Weddenschap

17-02-2012 19:37 146 berichten
UPDATE: De stand van de poll om 22:30, 17 feb 2012 was 80% NEE. Amand heeft zijn verlies toegegeven. Iris wint. Stemmen heeft geen zin meer.



Dank voor je inspanning.





Hallo Viva-forum bezoekers,



Om een meningsverschil te beslechten vraag ik jullie om je stem uit te brengen in de poll onder dit topic.



Je kunt hieronder je keuze toelichten als je wilt. Het is echter enkel en alleen de stand van de poll op vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30 uur, die bepaalt wie er gewonnen heeft.



Achtergrond van de weddenschap is hier te vinden.



Hartelijk dank.



Tipje: stem JA :-)



De volledige vraag luidt

'Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar bed gaat?'

Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar

Totaal aantal stemmen: 107

Ja (22%)
Nee (78%)
Alle reacties Link kopieren
Ok, dus Iris wint?
Iris wint.
Gefeliciteerd Iris

Amand, ben je teleurgesteld?
Wat heeft Iris gewonnen?

Girlllllllllllpowerrrrrr!!



Amand, draag je je verlies als een man?
OMG wat een macht, wat te doen, wat te doen?
Heb je Amand gewonnen voor een nacht, Iris? Moet ik komen helpen?
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 22:57:

Heb je Amand gewonnen voor een nacht, Iris? Moet ik komen helpen? Hahaha nee, hij moet me de hele dag overal gelijk in geven, maar ik geloof dat de uitdaging andersom groter was geweest .
Je hebt helemaal gelijk!



(kan je alvast wennen!)
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:40:

Het is wat hè dat hele neuken?



Waarom doen we het eigenlijk nog? Hahaha.Macht der gewoonte denk ik ?



en het kan verrekkes lekker zijn ...



Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:miss_marvellous schreef op 17 februari 2012 @ 22:51:

Gefeliciteerd Iris

Amand, ben je teleurgesteld?Beter dit dan een grijze muis zijn.
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 22:58:

[...]



Hahaha nee, hij moet me de hele dag overal gelijk in geven, maar ik geloof dat de uitdaging andersom groter was geweest .Deze keer kom je daar niet achter
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 22:55:

OMG wat een macht, wat te doen, wat te doen? Hit me!
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 22:52:

Wat heeft Iris gewonnen?

Girlllllllllllpowerrrrrr!!



Amand, draag je je verlies als een man?Geen idee. Ik grijp gewoon weer naar de kleenex.
Ow huilende mannen.. dat vind ik toch zo woest cheyl!!
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 23:11:

Ow huilende mannen.. dat vind ik toch zo woest cheyl!!Ik zie dat ik niet duidelijk was. Je kunt de kleenex ook voor andere dingen gebruiken.
Haha iets langer de posts van Amand lezen en je weet direct waarom hij naar de Kleenex grijpt .
Gatver, amand viezerik!



Zonde om dat aan kleenex af te smeren...
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 23:20:

Gatver, amand viezerik!



Zonde om dat aan kleenex af te smeren...We zijn het eens hoor
Ja? Ja? Eindelijk..

Vind jij ook dat je huid er zo heerlijk zacht van wordt?
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 23:25:

Ja? Ja? Eindelijk..

Vind jij ook dat je huid er zo heerlijk zacht van wordt? Op m'n buik ja. Verder ga ik heel vaak naar de sauna. Dat helpt ook.
Jaha, ik had het ook over buik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven