Weddenschap
vrijdag 17 februari 2012 om 19:37
UPDATE: De stand van de poll om 22:30, 17 feb 2012 was 80% NEE. Amand heeft zijn verlies toegegeven. Iris wint. Stemmen heeft geen zin meer.
Dank voor je inspanning.
Hallo Viva-forum bezoekers,
Om een meningsverschil te beslechten vraag ik jullie om je stem uit te brengen in de poll onder dit topic.
Je kunt hieronder je keuze toelichten als je wilt. Het is echter enkel en alleen de stand van de poll op vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30 uur, die bepaalt wie er gewonnen heeft.
Achtergrond van de weddenschap is hier te vinden.
Hartelijk dank.
Tipje: stem JA
De volledige vraag luidt
'Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar bed gaat?'
Dank voor je inspanning.
Hallo Viva-forum bezoekers,
Om een meningsverschil te beslechten vraag ik jullie om je stem uit te brengen in de poll onder dit topic.
Je kunt hieronder je keuze toelichten als je wilt. Het is echter enkel en alleen de stand van de poll op vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30 uur, die bepaalt wie er gewonnen heeft.
Achtergrond van de weddenschap is hier te vinden.
Hartelijk dank.
Tipje: stem JA
De volledige vraag luidt
'Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar bed gaat?'
vrijdag 17 februari 2012 om 20:47
quote:donderstraal schreef op 17 februari 2012 @ 20:43:
[...]
Je neukt alleen een vrouw waarbij je denkt dat je er wel mee zou willen trouwen of samenwonen?Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen en samenwonen zie ik voorlopig ook niet gebeuren, maar ik mik wel op een wederzijds-exclusieve relatie ja.
[...]
Je neukt alleen een vrouw waarbij je denkt dat je er wel mee zou willen trouwen of samenwonen?Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen en samenwonen zie ik voorlopig ook niet gebeuren, maar ik mik wel op een wederzijds-exclusieve relatie ja.
vrijdag 17 februari 2012 om 20:47
vrijdag 17 februari 2012 om 20:51
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:47:
[...]
Nee zo werkt het niet.
Voor mij wel; de basis heb ik al verkend; intelligentie, gevoel voor humor, vermogen tot zelfreflectie en kwetsbaar opstellen.
Daar voldoet een redelijk percentage aan mijn wensen. De ontmoeting irl maakt duidelijk of iemands voorkomen diegene ook op de 'doable'-lijst plaatst.
[...]
Nee zo werkt het niet.
Voor mij wel; de basis heb ik al verkend; intelligentie, gevoel voor humor, vermogen tot zelfreflectie en kwetsbaar opstellen.
Daar voldoet een redelijk percentage aan mijn wensen. De ontmoeting irl maakt duidelijk of iemands voorkomen diegene ook op de 'doable'-lijst plaatst.
vrijdag 17 februari 2012 om 20:55
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:40:
[...]
Alleen wanneer je een echte blind date hebt. Wanneer je al kennis gemaakt hebt via, bijvoorbeeld, een forum, is er al een selektieproces op gang gekomen.Natuurlijk, seks hebben met iemand die je niet aardig vindt is ook zo wat. Maar echt niet dat ik al mijn sekspartners zelfs maar als potentieel relatiemateriaal heb gezien. Integendeel, heb het wel gedaan met "mannen" die half zo oud waren als ik....
[...]
Alleen wanneer je een echte blind date hebt. Wanneer je al kennis gemaakt hebt via, bijvoorbeeld, een forum, is er al een selektieproces op gang gekomen.Natuurlijk, seks hebben met iemand die je niet aardig vindt is ook zo wat. Maar echt niet dat ik al mijn sekspartners zelfs maar als potentieel relatiemateriaal heb gezien. Integendeel, heb het wel gedaan met "mannen" die half zo oud waren als ik....
vrijdag 17 februari 2012 om 21:02
quote:naara schreef op 17 februari 2012 @ 20:55:
[...]
Natuurlijk, seks hebben met iemand die je niet aardig vindt is ook zo wat. Maar echt niet dat ik al mijn sekspartners zelfs maar als potentieel relatiemateriaal heb gezien. Integendeel, heb het wel gedaan met "mannen" die half zo oud waren als ik....Mrs Robinson
[...]
Natuurlijk, seks hebben met iemand die je niet aardig vindt is ook zo wat. Maar echt niet dat ik al mijn sekspartners zelfs maar als potentieel relatiemateriaal heb gezien. Integendeel, heb het wel gedaan met "mannen" die half zo oud waren als ik....Mrs Robinson
vrijdag 17 februari 2012 om 21:05
vrijdag 17 februari 2012 om 21:07
vrijdag 17 februari 2012 om 21:08
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 21:01:
Das geen antwoord op de vraag, joke coat!
Even serieus Amand, jij neukt alleen met meisjes die jou als potentiëel relatie materiaal zien? Wat als ze een dikke liegebeest is?
Ik neuk alleen met vrouwen.
Ik ken alleen mijn eigen intenties. Ik kies er altijd voor een ander op z'n (haar) woord te geloven.
Zo zit ik in elkaar.
Das geen antwoord op de vraag, joke coat!
Even serieus Amand, jij neukt alleen met meisjes die jou als potentiëel relatie materiaal zien? Wat als ze een dikke liegebeest is?
Ik neuk alleen met vrouwen.
Ik ken alleen mijn eigen intenties. Ik kies er altijd voor een ander op z'n (haar) woord te geloven.
Zo zit ik in elkaar.
vrijdag 17 februari 2012 om 21:11