Weddenschap
vrijdag 17 februari 2012 om 19:37
UPDATE: De stand van de poll om 22:30, 17 feb 2012 was 80% NEE. Amand heeft zijn verlies toegegeven. Iris wint. Stemmen heeft geen zin meer.
Dank voor je inspanning.
Hallo Viva-forum bezoekers,
Om een meningsverschil te beslechten vraag ik jullie om je stem uit te brengen in de poll onder dit topic.
Je kunt hieronder je keuze toelichten als je wilt. Het is echter enkel en alleen de stand van de poll op vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30 uur, die bepaalt wie er gewonnen heeft.
Achtergrond van de weddenschap is hier te vinden.
Hartelijk dank.
Tipje: stem JA
De volledige vraag luidt
'Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar bed gaat?'
Dank voor je inspanning.
Hallo Viva-forum bezoekers,
Om een meningsverschil te beslechten vraag ik jullie om je stem uit te brengen in de poll onder dit topic.
Je kunt hieronder je keuze toelichten als je wilt. Het is echter enkel en alleen de stand van de poll op vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30 uur, die bepaalt wie er gewonnen heeft.
Achtergrond van de weddenschap is hier te vinden.
Hartelijk dank.
Tipje: stem JA
De volledige vraag luidt
'Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar bed gaat?'
vrijdag 17 februari 2012 om 20:32
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:30:
Amand, waarom for crying out loud zal je in vredesnaam niet neuken op de eerste date?
En wat doet Iris inene lievig en aanhankelijk met tig iconen. Zo ken ik je niet! Het gaat om de intentie. Ik beweer dat er heel veel mensen zijn die alleen neuken wanneer ze iemand als relatie-materiaal zien. Feitelijk gaat het dus om partner-selektie.
Amand, waarom for crying out loud zal je in vredesnaam niet neuken op de eerste date?
En wat doet Iris inene lievig en aanhankelijk met tig iconen. Zo ken ik je niet! Het gaat om de intentie. Ik beweer dat er heel veel mensen zijn die alleen neuken wanneer ze iemand als relatie-materiaal zien. Feitelijk gaat het dus om partner-selektie.
vrijdag 17 februari 2012 om 20:33
vrijdag 17 februari 2012 om 20:38
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:35:
Amand, gooi er eens een wetenschappelijk of oertijd dingetje op. Ik snap je niet hoor. Je ziet een man, je brein zegt daar wil ik kinderen van en je duikt er bovenop. Toch?
Dat geeft nog geen uitsluitsel over 'relatie of niet'. Daar probeer ik achter te komen.
Ik neuk alleen met vrouwen die ik als potentieel relatie-materiaal zie. Het feit dat ik je doable vind, is voor mij niet genoeg. Ik zal wel een wijf zijn. Oh nee, dat klopt ook weer niet, gezien de poll. Nouja, ik snap er niks meer van.
Amand, gooi er eens een wetenschappelijk of oertijd dingetje op. Ik snap je niet hoor. Je ziet een man, je brein zegt daar wil ik kinderen van en je duikt er bovenop. Toch?
Dat geeft nog geen uitsluitsel over 'relatie of niet'. Daar probeer ik achter te komen.
Ik neuk alleen met vrouwen die ik als potentieel relatie-materiaal zie. Het feit dat ik je doable vind, is voor mij niet genoeg. Ik zal wel een wijf zijn. Oh nee, dat klopt ook weer niet, gezien de poll. Nouja, ik snap er niks meer van.
vrijdag 17 februari 2012 om 20:41
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:35:
Ah, is dat nou ironie.. ja nee ik dacht even dat het wat anders was.
Amand, gooi er eens een wetenschappelijk of oertijd dingetje op. Ik snap je niet hoor. Je ziet een man, je brein zegt daar wil ik kinderen van en je duikt er bovenop. Toch?Roos het was ook wat je dacht alleen is het niet meer geloof ik... snap je...
Ah, is dat nou ironie.. ja nee ik dacht even dat het wat anders was.
Amand, gooi er eens een wetenschappelijk of oertijd dingetje op. Ik snap je niet hoor. Je ziet een man, je brein zegt daar wil ik kinderen van en je duikt er bovenop. Toch?Roos het was ook wat je dacht alleen is het niet meer geloof ik... snap je...
vrijdag 17 februari 2012 om 20:43
vrijdag 17 februari 2012 om 20:43
Je haalt 2 dingen door elkaar lijkt het, in je link staat "wil je altijd een relatie met degene waar je mee naar bed gaat".
De discussie die hier ontstaat lijkt antwoord te geven op de vraag "ga je naar bed met iemand waar je geen relatie mee wil".
Het lijkt op elkaar maar ik voel een nuance verschilletje, wellicht ligt het aan mij.
Worden lust en relatie hier niet met elkaar verklutst. Ik bedoel, jij weet toch ook wel dat mensen soms seksen om de seks?
De discussie die hier ontstaat lijkt antwoord te geven op de vraag "ga je naar bed met iemand waar je geen relatie mee wil".
Het lijkt op elkaar maar ik voel een nuance verschilletje, wellicht ligt het aan mij.
Worden lust en relatie hier niet met elkaar verklutst. Ik bedoel, jij weet toch ook wel dat mensen soms seksen om de seks?
vrijdag 17 februari 2012 om 20:43
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:38:
[...]
Dat geeft nog geen uitsluitsel over 'relatie of niet'. Daar probeer ik achter te komen.
Ik neuk alleen met vrouwen die ik als potentieel relatie-materiaal zie. Het feit dat ik je doable vind, is voor mij niet genoeg. Ik zal wel een wijf zijn. Oh nee, dat klopt ook weer niet, gezien de poll. Nouja, ik snap er niks meer van.Je neukt alleen een vrouw waarbij je denkt dat je er wel mee zou willen trouwen of samenwonen?
[...]
Dat geeft nog geen uitsluitsel over 'relatie of niet'. Daar probeer ik achter te komen.
Ik neuk alleen met vrouwen die ik als potentieel relatie-materiaal zie. Het feit dat ik je doable vind, is voor mij niet genoeg. Ik zal wel een wijf zijn. Oh nee, dat klopt ook weer niet, gezien de poll. Nouja, ik snap er niks meer van.Je neukt alleen een vrouw waarbij je denkt dat je er wel mee zou willen trouwen of samenwonen?
vrijdag 17 februari 2012 om 20:44
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:43:
[...]
Welnee, dat zijn woorden. De rest komt pas veel later.Zolang er alleen woorden zijn, is de selektie zuiver. Wanneer dan irl blijkt dat de ander ook nog eens ontzettend leuk, uitdagend, aantrekkelijk en verleidelijk is, is dat alleen maar de sugar on top.
[...]
Welnee, dat zijn woorden. De rest komt pas veel later.Zolang er alleen woorden zijn, is de selektie zuiver. Wanneer dan irl blijkt dat de ander ook nog eens ontzettend leuk, uitdagend, aantrekkelijk en verleidelijk is, is dat alleen maar de sugar on top.
vrijdag 17 februari 2012 om 20:47
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:43:
Je haalt 2 dingen door elkaar lijkt het, in je link staat "wil je altijd een relatie met degene waar je mee naar bed gaat".
De discussie die hier ontstaat lijkt antwoord te geven op de vraag "ga je naar bed met iemand waar je geen relatie mee wil".
Het lijkt op elkaar maar ik voel een nuance verschilletje, wellicht ligt het aan mij.
Worden lust en relatie hier niet met elkaar verklutst. Ik bedoel, jij weet toch ook wel dat mensen soms seksen om de seks?Precies.
Je haalt 2 dingen door elkaar lijkt het, in je link staat "wil je altijd een relatie met degene waar je mee naar bed gaat".
De discussie die hier ontstaat lijkt antwoord te geven op de vraag "ga je naar bed met iemand waar je geen relatie mee wil".
Het lijkt op elkaar maar ik voel een nuance verschilletje, wellicht ligt het aan mij.
Worden lust en relatie hier niet met elkaar verklutst. Ik bedoel, jij weet toch ook wel dat mensen soms seksen om de seks?Precies.