Weddenschap
vrijdag 17 februari 2012 om 19:37
UPDATE: De stand van de poll om 22:30, 17 feb 2012 was 80% NEE. Amand heeft zijn verlies toegegeven. Iris wint. Stemmen heeft geen zin meer.
Dank voor je inspanning.
Hallo Viva-forum bezoekers,
Om een meningsverschil te beslechten vraag ik jullie om je stem uit te brengen in de poll onder dit topic.
Je kunt hieronder je keuze toelichten als je wilt. Het is echter enkel en alleen de stand van de poll op vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30 uur, die bepaalt wie er gewonnen heeft.
Achtergrond van de weddenschap is hier te vinden.
Hartelijk dank.
Tipje: stem JA
De volledige vraag luidt
'Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar bed gaat?'
Dank voor je inspanning.
Hallo Viva-forum bezoekers,
Om een meningsverschil te beslechten vraag ik jullie om je stem uit te brengen in de poll onder dit topic.
Je kunt hieronder je keuze toelichten als je wilt. Het is echter enkel en alleen de stand van de poll op vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30 uur, die bepaalt wie er gewonnen heeft.
Achtergrond van de weddenschap is hier te vinden.
Hartelijk dank.
Tipje: stem JA
De volledige vraag luidt
'Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar bed gaat?'
vrijdag 17 februari 2012 om 19:49
Ik heb nee gestemd. Ik redeneerde altijd zo: als ik iemand niet voor het 'echt' zag zitten, of ik merkte dat iemand míj niet zag zitten, dan pikte ik mee wat er te pikken viel. Dan deed ik het dus juist omdat ik hem daarna waarschijnlijk toch nooit meer zag. Bij iemand waar ik wel 'relatiemateriaal' in zag, daar wilde ik die eerste keer juist bij uitstellen.
vrijdag 17 februari 2012 om 20:01