zoals het loopt en of je dan veel of weinig partners hebt, so be it. Ik heb veel partners gehad (zowel mannen als vrouwen), maar ik ben er niet trots op en voel me er niet minder om. het is gewoon zo.
quote:Ruza schreef op 16 februari 2012 @ 19:03:

Het is net als melk en karnemelk. De een drinkt het een, de ander het ander. Niks om trots op te zijn.Hahahaha
Ik weet het niet. Heb ze ook niet allemaal gezien
28 en 12 bedpartners (all the way). Vond dat zelf best al best veel.
quote:Ruza schreef op 16 februari 2012 @ 19:06:

[...]

Oh ik wel. Max 1 jaar geloof ik. Maar dat had weinig te maken met principes. Meer met het trieste feit dat ik in dat ene jaar niemand tegen ben gekomen die mn innerlijke beest deed ontwaken.

Was een reactie op scarlet maar het gaat me hier veel te snel.

Ik weet wel van mezelf dat ik een hoge sexdrive heb en fysieke aantrekkingskracht is wel genoeg dan om het beest in me wakker te maken.
quote:dddandelion schreef op 16 februari 2012 @ 19:11:

[...]

Hoezo met trots? Veel of weinig partners is toch niet iets om trots op te zijn? Het leven loopt zoals het loopt en of je dan veel of weinig partners hebt, so be it. Ik heb veel partners gehad (zowel mannen als vrouwen), maar ik ben er niet trots op en voel me er niet minder om. het is gewoon zo.

Niet helemaal mee eens. Getuigt van zelfbeheersing. En daar heb ik wel bewondering voor.

(zal de inkopper alvast maken - en frigiditeit lolnot)
anoniem_141075 wijzigde dit bericht op 16-02-2012 19:15
Reden: taalfout
% gewijzigd
quote:vrouwke_theelepel schreef op 16 februari 2012 @ 19:13:

[...]

Ik weet wel van mezelf dat ik een hoge sexdrive heb en fysieke aantrekkingskracht is wel genoeg dan om het beest in me wakker te maken.

Zelfde hier! Ik heb denk ik max.. 6 weken drooggestaan denk ik.

Maar nu braafjes in relatie al bijna 3 jaar!
Ik ben 40 , en heb 3 bed partners gehad, met de laatste ben ik nu 10 jaar samen, de liefde van mijn leven.

Mocht dat ooit overgaan om welke reden dan ook, blijf ik alleen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:koettie schreef op 16 februari 2012 @ 19:04:

20 jaar, 10 mannen en een vrouw in een trio.

Oh en nergens spijt van ofzo trouwens. Toen was t leuk en ook al zijn sommige nu spontaan minder leuk dan toen, het moment was leuk dus dat is genoeg! quote:koettie schreef :

Zelfde hier! Ik heb denk ik max.. 6 weken drooggestaan denk ik.

Maar nu braafjes in relatie al bijna 3 jaar!Zo! Dat vind ik persoonlijk wel behoorlijk veel, op je 17e had je dus al 10 bedpartners gehad...
Ik ook, maar ik tel vrouwen gewoon mee en dan zal de teller toch zo af en toe oplopen
quote:missy_acy schreef op 16 februari 2012 @ 19:01:

Ok, alleen mannen? Of mannen en vrouwen? 31 jaar en ik durf niet! Netjes opbiechten, zoals iedereen. En beiden dus.
quote:Cici25 schreef op 16 februari 2012 @ 19:25:

[...]

[...]

Zo! Dat vind ik persoonlijk wel behoorlijk veel, op je 17e had je dus al 10 bedpartners gehad...Ohh nee, niet helemaal. Trio met een meisje was met m'n vriend. En het is nog 3 keer uitgeweest Dat tel ik eigenlijk gewoon door.
Vrouwen: 11. Mannen: denk rond de 50
Maakt het dus 7 op m'n 17e trouwens.
Ik voel me gelijk weer heel braaf. Thanks miss_acy.
U r welcome! Helemaal lullig, ben zwaar monogaam nu, dus mister acy is letterlijk en figuurlijk de L..!
Iets zegt me dat mr_acy dat helemaal niet erg vindt....maar ik trek nog wel eens voorbarige conclusies haha.
24 jaar jong en 16 bedpartners...

(uitgerekend met pen en papier dus het moet wel kloppen geloof ik...)
quote:vrouwke_theelepel schreef op 16 februari 2012 @ 19:13:

[...]

Ik weet wel van mezelf dat ik een hoge sexdrive heb en fysieke aantrekkingskracht is wel genoeg dan om het beest in me wakker te maken.Bij mij (ondanks hoge sexdrive) dus niet...het is niet dat ik geen mooie mannen tegenkom. Maar alleen mooi zijn gaat het van mij niet van kriebelen. Ik kan alleen niet uitleggen wat het dan wel is want ik hoef ze als persoon niet per se leuk te vinden. Huidige lover vond ik in het begin een verschrikkelijke vent. Toch spatten de vonken er vanaf de eerste ontmoeting vanaf. Ondertussen mn mening over hem wel bijgesteld maar het heeft dus ook niet zozeer met innerlijk ofzo te maken. Het is er gewoon of het is er niet
26 jaar en teller staat op 1. Ik kreeg een seksrelatie met mijn vriend toen ik 18 was en bij het vriendje dat ik daarvoor had voelde ik me te veel gepusht om het maar te doen, dat werkte averechts. Aangezien de seksrelatie met vriendlief overging in een gewone en ik vooralsnog monogaam in het leven sta is het dus al die tijd bij 1 gebleven.

NIet speciaal iets voor mij waar ik trots of niet trots op ben trouwens.
31 jaar en 6 bedpartners. Verder wel een tijdje wat aangerommeld, maar echt all the way met 6. Ben met mijn huidige vriend sinds mijn 21e, dus er is er al 10 jaar geen een meer bijgekomen.
Bij mij is het meer zo dat ik de laatste jaren gewoon geen tijd heb om leuke mannen op te duiken. En ik kan het ook niet met iedereen. Ben nogal kieskeurig geworden geloof ik. En anders is er ook nog een hand (of iets dergelijks...)
quote:missy_acy schreef op 16 februari 2012 @ 19:01:

Ok, alleen mannen? Of mannen en vrouwen? 31 jaar en ik durf niet!

O, moet je vrouwen ook opbiechten?

Helaas, geen ervaring. Ben begonnen met een man en ik ben monogaam. Met een beetje pech dus mijn hele leven geen vrouw
quote:lookatme schreef op 16 februari 2012 @ 19:12:

Ik weet het niet. Heb ze ook niet allemaal gezien

Slet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven