Weddenschap

17-02-2012 19:37 146 berichten
UPDATE: De stand van de poll om 22:30, 17 feb 2012 was 80% NEE. Amand heeft zijn verlies toegegeven. Iris wint. Stemmen heeft geen zin meer.

Dank voor je inspanning.

Hallo Viva-forum bezoekers,

Om een meningsverschil te beslechten vraag ik jullie om je stem uit te brengen in de poll onder dit topic.

Je kunt hieronder je keuze toelichten als je wilt. Het is echter enkel en alleen de stand van de poll op vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30 uur, die bepaalt wie er gewonnen heeft.

Achtergrond van de weddenschap is hier te vinden.

Hartelijk dank.

Tipje: stem JA :-)

De volledige vraag luidt

'Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar bed gaat?'

Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar

Totaal aantal stemmen: 107

Ja (22%)
Nee (78%)
quote:donderstraal schreef op 17 februari 2012 @ 20:43:

[...]

Je neukt alleen een vrouw waarbij je denkt dat je er wel mee zou willen trouwen of samenwonen?Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen en samenwonen zie ik voorlopig ook niet gebeuren, maar ik mik wel op een wederzijds-exclusieve relatie ja.
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:44:

[...]

Zolang er alleen woorden zijn, is de selektie zuiver. Wanneer dan irl blijkt dat de ander ook nog eens ontzettend leuk, uitdagend, aantrekkelijk en verleidelijk is, is dat alleen maar de sugar on top.Nee zo werkt het niet.
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:47:

[...]

Nee zo werkt het niet.

Voor mij wel; de basis heb ik al verkend; intelligentie, gevoel voor humor, vermogen tot zelfreflectie en kwetsbaar opstellen.

Daar voldoet een redelijk percentage aan mijn wensen. De ontmoeting irl maakt duidelijk of iemands voorkomen diegene ook op de 'doable'-lijst plaatst.
Amand, dat vind ik niet ouderwets, dat vind ik prijzenswaardig.

Neuken??
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:40:

[...]

Alleen wanneer je een echte blind date hebt. Wanneer je al kennis gemaakt hebt via, bijvoorbeeld, een forum, is er al een selektieproces op gang gekomen.Natuurlijk, seks hebben met iemand die je niet aardig vindt is ook zo wat. Maar echt niet dat ik al mijn sekspartners zelfs maar als potentieel relatiemateriaal heb gezien. Integendeel, heb het wel gedaan met "mannen" die half zo oud waren als ik....
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:53:

Amand, dat vind ik niet ouderwets, dat vind ik prijzenswaardig.

Neuken?? Nee. Ik weet dat jij er anders in staat.
O dus, jouw beneukte moet er net zo in staan?

Hee jij vieze valsspelert, je hebt je OP aangepast!
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:59:

O dus, jouw beneukte moet er net zo in staan?

Hee jij vieze valsspelert, je hebt je OP aangepast!
Das geen antwoord op de vraag, joke coat!

Even serieus Amand, jij neukt alleen met meisjes die jou als potentiëel relatie materiaal zien? Wat als ze een dikke liegebeest is?
quote:naara schreef op 17 februari 2012 @ 20:55:

[...]

Natuurlijk, seks hebben met iemand die je niet aardig vindt is ook zo wat. Maar echt niet dat ik al mijn sekspartners zelfs maar als potentieel relatiemateriaal heb gezien. Integendeel, heb het wel gedaan met "mannen" die half zo oud waren als ik....Mrs Robinson
Beneukte, wat romantisch
Ja ik vond `m ook wel geinig gevonden eigenlijk. Nu is neuken ook niet zo romantisch toch?
Amand is het dan zo dat je er ook nooit spijt van hebt achteraf ???
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 21:03:

Ja ik vond `m ook wel geinig gevonden eigenlijk. Nu is neuken ook niet zo romantisch toch?Nee, neuken is geen samensmelting van zielen, maar het uitwisselen van lichaamssappen en dan lekkerder dan niezen of je neus snuiten .
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:05:

[...]

Nee, neuken is geen samensmelting van zielen, maar het uitwisselen van lichaamssappen en dan lekkerder dan niezen of je neus snuiten .Jezus Iris wat ben ik blij dat ik er zo veel meer lol aan beleef dan jij....
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 21:01:

Das geen antwoord op de vraag, joke coat!

Even serieus Amand, jij neukt alleen met meisjes die jou als potentiëel relatie materiaal zien? Wat als ze een dikke liegebeest is?

Ik neuk alleen met vrouwen.

Ik ken alleen mijn eigen intenties. Ik kies er altijd voor een ander op z'n (haar) woord te geloven.

Zo zit ik in elkaar.
quote:dater74 schreef op 17 februari 2012 @ 21:07:

[...]

Jezus Iris wat ben ik blij dat ik er zo veel meer lol aan beleef dan jij.... niet zo serieus Dater!
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:05:

[...]

Nee, neuken is geen samensmelting van zielen, maar het uitwisselen van lichaamssappen en dan lekkerder dan niezen of je neus snuiten .

Hoe zou neuken en niezen tegelijk voelen??

Amand, duidelijk. Joh, meisjes..vrouwen, 1 pot nat toch?
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 21:11:

[...]

Hoe zou neuken en niezen tegelijk voelen??

en dan ook nog je neus snuiten! Dat wordt squirten joh!
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:02:

[...]

Mrs Robinson nope, the other way around
quote:naara schreef op 17 februari 2012 @ 21:14:

[...]

nope, the other way around rollatorsex?
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:10:

[...]

niet zo serieus Dater!Ik serieus dat kan helemaal niet... ik krijg appjes daar kan je niet serieus onder blijven ....pffff rode oortjes krijg je er wel van...
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:17:

[...]

rollatorsex? Ren je dan met je rollator achter elkaar aan in je naakie ofzo.....
quote:dater74 schreef op 17 februari 2012 @ 21:19:

[...]

Ren je dan met je rollator achter elkaar aan in je naakie ofzo.....

Sex met een bejaarde

(hmm de grap verliest zijn kracht door uitleg )
Je had erbij moeten wezen zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven