Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
mij lijkt 4 mooi, waarom staat die er niet bij?
quote:DeKenau schreef op 17 februari 2012 @ 16:26:

[...]

he das gek, die 16 is slanker dan die 12!Ze is groter en ik heb in het andere topic geleerd dat dat soms zo een maat kan schelen.
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 16:25:

[...]

Dat is geen size 12! Want 12 = 42!Oh dat is gek, want dat schreef Wikipedia over haar. Wat zou ze dan wel zijn?
Crystal Renn werd als grote maten model meer gevraagd.
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 16:26:

[...]

Sorry?? Dus slanke dames hebben geen last van geflubber na een zwangerschap???

Ik denk dat je met zo'n- best wel dik- middel ( volgens mij draagt ze daar zelfs nog een corrigerend hemd) op zo'n piepjonge leeftijd wel wat meer kans hebt om, als je ouder bent, een behoorlijk uitgedijde blubberbuik te hebben, ja.

Ik weet: niet politiek correct, maar als je een gezond gewicht hebt en er blijven wat kilo's plakken in de loop der jaren, ziet dat er toch beter uit.
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 15:47:

[...]

Maar dus wel als je jezelf voor de spiegel ziet. Dit spreekt de OP van Willem tegen die doet voorkomen alsof dikkere vrouwen beter in bed zijn (omdat ze zichzelf zo mooi vinden?). Dat is dus niet per definitie zo.

In de op staat toch niet dat volslanke vrouwen beter in bed zouden zijn omdat ze zichzelf mooi vinden? Ze schijnen meer hun best te doen ofzo. Volgens mij staat het één los van het ander.

Overigens heb ik ook ex vriendje gehad die mij maar erg dun vond. Met mijn maat 42. Zegt meer over hem dan over mij denk ik zo.
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 16:26:

[...]

Sorry?? Dus slanke dames hebben geen last van geflubber na een zwangerschap??? Soms wel soms niet. Dat is afhankelijk van het figuur en of je bijv. sport. Kijk maar eens na Byoncé na haar zwangerschap. Weer superstrak.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 16:32:

[...]

In de op staat toch niet dat volslanke vrouwen beter in bed zouden zijn omdat ze zichzelf mooi vinden? Ze schijnen meer hun best te doen ofzo. Volgens mij staat het één los van het ander.

Volgens mij staat het ook los van elkaar, maar ik probeer de gedachtegang van Willem te volgen, vandaar ook mijn vraagteken.
mannen met een kleine piemel doen vast ook meer hun best

just sayin'
quote:DeKenau schreef op 17 februari 2012 @ 16:31:

[...]

Ik denk dat je met zo'n- best wel dik- middel ( volgens mij draagt ze daar zelfs nog een corrigerend hemd) op zo'n piepjonge leeftijd wel wat meer kans hebt om, als je ouder bent, een behoorlijk uitgedijde blubberbuik te hebben, ja.

Ik weet: niet politiek correct, maar als je een gezond gewicht hebt en er blijven wat kilo's plakken in de loop der jaren, ziet dat er toch beter uit.Daarom raak maar gewoon niet zwanger
quote:DeKenau schreef op 17 februari 2012 @ 16:36:

mannen met een kleine piemel doen vast ook meer hun best

just sayin'Hmm ik heb toch niet het idee dat ik meer mijn best doe, of moet doen..
Dekenau, moet het perse een dun tegen dik discussie worden hier? Volgens mij zijn er al tig van op dit forum en daar gaat het hier niet over, het gaat over bedprestaties.

Ik zeg ook niet dat het zo is, ik relateer aan de OP.
dik of dun... het heeft geen invloed op de bedprestaties van de specifieke dame. Het gaat puur om de chemie tussen 2 personen.

Het is wel belangrijk dat je je lekker voelt in je eigen lichaam en daardoor jezelf ook helemaal durft te geven.
Als ik naar mezelf kijk, 15 jaar geleden, zelfde figuur maar erg onzeker en durfde me niet echt te laten gaan in bed. Nu, zeker van mezelf, voel me vrij en kan me laten gaan. Figuur dus hetzelfde maar ik denk dat ik nu een veel leukere bedpartner ben
En daar gaat het om Tirza
Een bedpartner zei dat helemaal niet lekker is om een superslank iemand te nemen, bij de doggy positie krijgt hij pijn bij schaambeen door het gebonk tegen het bekkenbot
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 16:38:

Dekenau, moet het perse een dun tegen dik discussie worden hier? Volgens mij zijn er al tig van op dit forum en daar gaat het hier niet over, het gaat over bedprestaties.

.Kamp Dik tegen Kamp Dun!
quote:lief1970 schreef op 17 februari 2012 @ 16:46:

Een bedpartner zei dat helemaal niet lekker is om een superslank iemand te nemen, bij de doggy positie krijgt hij pijn bij schaambeen door het gebonk tegen het bekkenbotNooit klachten over gehad .
Ik ben dik, wie neemt het tegen me op?
Ik ben de coach van Rooss
O, heb ik een coach nodig?
iemand moet je handdoekje vasthouden
Tssk en dan op het momá surpèm laten donderen zeker, sta ik daar voor volslanke paal. Dachtutnie!
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 16:37:

[...]

Hmm ik heb toch niet het idee dat ik meer mijn best doe, of moet doen..

Tuurlijk niet, dat is toch ook gelul.

Willem vind vollere vrouwen gewoon mooi en daarom dus beter in bed.

Prima, maar hou het bij jezelf en beledig geen slanke vrouwen.

Ik snap het overigens wel hoor, ik hou namelijk ook niet van magere ( of hele slanke) mannen in bed, voelt zo botterig. Ik hoef geen dikke man, maar een beetje vet vind ik wel lekker, ja. En ik ben dus zelf wél zeer slank. Zo zie je maar, zit geen logica in
@Rooss om het momá surprème zal ik er voor je zijn hoor, daar ben ik de coach voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven