Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:iris1969 schreef op 18 februari 2012 @ 00:33:

[...]

Is dat wel arrogant of kun je gewoon tot die conclusie komen na een flinke tijd hier forummen?In dat geval ben ik ook benieuwd wat je conclusie over de slanke vrouw is. Die zul je ook wel hebben toch na een tijd forummen?
quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 00:31:

Oe, jij bent op oorlogspad zeg, kenau.

Ik niet hoor.. en ik kift ook niet. Ik lust gewoon geen slagroomtaart dus je vraag, ben je nou jaloers is volslagen mis. Over laten kennen gesproken.

Ik vind jouw post over het bonbonnetje zeker wel kift-opwekkend, ja. Maar dat snap je zelf ook wel.

Oh, en veel van je andere posts in dit topic ook.

In tegenstelling tot andere forummers hier die gewoon op een normale, hooguit wat felle manier de discussie aangaan.
En dan weer even on topic (als ik u allen niet ontrief) want het ging eigenlijk over seks met....

Het is absoluut waar dat veel vrouwen wat slanker zouden willen zijn en het is ook absoluut waar dat veel mannen wat voller erg lekker vinden. Als ik tijdens de relatie met een minnaar afval krijg ik commentaar. Waar zijn je billen? Ik voel je ribben.. niet leuk. Mijn ervaring he, mijn ervaring...
quote:DeKenau schreef op 18 februari 2012 @ 00:37:

[...]

tja meid, het is niet wat je wil horen, maar dat is gewoon hoe ik erover denk. Slank zijn is nu eenmaal het ideaalbeeld, anders zou niet iedereen zich suf lijnen, en er blaadjes en boekjes over kopen. ( en right, dat is natuurlijk allemaal uit gezondheidsredenen)Dit is precies het argument wat altijd aangevoerd wordt, waardoor er geen oprechte discussie over dit onderwerp te voeren is. Dat vind ik nou zo jammer.
quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 00:33:

[...]

Dat dus. Zo knap dat je weet dat iemand haar onzekerheid overschreeuwd, dat staat altijd op een voorhoofd namelijk.

Ehhhhhhhhhhhhh

quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 00:19:

[...]

Relax een beetje, ik zeg niet dat dunne vrouwen weinig eten of lijnen. Ik heb het over de vrouwen in mijn omgeving die echt slank zijn en zeiken over de lijn. In mijn optiek 99 van de 100 keer vissen naar complimenten en daar doe ik niet aan mee.

Dat is een beetje het probleem hier, er wordt over 1 kam geschoren. Vrouwen die blij zijn met hun volslankheid worden in hetzelfde hok geplaatst als dames die op de eetpijler topics openen over lijnen.

En slanke vrouwen voelen zich onmiddellijk aangesproken als je schrijft over sommigen die zich aanstellen. En ja, die bestaan!Zooooo knap dat jij weet dat iemand die in jouw ogen niet onzeker kan (mag?) zijn dat ook echt niet is. Dat ze vist naar complimenten staat wél op haar voorhoofd geschreven zeker?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:dimphyne schreef op 18 februari 2012 @ 00:39:

[...]

Ik ben zelf niet dik, en heb geen overgewicht. Maar zou me nooit over volslanke vrouwen uitlaten zoals jij, komt niet eens in mij op.

Wat is er mis met de realiteit?

of kun je die niet aan/ is dat niet aardig?

Als iemand hier iets over slank te melden heeft wat gewoon waar is en geen kift, hoor ik dat ook aan hoor. Kom maar op.
Hm enlighten me...
quote:

Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 00:31:

". Ik lust gewoon geen slagroomtaart"

Ik wel!!!! Maar ik word er zo ziek van, het is niet eeeeeeeerlijk!!!!!
quote:DeKenau schreef op 18 februari 2012 @ 00:41:

[...]

Ik vind jouw post over het bonbonnetje zeker wel kift-opwekkend, ja. Maar dat snap je zelf ook wel.

Oh, en veel van je andere posts in dit topic ook.

In tegenstelling tot andere forummers hier die gewoon op een normale, hooguit wat felle manier de discussie aangaan.

Maar waarom dan? Ik snap dat echt niet. Als ik thee drink met een maatje dun en ze klaagt over buik, billen en benen dan is het toch niet echt gek dat ik daar niet in mee ga? Dat ik het weglach en zeg ja hoor nee meid echt, die enorme vetrol kan echt niet.

Ik ga bijna denken dat het je zelf dwars zit.

En mijn felle posts waren gericht naar die regenbooglippen die hier om de kift aan het kiften was. Daar heb ik niks mee.
quote:Letgo schreef op 18 februari 2012 @ 00:41:

[...]

Dit is precies het argument wat altijd aangevoerd wordt, waardoor er geen oprechte discussie over dit onderwerp te voeren is. Dat vind ik nou zo jammer.ja maar..het is toch waar? dat is de reden dat ik het zeg...
quote:Letgo schreef op 18 februari 2012 @ 00:39:

[...]

In dat geval ben ik ook benieuwd wat je conclusie over de slanke vrouw is. Die zul je ook wel hebben toch na een tijd forummen?

Ooh zeker. Slanke vrouwen zijn blij met zichzelf en dat laten ze graag weten. Ik maak me daar zelf ook wel schuldig aan.

Slanke vrouwen denken bovendien dat lijnen makkelijk is omdat het ze zelf vaak geen enkele moeite kost om slank te blijven. Zelf zie ik dat nu anders, want ik zie nu overeten als een menselijke zwakte net als vele andere menselijke zwaktes en die heb ik zelf ook. Vroeger dacht ik echter ook zo over te dik zijn.
Weet je wie ik een mooie volslanke vrouw vind: Nigella.

Alleen ze moet niet heel veel dikker worden want dan wordt het echt een bijzettafeltje van achteren

Bedoel het niet lullig... Maar zoals ik het zie...
quote:DeKenau schreef op 18 februari 2012 @ 00:42:

[...]

Wat is er mis met de realiteit?

of kun je die niet aan/ is dat niet aardig?

Als iemand hier iets over slank te melden heeft wat gewoon waar is en geen kift, hoor ik dat ook aan hoor. Kom maar op.

Waarom zou het? Dit topic is nou net bedoelt om volslanke vrouwen in het zonnetje te zetten. Waarom dat sommige mensen dan zo dwars zit, en waarom er dan weer zo'n nare discussie moet ontstaan heeft zeker allemaal te maken met die dikkerds die teveel eten? Volgens mij verliep het anders....lees nog maar eens terug zou ik zeggen.

Jammer dat anderen altijd de 'sunshine' willen stelen van anderen die in het zonnetje worden gezet.
Ja waar ik wel niet goed van wordt zijn die magere/slanke gratenpakhuizen die dan klagen dat ze te dik zijn.

Dat zou verboden moeten worden...
quote:Dana schreef op 18 februari 2012 @ 00:42:

[...]

Zooooo knap dat jij weet dat iemand die in jouw ogen niet onzeker kan (mag?) zijn dat ook echt niet is. Dat ze vist naar complimenten staat wél op haar voorhoofd geschreven zeker?

Rooss: dit bedoelde ik dus.

Ik voel me niet aangesproken ( ik wil zelf juist graag wat voller zijn)

maar ik ben ook weleens onzeker als slank persoon. Ja, dat kan!

Ik heb teveel nare shit naar mijn hoofd gekregen door dikkere vrouwen, ja daar zit bij mij zeker wel een ergenis denk ik.
quote:DeKenau schreef op 18 februari 2012 @ 00:45:

[...]

ja maar..het is toch waar? dat is de reden dat ik het zeg...Lees nou zelf nog even kritisch bovenstaand argument voor. Vind je het zelf een goed argument? Totaal niet waardig voor een zinvolle discussie, sorry.
quote:Letgo schreef op 18 februari 2012 @ 00:47:

[...]

Waarom zou het? Dit topic is nou net bedoelt om volslanke vrouwen in het zonnetje te zetten. Waarom dat sommige mensen dan zo dwars zit, en waarom er dan weer zo'n nare discussie moet ontstaan heeft zeker allemaal te maken met die dikkerds die teveel eten? Volgens mij verliep het anders....lees nog maar eens terug zou ik zeggen.

Jammer dat anderen altijd de 'sunshine' willen stelen van anderen die in het zonnetje worden gezet.

Ik voel me net een LP nu, maar ik roep het nog een keer KIJK NAAR DE TITEL

over de rug van slanke mensen...

geen happy sunshine topic dus, zoiets kom ik écht niet verstieren, ik ben er helemaal niet op uit om iemand de put in te lullen, kom nou. Maar ik ga ook geen show opvoeren.
quote:xalliesuper schreef op 18 februari 2012 @ 00:48:

Ja waar ik wel niet goed van wordt zijn die magere/slanke gratenpakhuizen die dan klagen dat ze te dik zijn.

ah, daar hebben we er weer een.

nee dikkerds die de hele dag vreten en dan zeiken, da's leuk.

( sarcasme!)
Huh.
quote:Letgo schreef op 18 februari 2012 @ 00:41:

[...]

Dit is precies het argument wat altijd aangevoerd wordt, waardoor er geen oprechte discussie over dit onderwerp te voeren is. Dat vind ik nou zo jammer.

Het is het enige onderwerp waar het om gaat en waar de discussie om zou moeten draaien.

Denk je nou werkelijk dat er in tijden en culturen waar de commercie niet zo diep in het leven is doorgedrongen als in de onze, net zo verhit gediscussieerd wordt over dik versus dun? Welnee, dan is het gewoon een gegeven dat de een een andere aanleg heeft dan de ander en dat sommige mensen zich meer aangetrokken tot het ene lichaamstype en anderen tot een ander. Of dat er ook mensen zijn die het hele lichaamstype niet zo kan boeien, die op hele andere eigenschappen vallen.

Het is de commercie die maakt dat we de hele tijd maar denken dat uiterlijk en gewicht aan een steeds nauwer en knellender ideaalbeeld moeten voldoen. Dat is het echte probleem.

Want onzekere mensen, die geven lekker veel geld uit (aan eten, aan afslankpillen, aan kleding, noem maar op). En daar draait het om, voor het bedrijfsleven.

Willen we daar tot in het oneindige in meegaan?

Dat is de vraag.

Maar om daar voor jezelf een keuze in te kunnen maken, moet je je er wel eerst van bewust zijn dat het zo werkt, in onze huidige samenleving.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:xalliesuper schreef op 18 februari 2012 @ 00:48:

Waarom mag dat niet? Die kunnen toch ook onzeker zijn over hun vetjes? Die zijn dan relatief klein, maar bij het ouder worden kan zelfs de slankste den nog een buikje krijgen en dat vervelend vinden. Daar heeft ze net zoveel recht op als een dikkerd.

En waarom schrijf je gratenpakhuis? Ik schrijf toch ook niet vet varken?
quote:Letgo schreef op 18 februari 2012 @ 00:49:

[...]

Lees nou zelf nog even kritisch bovenstaand argument voor. Vind je het zelf een goed argument? Totaal niet waardig voor een zinvolle discussie, sorry.

de waarheid is een zwak argument?

nou breekt mijn klomp.
quote:DeKenau schreef op 18 februari 2012 @ 00:52:

[...]

ah, daar hebben we er weer een.

nee dikkerds die de hele dag vreten en dan zeiken, da's leuk.

( sarcasme!)Voel je je aangesproken dan??, als jij slank/mager bent (zelf heb ik ook geen overgewicht) dan hoef je toch niet te zeiken over je figuur of gewicht en ik bedoel dan als in de trant van ik ben te dik.
quote:iris1969 schreef op 18 februari 2012 @ 00:46:

[...]

Ooh zeker. Slanke vrouwen zijn blij met zichzelf en dat laten ze graag weten. Ik maak me daar zelf ook wel schuldig aan.

Ja dat snap ik. Dat jij dat doet is me ook opgevallen. Maar start dan alsjeblieft een eigen topic waarin jullie met elkaar kunnen bespreken hoe slank jullie zijn en wat de voordelen zijn. Maar ga niet lopen koketteren in een topic dat nu juist bedoeld is om de volslanke vrouw in het zonnetje te zetten. Bovendien is als dat gepoch nou nodig? Weet je al hoe mijn lichaam eruit ziet? Heb ik mijn maten al gepost? Ik vraag me serieus af wat het daarvan is?

Slanke vrouwen denken bovendien dat lijnen makkelijk is omdat het ze zelf vaak geen enkele moeite kost om slank te blijven. Zelf zie ik dat nu anders, want ik zie nu overeten als een menselijke zwakte net als vele andere menselijke zwaktes en die heb ik zelf ook. Vroeger dacht ik echter ook zo over te dik zijn.Als ik jou zo hoor/lees overeet jij je gruwelijk en heb je de mazzel dat je er niet dik van wordt. Dikke vrouwen doen hetzelfde, alleen worden er wel dik van. Die vrouwen zijn dan opeens zwak?
quote:xalliesuper schreef op 18 februari 2012 @ 00:46:

Weet je wie ik een mooie volslanke vrouw vind: Nigella.

Alleen ze moet niet heel veel dikker worden want dan wordt het echt een bijzettafeltje van achteren

Bedoel het niet lullig... Maar zoals ik het zie...Die is helaas al de grens over richting dik zag ik laatst op foto's. Erg jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven