Weddenschap

17-02-2012 19:37 146 berichten
UPDATE: De stand van de poll om 22:30, 17 feb 2012 was 80% NEE. Amand heeft zijn verlies toegegeven. Iris wint. Stemmen heeft geen zin meer.

Dank voor je inspanning.

Hallo Viva-forum bezoekers,

Om een meningsverschil te beslechten vraag ik jullie om je stem uit te brengen in de poll onder dit topic.

Je kunt hieronder je keuze toelichten als je wilt. Het is echter enkel en alleen de stand van de poll op vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30 uur, die bepaalt wie er gewonnen heeft.

Achtergrond van de weddenschap is hier te vinden.

Hartelijk dank.

Tipje: stem JA :-)

De volledige vraag luidt

'Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar bed gaat?'

Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar

Totaal aantal stemmen: 107

Ja (22%)
Nee (78%)
Alle reacties Link kopieren

Misschien een idee om deze poll op elke pijler te zetten?

En dan kijken of er verschillende uitslagen komen?

Mmmmmmmm, vind dat een heel goed idee al zeg ik het zelf!
Ik forum mobiel, dus ik zie geen poll, maar je mag 1 stem optellen bij NEE.
quote:tonkje schreef op 17 februari 2012 @ 20:01:

[...]

Oei, maar dit onderwerp staat op de sekspijler, daar komen die oerdegelijke moekes niet hoor.Ik besef nèt dat ik dit topic iets strategischer had moeten plaatsen. Maar aan de andere kant; ik verwacht jou ook niet direkt op de seks-pijler.
quote:yvonjaspers schreef op 17 februari 2012 @ 20:05:

Ik forum mobiel, dus ik zie geen poll, maar je mag 1 stem optellen bij NEE.Telt niet.
quote:donderstraal schreef op 17 februari 2012 @ 20:03:

Misschien een idee om deze poll op elke pijler te zetten?

En dan kijken of er verschillende uitslagen komen?

Mmmmmmmm, vind dat een heel goed idee al zeg ik het zelf!Damn!
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 19:49:

Kom op, oer-degelijke, meestal zwijgende Viva-lezeressen en moeders. Stem JAWerd ik geroepen?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Kan ik al gaan slapen?

What where you thinking Amand?
quote:merano schreef op 17 februari 2012 @ 20:08:

[...]

Werd ik geroepen?JA
Sloeries. Allemaal., behalve alle lieve JA stemmers natuurlijk
Het moeten bijna alleen maar mannelijke players geweest zijn, de stemmers tot nu toe. Moet haast wel.
We mogen nog dubbelnicken, of niet.
Ook Nee gestemd. Lang geleden namelijk al besloten dat ik mijn gedrag niet af laat hangen van de onuitgesproken intenties van een ander. En dat geldt ook voor sex.
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:06:

[...]

Ik besef nèt dat ik dit topic iets strategischer had moeten plaatsen. Maar aan de andere kant; ik verwacht jou ook niet direkt op de seks-pijler.

Ik klikte erop zonder te weten bij welke pijler het stond, dus misschien geldt dat ook voor verdwaalde moekes.

Maar verder heb je gelijk, de sekspijler is mijn onderdeel niet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Hé Amand, misschien moet je het JA stemmen aantrekkelijker maken. UItleggen wat de winnaar krijgt enzo .
Neeeeee gestemd hahahahahaha gewoon omdat het kan!
Niet met zomaar iedereen, maar ik heb mijn man wel op de eerste date het bed ingesleurd. Toch 'NEE' gestemd.
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:18:

Hé Amand, misschien moet je het JA stemmen aantrekkelijker maken. UItleggen wat de winnaar krijgt enzo .Ik weet niet of dat in mijn voordeel is.
quote:nessemeisje schreef op 17 februari 2012 @ 20:18:

Niet met zomaar iedereen, maar ik heb mijn man wel op de eerste date het bed ingesleurd. Toch 'NEE' gestemd.Potverdorie!
Om maar even formeel te blijven: het te behalen doel voor de NEE-stemmen is 90%. Anders win ik alsnog
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:19:

[...]

Ik weet niet of dat in mijn voordeel is.Iris die iemand anders de hele dag gelijk moet geven? Dan komen ze als vliegen op de stroop af, hahaha.
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:22:

Om maar even formeel te blijven: het te behalen doel voor de NEE-stemmen is 90%. Anders win ik alsnog Je blijft een man hè, die geven hun ongelijk nooit toe
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:24:

[...]

Je blijft een man hè, die geven hun ongelijk nooit toe Lees de weddenschap nog maar eens even, lieverd
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 19:49:

Kom op, oer-degelijke, meestal zwijgende Viva-lezeressen en moeders. Stem JAohhh Verhips.. dit lees ik nu pas... NADAT ik op nee had gestemd :D
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 20:24:

[...]

ohhh Verhips.. dit lees ik nu pas... NADAT ik op nee had gestemd :DBedankt hè
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:24:

[...]

Lees de weddenschap nog maar eens even, lieverd Tja zo krijg je natuurlijk altijd gelijk hè. Een gentleman geeft toe wanneer hij verslagen is .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven