Weddenschap

17-02-2012 19:37 146 berichten
UPDATE: De stand van de poll om 22:30, 17 feb 2012 was 80% NEE. Amand heeft zijn verlies toegegeven. Iris wint. Stemmen heeft geen zin meer.



Dank voor je inspanning.





Hallo Viva-forum bezoekers,



Om een meningsverschil te beslechten vraag ik jullie om je stem uit te brengen in de poll onder dit topic.



Je kunt hieronder je keuze toelichten als je wilt. Het is echter enkel en alleen de stand van de poll op vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30 uur, die bepaalt wie er gewonnen heeft.



Achtergrond van de weddenschap is hier te vinden.



Hartelijk dank.



Tipje: stem JA :-)



De volledige vraag luidt

'Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar bed gaat?'

Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar

Totaal aantal stemmen: 107

Ja (22%)
Nee (78%)
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 21:22:

Je had erbij moeten wezen zeker?Yep
quote:naara schreef op 17 februari 2012 @ 21:14:

[...]



nope, the other way around Of ik snap het niet of er is iets anders aan de hand.
Nog een krap uurtje... ik ben benieuwd...
Dat ben jij helemaal niet. Je hebt dik en dik verloren!
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 21:41:

Dat ben jij helemaal niet. Je hebt dik en dik verloren!Egnie. Bij 90% 'NEE' verlies ik.




Moet ik nog op de officiele uitslag wachten of kan ik gelijk beginnen met het innen van deze weddenschap?
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:46:

[...]



Egnie. Bij 90% 'NEE' verlies ik.Be a man!
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:47:





Moet ik nog op de officiele uitslag wachten of kan ik gelijk beginnen met het innen van deze weddenschap? ... until the fat lady sings.
79% tegenover 21%.



Tja wat denk jij? Mag deze dunne dame al gaan zingen?
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 22:01:

79% tegenover 21%.



Tja wat denk jij? Mag deze dunne dame al gaan zingen?Egnie!
81% tegenover 19%. Ik zeg maar niets .
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 22:05:

[...]



Egnie!Aha, oorlogstaal. All is fair in love and war?
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 22:13:

81% tegenover 19%. Ik zeg maar niets .Het is nog geen half 11
Ik heb nee gestemd Armand
Alle reacties Link kopieren
Dikke vette 'nee'.
Je weet wat er met Bush gebeurd is hè? Dik verslagen .
quote:miss_marvellous schreef op 17 februari 2012 @ 22:17:

Ik heb nee gestemd Armand Grrrrrrrrr
quote:Caviahaar schreef op 17 februari 2012 @ 22:18:

Dikke vette 'nee'.Ik doe het nóóit meer met je.
Het is nu 82% NEE hehe
Alle reacties Link kopieren
Tja, dit is een kansloze strijd.
Tis bijna half elf...
Vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30.



Lieve Iris



Je weet wat de weddenschap is. De stand is nu



JA: 20%

NEE: 80%



Zeg het maar



Ik luister.
Morgen de hele dag een speeltje!
Ooh gaat het nu al in? Oeps, ik moet nu heel hard gaan nadenken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven