Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
Op elk potje past een dekseltje, zullen we maar zeggen. Als je zelf maar blij bent met je lijf en dat van je partner.
quote:flip123456789 schreef op 17 februari 2012 @ 17:15:

Op elk potje past een dekseltje, zullen we maar zeggen. Als je zelf maar blij bent met je lijf en dat van je partner.

Eens, en daarom snap ik het ook niet als vrouwen behoorlijk veel zwaarder worden en hun partner aangeeft dat hij dat minder aantrekkelijk vindt dat mensen dan zeggen "hij neemt me maar zoals ik ben" of "ik ben meer dan mijn uiterlijk, dus dan is het geen echte liefde".

Juist met sex lijkt het me verstandig die aantrekkelijkheid voor de ander te behouden, want diegene moet het wel opwindend vinden om het bed met je te delen.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 16:51:

Ik ben dik, wie neemt het tegen me op? Ik!... want ik weet dat jij echt niet dik bent!
Volslank vind ik wat anders dan dik. In VOLSLANK zit nog altijd het woord slank! Mooie rondingen zijn mooi. Maar het moet niet TE zijn. De dames op de foto's van Willem vind ik duidelijk TE. Voor mij is dit niet het beeld wat ik bij volslank heb. Ik moet wel eerlijk zeggen de een komt met een paar kilo makkelijk weg, de ander is al snel te dik. Het heeft dus zoals altijd ook te maken met uitstraling!
Leuk om te lezen dat er mannen zijn die van volslank houden Zelf ben ik ook volslank en over aandacht van mannen heb ik niks te klagen!
Ik vind trouwens beide vrouwen in de openingspost erg mooi en aantrekkelijk! Ik vind een mooi vol gezicht ook altijd erg mooi.
quote:viedo schreef op 17 februari 2012 @ 18:52:

Volslank vind ik wat anders dan dik. In VOLSLANK zit nog altijd het woord slank! Mooie rondingen zijn mooi. Maar het moet niet TE zijn. De dames op de foto's van Willem vind ik duidelijk TE. Voor mij is dit niet het beeld wat ik bij volslank heb. Ik moet wel eerlijk zeggen de een komt met een paar kilo makkelijk weg, de ander is al snel te dik. Het heeft dus zoals altijd ook te maken met uitstraling!Volslank is gewoon een eufemisme voor mensen die het woord 'dik' niet willen gebruiken.
quote:lilaemme schreef op 17 februari 2012 @ 19:09:

[...]

Volslank is gewoon een eufemisme voor mensen die het woord 'dik' niet willen gebruiken.Meestal is dat zo, net als maatje meer, maar het lijkt me dat er met volslank eigenlijk mollig of romig wordt bedoeld en niet dik.
quote:DeKenau schreef op 17 februari 2012 @ 15:33:

Ik ken toch gelukkig héél veel mannen die van slank houden. Dus die 89 procent, daar geloof ik geen bal van. Of er moet een hele grote groep bijzitten, die het gewoon niet zoveel uitmaakt, als het maar niet extreem dun of dik is. Dat lijkt me eerkijk gezegd veel waarschijnlijker.

En minder kwetsend.en jou bericht is heel subtiel enzo....
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 17 februari 2012 @ 19:28:

[...]

en jou bericht is heel subtiel enzo....Wat is daar mis mee dan? De meeste mannen willen gewoon een vrouw met enthousiasme en zelfvertrouwen. Te dik of dun schrikt ze wellicht af, maar de rest vinden ze al snel prima.

Ik gooi `m er hier ook maar even in, gejat van het "lichaam" topic.

In mijn optiek zijn 6 en 7 dik. 4 en 5 mag je volslank noemen. Er zit wel degelijk verschil in volslank en dik.
6&7 zijn te dik vind ik.
Ik twijfel zelf over nummer 4, want die heeft alleen een moederbuikje en verder is ze slank dus die geef ik nog wel slank richting volslank, maar nummer 5 is zeker mollig/volslank, nummer 6 is dik en nummer 7 is obese.
volslank?!

je bent slank of vol (of er tussenin)

Vol slank is volledig slank?!
T/m foto 2 zijn ze ok.!
Nummer 4 heeft ook stevige benen. Niet zulke brede heupen maar ze is ook niet hollands, dat is duidelijk. 7 is absurd. En dan dat mini bikinitje...
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 20:09:

T/m foto 3 zijn ze ok.!

Sorrie?

Nummer 0? Ok?

En ik heb ook ernstige twijfels bij nr1.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:09:

Nummer 4 heeft ook stevige benen. Niet zulke brede heupen maar ze is ook niet hollands, dat is duidelijk. 7 is absurd. En dan dat mini bikinitje...

Nummer 4 is Britney Spears. Die schommelt van slank naar mollig en weer terug. Niet zo'n gezonde levensstijl, maar ja die heeft ze dan ook niet .

En nummer 7 lijkt me op deze foto een sexobject voor de liefhebbers van zeer dik, vandaar die veel te kleine bikini.
quote:donderstraal schreef op 17 februari 2012 @ 20:13:

[...]

Sorrie?

Nummer 0? Ok?

En ik heb ook ernstige twijfels bij nr1.

Nummer 1 is Kirsten Dunst, die is wel jongensachtig, maar op andere foto's niet zo eng dun als op deze foto.

Nummer 0 is scary.
quote:donderstraal schreef op 17 februari 2012 @ 20:13:

[...]

Sorrie?

Nummer 0? Ok?

En ik heb ook ernstige twijfels bij nr1.vanaf 3 wordt het dik, dat bedoel ik.
Wie is nummer 9? Die vind ik mooi!
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 20:16:

[...]

vanaf 3 wordt het dik, dat bedoel ik.Nummer 3 is dik?
quote:donderstraal schreef op 17 februari 2012 @ 20:26:

[...]

Nummer 3 is dik?Stevig
quote:donderstraal schreef op 17 februari 2012 @ 20:26:

[...]

Nummer 3 is dik?Stevig
Ja, nummer 0 is erg gezond zeker ksenija?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven