Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:36:

[...]

Nee ik dacht echt dat ze het over dunnere mensen had. ik kan namelijk best zweten.er zullen altijd uitzonderingen blijven bestaan
Dikkere mensen geven meer geuroverlast, haha, laat me niet lachen!

Op werk heb ik nog nooit een dikke collega geroken, maar wel de magerste die we hebben. Die stinkt naar zweet, dat is niet meer normaal...
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 21:33:

[...]

Waarom een open deur intrappen? Je weet toch zelf ook wel dat je slank bent met die maat? Ik vraag me dan toch af waarom ik jouw maat (en gewicht) overal teruglees...wil je dan bevestiging hebben dat je slank bent? Ja je bent slank!!Als jij je ergert aan het feit dat Iris haar maat opgeeft heb JIJ een probleem!
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 21:36:

[...]

Eh, ik was toch echt duidelijk....

Ja nu ik het teruglees ben je inderdaad duidelijk. Sorry, my bad .
quote:lichtpuntjes schreef op 17 februari 2012 @ 21:38:

Op werk heb ik nog nooit een dikke collega geroken, maar wel de magerste die we hebben. Die stinkt naar zweet, dat is niet meer normaal...Jij hebt ook weer even met je andere naam ingelogd....
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:38:

[...]

Ja nu ik het teruglees ben je inderdaad duidelijk. Sorry, my bad .Je weet het, ik lees je graag dus tolereer ik die slordigheid...
quote:lichtpuntjes schreef op 17 februari 2012 @ 21:38:

Op werk heb ik nog nooit een dikke collega geroken, maar wel de magerste die we hebben. Die stinkt naar zweet, dat is niet meer normaal...

Ja ik ken ook magere stinkerds. Ik dacht dat dat wellicht door gebrek aan lichaamsvet was.

Maar ik ken ook dikke stinkerds hoor. Beiden kan.
Ik stink niet, ik geur...
Clowns to the left of me..
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:39:

[...]

Ja ik ken ook magere stinkerds. Ik dacht dat dat wellicht door gebrek aan lichaamsvet was.

Maar ik ken ook dikke stinkerds hoor. Beiden kan.

Hehe, beide kan.

Maar er zijn meer dikkere stinkerds.

Ze hebben het ook snel warm en hoge bloedruk en zo...
JJ, Letgo had wel gelijk hoor, met die bacteriën en zweet. Die veroorzaken geur. Zweet zelf stinkt niet. Maar vollere mensen zweten wel weer meer
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 21:38:

[...]

Als jij je ergert aan het feit dat Iris haar maat opgeeft heb JIJ een probleem!

Schrijf ik dat ik me erger? Ik plaats hier ook niet met regelmaat mijn heupomtrek, buikomtrek, confectiemaat en gewicht? Ik vraag me daarom oprecht af waarom iemand dat zou doen. Ik heb jou dat ook nog niet zien doen trouwens.

En nee ik heb geen probleem. Van een probleem moet je toch op zijn minst zelf last hebben lijkt me. Ik heb nergens last van.
quote:JustJuice schreef op 17 februari 2012 @ 21:39:

Ik stink niet, ik geur...Een dame riekt
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 21:41:

[...]

Schrijf ik dat ik me erger? Ik plaats hier ook niet met regelmaat mijn heupomtrek, buikomtrek, confectiemaat en gewicht? Ik vraag me daarom oprecht af waarom iemand dat zou doen. Ik heb jou dat ook nog niet zien doen trouwens.

En nee ik heb geen probleem. Van een probleem moet je toch op zijn minst zelf last hebben lijkt me. Ik heb nergens last van.

Klopt, ik doe dat ook niet.

Maar ben ook niet bekend met het feit dat Iris regelmatig met haar maten pronkt. En dan nog, wat kan jou dat schelen?
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 21:41:

[...]

Joh ik schrijf hier alles neer. Ik ben een open boek .
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 21:39:

[...]

Jij hebt ook weer even met je andere naam ingelogd....?
quote:missy_acy schreef op 17 februari 2012 @ 21:40:

JJ, Letgo had wel gelijk hoor, met die bacteriën en zweet. Die veroorzaken geur. Zweet zelf stibkt niet. Maar vollere mensen zweten wel weer meerZweet is bij iedereen hetzelfde, hygiëne alleen niet.
Clowns to the left of me..
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 21:43:

[...]

Klopt, ik doe dat ook niet.

Maar ben ook niet bekend met het feit dat Iris regelmatig met haar maten pronkt. En dan nog, wat kan jou dat schelen?Ik schreef het in het andere Lichaamstopic. Gewoon als feit.
quote:JustJuice schreef op 17 februari 2012 @ 21:44:

[...]

Zweet is bij iedereen hetzelfde, hygiëne alleen niet.niet ieder zweet is hetzelfde!!!
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:44:

[...]

Ik schreef het in het andere Lichaamstopic. Gewoon als feit.Hoe durf je?
@Ksenija: Wederom het kan me niet schelen en ik maak me er niet druk om. Die vraag komt in mijn hoofd op en daarom stel ik hem. Verder niets. En als Iris er antwoord op wil geven doet ze dat en zo niet, dan niet. Ook prima wat mij betreft.

@Iris: Dat vind ik dan wel weer een mooie eigenschap. Maar ik neem aan dat je dan ook snapt dat mensen er soms op doorvragen.
quote:missy_acy schreef op 17 februari 2012 @ 21:40:

JJ, Letgo had wel gelijk hoor, met die bacteriën en zweet. Die veroorzaken geur. Zweet zelf stinkt niet. Maar vollere mensen zweten wel weer meer

Spreek jij even voor jezelf ja!..

Gadver wat is dit afgezakt.. ongelooflijk..

Zo worden dingen hier echt de nek om gedraaid..
quote:JustJuice schreef op 17 februari 2012 @ 21:44:

[...]

Zweet is bij iedereen hetzelfde, hygiëne alleen niet.Jij bent ook niet echt de slimste thuis he? Dat was juist wat ik schreef. En dat noemde jij de domste bijdrage van de avond. Om het hier vervolgens te herhalen
@letgo: Helder!
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 21:44:

[...]

niet ieder zweet is hetzelfde!!!Ga jij eens naar biologie les!
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 21:46:

[...]

Spreek jij even voor jezelf ja!..

Gadver wat is dit afgezakt.. ongelooflijk..

Zo worden dingen hier echt de nek om gedraaid..

Even voor dit de verkeerde kant op gaat en mijn woorden volledig uit zijn verband worden getrokken.

Mijn punt is juist dat dikke mensen NIET meer stinken, maar dat stinken alles met persoonlijke hygiëne te maken heeft. Ondanks dat dikke mensen meer kunnen zweten, betekent dit dus nadrukkelijk NIET dat ze vaker stinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven