Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
Kunstje en Problemo, toch kleine stappen vooruit hè.

Wil even reageren op Pum, als het zo is dat jouw ex een bipolaire stoornis heeft, is het dan fair om hem zo hard af te vallen? Denk dat als hij de keuze had gehad daar liever niet mee behept was.... of zit ik er naast?
quote:kunstje schreef op 20 februari 2012 @ 11:09:

.

@Gijs, gaat het nog steeds een beetje? Scheelt natuurlijk wel dat je de nieuwe vriend van ex betrouwbaar vindt. Het is ook beter zo, dan dat jij meegegaan was. Dan had je daarna toch weer een afknapper gekregen.

.

Alles prima hier, heb altijd heel erg opgezien tegen dit onvermijdelijke moment maar nu het zover is valt het mee.

"De mens lijd het meest door het lijden dat hij vreest maar nooit komen gaat"

Ga morgen zelf ook maar op pad, richting Munchen / Oostenrijk je moet toch wat
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Nee dat is niet fair!
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
quote:campari schreef op 20 februari 2012 @ 14:04:

Wil even reageren op Pum, als het zo is dat jouw ex een bipolaire stoornis heeft, is het dan fair om hem zo hard af te vallen? Denk dat als hij de keuze had gehad daar liever niet mee behept was.... of zit ik er naast?Ja toededoki zeg hee, daar kun je natuurlijk niet alles op gooien.
Oh en Pumukule, een beetje late reactie van mij op je "brief idee"--> een brief schrijven is altijd goed al is het maar omdat je zelf dan je gevoel en gedachtes op papier kunt zetten> de brief daadwerkelijk versturen is een ander verhaal. Het is namelijk nogal moeilijk om de nuance van je gevoel zwart op wit over te brengen aan een persoon waar je al niet lekker mee door een deur kan op het moment. Persoonlijk heb ik de ervaring dat bij ons toen we nog contact hadden het via de mail helemaal niet werkte, dat dingen scheef of niet overkwamen en kleine onenigheden uitliepen op een enorme ruzie/misverstand.

Denk er dus echt goed over na of je hem wel versturen wil. Ik wil helemaal niet zeggen dat je je gevoelens of gedachtes niet kenbaar mag maken aan je (ex)partner maar soms komen dingen wat ongelukkig over zeg maar.

Succes
[quote][message=11262584,noline]
One day I fly away,

hey dames en heer,

ook ik heb 2 x toe een mail gestuurd naar ex vriend waarin ik aangaf dat ik hem wilde helpen etc...hij heeft er nooit op gerageerd.

wat mij opvalt is dat wij allemaal denken

dat de exen met zichzelf in de knoop zitten(denk ik ook) maar bij nader inzien zie ik een patroon in wat wij opschrijven.

zijn wij dan allemaal op gezadeld met exen die iets mankeren??psychisch of weet ik veel?

ik denk nu dat het niet zo is,ze zijn allemaal hetzelfde in hun doen en laten, ze hebben er gewoon genoeg van,hebben ondertussen mss al een ander,lijden wel op hun manier maar weten ondertussen heel goed waar ze mee bezig zijn. en wij ons maar zorgen maken ,denken voor hun, proberen hun problemen opte lossen en alles wat daarbij hoort.

en ondertussen vergeten we dat we eigenlijk zelf slachtoffer zijn van alles en eigenlijjk voor ons zelf moeten gaan vechten ipv voor een ander.

wij vrouwen willen alles altijd maar analyseren: hoe kan het nou,wat heb ik fout gedaan,als ik nou maar dit of als ik nou maar zo.mannen doen dat niet,accepteren het en willen er niet meer over praten en dat brengt bij vrouwen alleen maar weer vragen naar boven.

ik heb een rot weekend gehad en weer veel gehuild.

komt ook omdat ik afgelopen donderdag weer een gesprek heb gehad wat gewoon niks op heeft geleverd en zelfs heel onaangenaam was.

ben dan weer 3 dagen van slag,ik wist het van te voren maar ik weet ook dat ik er doorheen moet.

1 maart krijg ik de sleutel van mn appartement,dubbel gevoel maar ik denk en hoop dat ik me daar veel beter zal gaan voelen dan ik dit huis waar we samen hebben gewooond.

het blijft gewoon heel dubbel

kan me er aan de ene kant enorm op verheugen maar aan de andere kant niet
zonder tegenslag is er geen overwinning
[quote][message=11262617,noline]
One day I fly away,

[quote]pumukele schreef op 20 februari 2012 @ 15:37:

[...]

Dat klopt ik heb de brief wel verstuurd. Met dank aan Menza
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 20 februari 2012 @ 06:45:

ik geloof ik begin toch wel heel erg boos te worden op hem!

Nog steeds ben ik hem en zijn gedrag aan het verdedigen en cijfer mezelf weg! hij heeft porverdorie de laatste 2 jaar geen enkele verantwoordelijkheid genomen voor het gezin, alles aan mij overgelaten en vervolgens gevlucht! lafaard!

Hier reageerde ik op, het was geen verwijt maar een vraag.
.
One day I fly away,

Okee, rustig maar, wilde je er alleen op wijzen.

Jammer dat het verkeerd schoot.
[quote][message=11263505,noline]
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 20 februari 2012 @ 17:03:

[...]

is niet erg, ik ben de afgelopen 3 dagen een beetje veel van de kaart! maar weet nu... daarom ook mijn brief ter afsluiting dat ik verder moet.

aiak herken mezelf ook even niet meer sorry Alles goed meis.
[quote][message=11263604,noline]
One day I fly away,

Ook ik moet mezelf weer vinden,en door omstandigheden komt alles dubbelhard bij mij binnen. Heb inmiddels het gevoel dat ik weer terug bij af ben

En ik wil zo graag voorwaarts.t gaat me niet snel genoeg. Heb even de kracht niet meer

.
ik ook na mijn wijze woorden hier een flinke inzinking.. En waarom.. kwam bezoek die van vreemdgaan af weet en die vroeg hoe het met mij was. Bijna janken.. vent kwam net binnen enz. ik heb het gewoon klote.. Voel me rot en zeer gekwetst. Bovendien ben ik bang voor de afspraak met makelaar morgen. Voel me erg opgelaten.. ik had zo graag gehoord dat hij van mij houd, maar blijkbaar is dat niet zo.. en dat is een bittere pil...Die ik niet wegkrijg...
Kom op hoor problemo, je gaat morgen tuurlijk naar makelaar,zorg voor je zelf en het is zeker n bittere pil, ik leef met je mee!

Kom op hoor! Wil morgen horen hoe t bij nakelaar was! Dikke knuffel
Life sucks!
Ookmoeilijk,Kunstje? Life sucks indeed. Kom op meid.

Hoe was je dag vandaag?x
..
One day I fly away,

Lieve allemaal, respect voor jullie!
Opinions are like assholes. Everybody has one.
goedemorgen allemaal,

hoe gaat het met jullie?

redelijke nacht gehad en voel me op dit moment wel weer wat beter.

Pum,ik dank je voor je wijze woorden,en mss inderdaad dat de aankomende verhuizin meetelt.je bent echt ook een steun voor ons hoor!

er moet weer zoveel geregeld worden,bah.

en ik neem het je absoluut niet kwalijk dat er soms momenten waren dat je niet zoals je zelf reageerde hoor, dat is het voordeel van hier schrijven,wij begrijpen het.

en fijn dat Bwitches er ook nog is een meeleest.

problemo,ook weer wat bijgekomen?

en kunstje?hos is het met je??

campari die ons steunt,super bedankt en ik vergeet er vast nog wel wat maar iedereen is super !!!
.
One day I fly away,

helaas kan ik je niet helpen Pum,maak maak gebruik van deze positieve energie , heel mooi.

wees trots op je meissie!!!x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven